eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Dostawa worków typu HDPE lub LDPE do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. POSTĘPOWANIE NR 3 WORKI/2021



Ogłoszenie z dnia 2022-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa worków typu HDPE lub LDPE do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. POSTĘPOWANIE NR 3 WORKI/2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273854704

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lokalna 11

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 327070104

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szymon.lakota@master.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://platformazakupowa.pl/pn/master_odpady_i_energi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka Gminna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa worków typu HDPE lub LDPE do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. POSTĘPOWANIE NR 3 WORKI/2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31c2244e-413d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041922

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00262335/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Nr Sprawy: DWS – Trzecie POSTĘPOWANIE - 2021 r.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa worków typu HDPE lub LDPE luzem służących do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.

1. Opis parametrów techniczno – użytkowych zamówienia lub dane techniczne:
A. PRZEZNACZENIE i KOLORY WORKÓW:
• Worki na odpady z papieru i tektury: niebieski,
• Worki na odpady z tworzyw sztucznych i metali: żółty,
• Worki na odpady ze szkła: zielony,
• Worki na odpady BIO: brązowy.
• Długość worka ma spełniać wymogi dotyczące pojemności danego worka.
• Worki powinny być przeźroczyste lub półprzeźroczyste, umożliwiające wizualną kontrolę.
• Worki muszą być podzielone na poszczególne frakcje. Dopuszcza się worki na rolkach (z perforacją) lub na sztuki (bez perforacji), jednakże musza być spakowane wg poniższy ilości:
kolor worka ilość rolek/paczek ilość worków w paczce/rolce łączna ilość worków
rolka/paczka żółta 24 szt. 5400 24 129 600
rolka/paczka zielona 12 szt. 5400 12 64 800
rolka/paczka brązowa 24 szt. 5400 24 129 600
rolka/paczka niebieska 18 szt 5400 18 97 200
SUMA 421 200

• Na każdym worku należy umieścić nadruk z logiem Zamawiającego oraz zawierający informacje o odpadach, dla których worek jest przeznaczony. Dokładny wzór nadruku wraz ze wszystkimi danymi podany będzie do wiadomości po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego.
• Worki muszą być odporne na działanie promieni UV, niskich temperatur oraz środków chemicznych; nie powinny zawierać dodatków kadmu, ołowiu i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska.
• Worki muszą być półprzezroczyste, aby umożliwić wizualną kontrolę zawartości, zamykane tzw. z taśmą ściągającą
• Worki mogą być zapakowane w opakowanie „zbiorcze” dla danego koloru jednak należy opisać je kolorem i ilością sztuk na rolce
• Worki fabrycznie nowe
• W cenie należy uwzględnić również koszty transportu w terminie do 10.12.2021r. do siedziby zamawiającego worków w ilości:

żółte 64800
zielone 32400
brązowe 64800
niebieskie 48600
łącznie 210600

• Dostawa pozostałych worków w terminie od 11.04.2022 do 22.04.2022r. tj.:
żółte 64800
zielone 32400
brązowe 64800
niebieskie 48600
łącznie 210600

B. POJEMNOŚCI I GRUBOŚCI WORKÓW:
Pojemność / Grubość worków [l / mm] Niebieskich 120 l / 0,075 mm
Żółtych 120 l / 0,050 mm
Zielonych 80 l / 0,075 mm
Brązowych (BIO) 120 l / 0,075 mm

2. Warunki Gwarancji:
Wymagany okres gwarancji przez Zamawiającego: 12 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204839,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214758 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214758 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU „Marcin” Artur Tarczyński,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7751008365

7.3.3) Ulica: Długosza 6/15

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204839,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.