eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokUs³uga konserwacji instalacji telefonicznej i ¶wiat³owodowej



Og³oszenie z dnia 2021-04-27


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00041506 z dnia 2021-04-27

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Us³uga konserwacji instalacji telefonicznej i ¶wiat³owodowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: UNIWERSYTECKI DZIECIÊCY SZPITAL KLINICZNY im. L. Zamenhofa w Bia³ymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001406394

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: J. Waszyngtona 17

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-274

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@udsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.udsk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Us³uga konserwacji instalacji telefonicznej i ¶wiat³owodowej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5c33cb78-a673-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00041506

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.udsk.pl/zp

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl.2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.3. Na Platformie postêpowanie prowadzone jest pod nazw±: ”Us³uga konserwacji instalacji telefonicznej i¶wiat³owodowej” – znak sprawy: PN-10/21/27 4. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy.5.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie.6. Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.7.Ilekroæ w niniejszej SWZ jest mowa o:a) podpisie zaufanym – nale¿y przez to rozumieæ podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t.j Dz.U.2020 poz. 346);b) podpisie osobistym – nale¿y przez to rozumieæ podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodachosobistych (t.j Dz.U.2020 poz. 332).8. Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: a) dokumenty sporz±dzone i przesy³ane w formacie .pdf zaleca siê podpisywaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;b) dokumenty sporz±dzone i przesy³anew formacie innym ni¿ .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca siê podpisywaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;c) do sk³adania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca siê stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wy¿szego).9. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy:a) sta³y dostêp do sieciInternet;b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, d) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa - Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjamiwszystkich g³ównych przegl±darek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera), e) w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies.10. Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±cy format przesy³anych danych: pliki o wielko¶ci do 20 MB w formatach: .pdf,.doc, .docx., .xlsx, .xml.11. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:a) za³±czony i przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami, nie jest dostêpny dla Zamawiaj±cego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiaj±cy otrzyma dostêp do pliku dopiero po up³ywie terminu otwarcia ofert;b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentuelektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wys³anym dokumencie w kolumnie ”Data przes³ania”;c) o terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.12. W postêpowaniu, wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± za po¶rednictwem Platformy (karta ”Wiadomo¶ci”). Za datê wp³ywuo¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przes³anych za po¶rednictwem Platformy, przyjmuje siê datê ich zamieszczenia na Platformie.13. Ofertê, wraz ze stanowi±cymi jej integraln± czê¶æ za³±cznikami, sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy, podpisan± kwalifikowanym podpisem elektronicznym,podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.Zamawiaj±cy informuje, ¿e:1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Uniwersytecki Dzieciêcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Bia³ymstoku, Jerzego Waszyngtona 17 , 15-274 Bia³ystok.Tel.: 85 7450595, e-mail: zp@udsk.pl2) w sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych, mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, którym jest Ewa Dêbkowska, za po¶rednictwem telefonu 85 74 50 760 lub adresu e-mail: iodo@udsk.pl;3) dane osobowe Wykonawcy bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. konserwacja instalacji telefonicznej i ¶wiat³owodowej – znak sprawy: PN-10/21/27 oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotycz±cej tego postêpowania; 4) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;5) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy.Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowi±zków tych nale¿±:1) obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego; 2) obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego.Zamawiaj±cy informuje, ¿e;1) udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie; 2) udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PN-10/21/27

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Us³uga konserwacji instalacji telefonicznej i ¶wiat³owodowej do Uniwersyteckiego Dzieciêcego Szpitala Klinicznego im. L. Zamenhofa w Bia³ymstoku, ul. J. Waszyngtona 17, zwanego dalej Zamawiaj±cym.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50330000-7 - Us³ugi w zakresie konserwacji sprzêtu telekomunikacyjnego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50334100-6 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji sprzêtu telefonii kablowej

50334140-8 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji zestawów telefonicznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert bêdzie dokonana wed³ug kryteriów:- cena (rycza³t za konserwacjê instalacji telefonicznej i ¶wiat³owodowej) – 60%- stawka za 1 roboczogodzinê robót dodatkowych – 40%2. Ocena ofert w kryterium cena zostanie dokonana wed³ug nastêpuj±cego wzoru:CminOcena oferty X = ----------------- x 100 x 60%Cxgdzie:Cmin – najni¿sza zaoferowana cenaCx – cena oferty X3. Ocena ofert w kryterium stawka za 1 roboczogodzinê robót dodatkowych zostanie dokonana wed³ug nastêpuj±cego wzoru:SminOcena oferty X = ----------------- x 100 x 20%Sxgdzie:Smin – najni¿sza zaoferowana stawka brutto za 1 rg.Cx – stawka brutto za 1 rg. w ofercie X4. Ocena koñcowa oferty to suma punktów uzyskanych przez dan± ofertê w zakresie powy¿szych kryteriów. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta z najwy¿sz± liczb± punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:1.1. nie podlegaj± wykluczeniu;1.2. spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o ile zosta³y one okre¶lone przez Zamawiaj±cego 2. Warunki udzia³u w postêpowaniu mog± dotyczyæ:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie. 2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie.4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada wymagane zdolno¶ci techniczne lub zawodowe do nale¿ytego wykonania zamówienia, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje przynajmniej jedn± osob± zdoln± do wykonania zamówienia, posiadaj±c± odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia: • uprawnienia elektryczne w zakresie eksploatacji urz±dzeñ, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napiêciu do 1 kV, zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Spo³ecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegó³owych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmuj±ce siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci (Dz. U Nr 89 poz. 828 z pó¼n. zm.). • certyfikat autoryzacji (obs³uga i serwis) dla posiadanego systemu VPBX 3.9.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych: 1.1. o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do swz 1.2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji; 1.3. o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 3 do swz.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Sporz±dzony przez wykonawcê wed³ug instrukcji podanej w Za³±czniku nr 1 do SWZ Formularz Oferty. 2. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu – za³±cznik nr 2 do swz3. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentacji Wykonawcy - je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.4. Przepis pkt. 3. stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.5. Przepisy pkt. 3 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy lub podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby na takich zasadach.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. 2. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.3. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:a) postêpowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;b) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia;c) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.4. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnika powinien zostaæ podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie publiczne. 5. Podpisy musz± zostaæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu wykonawców. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik.6. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u”, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

5. Cena ustalona w ofercie z dnia …… r., zawiera wszystkie koszty zwi±zane z realizacj± zamówienia i nie ulegnie zmianie przez okres 12 miesiêcy od daty zawarcia umowy. Po up³ywie tego okresu dopuszcza siê nastêpuj±ce zmiany cen jednostkowych brutto:a) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego wprowadzonej odpowiednim aktem prawnym – zmianie ulegnie wy³±cznie kwota VAT w stopniu wynikaj±cym z wprowadzonej zmiany, przy zachowaniu sta³ej ceny netto;b) w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,c) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,d) w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572)- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. 6. W przypadku zmian okre¶lonych powy¿ej Wykonawca mo¿e wyst±piæ do Zamawiaj±cego z wnioskiem o zmianê wynagrodzenia, przedk³adaj±c odpowiednie dokumenty potwierdzaj±ce zasadno¶æ z³o¿enia takiego wniosku. Wykonawca winien wykazaæ ponad wszelk± w±tpliwo¶æ, ¿e zaistnia³a zmiana ma bezpo¶redni wp³yw na koszty wykonania zamówienia oraz okre¶liæ stopieñ, w jakim wp³ynie ona na wysoko¶æ wynagrodzenia.7. Waloryzacja wynagrodzenia umownego, o którym mowa w § 2 mo¿e nast±piæ po up³ywie 12 miesiêcy realizacji umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-10 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem Platformy, na karcie ”Oferta/Za³±czniki”, poprzez ich odszyfrowanie, które jest jednoznaczne z ich upublicznieniem.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-10 09:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

2021-04-27 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.