Ogłoszenie z dnia 2022-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00105233/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE w ramach Programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SANOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004010745
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zaułek Dobrego Wojaka Szwejka 4
1.5.2.) Miejscowość: Sanok
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13-46-080-30
1.5.8.) Numer faksu: 13-46-080-31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mops.sanok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mops.sanok.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE w ramach Programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 20212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d1270f2-de36-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041255
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 332640 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” – edycja 20212. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
3. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Liczba części: 10, możliwość składania ofert na wszystkie części:
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych
6. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
Usługi świadczone będą na rzecz pełnoletnich osób niepełnosprawnych ze znacznym lub umiarkowanym stopniem niepełnosprawności, uczestników programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”, mieszkańców Gminy Miasta Sanoka, zwanych dalej także uczestnikami Programu.
Program ma na celu:
1) wprowadzenie usługi asystenta jako formy ogólnodostępnego wsparcia dla pełnoletnich osób niepełnosprawnych, posiadających orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności, wydawane na podstawie ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 573) albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionych;
2) możliwość skorzystania przez osoby niepełnosprawne z pomocy asystenta przy wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym;
3) ograniczenie skutków niepełnosprawności oraz stymulowanie osoby niepełnosprawnej do podejmowania aktywności i umożliwienie realizowania prawa do niezależnego życia;
4) przeciwdziałanie dyskryminacji ze względu na niepełnosprawność oraz wykluczeniu społecznemu osób niepełnosprawnych, umożliwienie osobom niepełnosprawnym uczestnictwo w życiu lokalnej społeczności np. poprzez udział w wydarzeniach społecznych, kulturalnych, rozrywkowych czy też sportowych.
Usługi asystenta w szczególności mogą polegać na pomocy asystenta w:
a) wyjściu, powrocie lub dojazdach w wybrane przez uczestnika Programu miejsce (np. dom, praca, placówki oświatowe i szkoleniowe, świątynie, placówki służby zdrowia i rehabilitacyjne, gabinety lekarskie i terapeutyczne, urzędy, znajomi, rodzina, instytucje finansowe, wydarzenia kulturalne, rozrywkowe, społeczne lub sportowe);
b) zakupach, z zastrzeżeniem aktywnego udziału uczestnika Programu przy ich realizacji;
c) załatwianiu spraw urzędowych;
d) nawiązaniu kontaktu/współpracy z różnego rodzaju organizacjami;
e) korzystaniu z dóbr kultury (np. muzeum, teatr, kino, galerie sztuki, wystawy);
f) wykonywaniu czynności dnia codziennego
Czas trwania usług asystenta:
a) usługi asystenta mogą być realizowane przez 214 godziny 7 dni w tygodniu
b) limit godzin usług asystenta przypadających na 1 uczestnika Programu wynosi nie więcej niż 60 godzin miesięcznie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 22560 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” – edycja 20212. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
3. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Liczba części: 10, możliwość składania ofert na wszystkie części:
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych
6. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
Usługi świadczone będą na rzecz pełnoletnich osób niepełnosprawnych ze znacznym lub umiarkowanym stopniem niepełnosprawności, uczestników programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”, mieszkańców Gminy Miasta Sanoka, zwanych dalej także uczestnikami Programu.
Program ma na celu:
1) wprowadzenie usługi asystenta jako formy ogólnodostępnego wsparcia dla pełnoletnich osób niepełnosprawnych, posiadających orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności, wydawane na podstawie ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 573) albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionych;
2) możliwość skorzystania przez osoby niepełnosprawne z pomocy asystenta przy wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym;
3) ograniczenie skutków niepełnosprawności oraz stymulowanie osoby niepełnosprawnej do podejmowania aktywności i umożliwienie realizowania prawa do niezależnego życia;
4) przeciwdziałanie dyskryminacji ze względu na niepełnosprawność oraz wykluczeniu społecznemu osób niepełnosprawnych, umożliwienie osobom niepełnosprawnym uczestnictwo w życiu lokalnej społeczności np. poprzez udział w wydarzeniach społecznych, kulturalnych, rozrywkowych czy też sportowych.
Usługi asystenta w szczególności mogą polegać na pomocy asystenta w:
a) wyjściu, powrocie lub dojazdach w wybrane przez uczestnika Programu miejsce (np. dom, praca, placówki oświatowe i szkoleniowe, świątynie, placówki służby zdrowia i rehabilitacyjne, gabinety lekarskie i terapeutyczne, urzędy, znajomi, rodzina, instytucje finansowe, wydarzenia kulturalne, rozrywkowe, społeczne lub sportowe);
b) zakupach, z zastrzeżeniem aktywnego udziału uczestnika Programu przy ich realizacji;
c) załatwianiu spraw urzędowych;
d) nawiązaniu kontaktu/współpracy z różnego rodzaju organizacjami;
e) korzystaniu z dóbr kultury (np. muzeum, teatr, kino, galerie sztuki, wystawy);
f) wykonywaniu czynności dnia codziennego
Czas trwania usług asystenta:
a) usługi asystenta mogą być realizowane przez 24 godziny 7 dni w tygodniu
b) limit godzin usług asystenta przypadających na 1 uczestnika Programu wynosi nie więcej niż 60 godzin miesięcznie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 22560 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Barbara Bryndza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 88042012661
7.3.3) Ulica: Stróżowska 24/12
7.3.4) Miejscowość: Sanok
7.3.5) Kod pocztowy: 38-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22560 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-16 do 2021-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paulina Biodrowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 88010413966
7.3.4) Miejscowość: Pisarowce 169
7.3.5) Kod pocztowy: 38-530
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22560 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-16 do 2021-12-31INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Remont odcinkowy dróg powiatowych ul. Dmowskiego, ul. Staszica i ul. Królowej Bony stanowiącej starodroże byłej drogi wojewódzkiej Nr 886 od ronda im. Zdz. Beksińskiego do skrzyżowania z DK28 w Sanoku
- Remont boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w miejscowości Dobra
- Przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz ze zmianą konstrukcji dachu ze stropodachu na dach stromy
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Hłomczy, Kostarowcach, Pisarowcach
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego: Średnie Wielkie [181707_5.0012] jednostka ewidencyjna: Zagórz-G [181707_5]
- Roboty remontowe pomieszczeń Wiejskiego Domu Kultury w Strachocinie
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,Świadczenie usługi asystenckiej w miejscu zamieszkania dla uczestników projektu Centrum Usług Społecznych w Głogowie
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych (zwanych dalej SUO) dla osób starszych i osób niepełnosprawnych z terenu miasta i gminy Brusy
- Usługi społeczne dla uczestników projektu pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MIELNO" Część I Część I
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla osób niepełnosprawnych w ramach pobytu całodobowego
więcej: Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.