eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa KarczmaŚwiadczenie w 2026 roku specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi w tym dzieci ze spektrum autyzmu, klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Karczmie



Ogłoszenie z dnia 2025-11-21

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie w 2026 roku specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi w tym dzieci ze spektrum autyzmu, klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Karczmie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192042802

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gdańska 6

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Karczma

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-404

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 725600086

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@opsnowakarczma.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ops-nowakarczma.biuletyn.net/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie w 2026 roku specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi w tym dzieci ze spektrum autyzmu, klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Karczmie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db2b7625-e857-48be-8b43-4bc5dbf10f73

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00547453

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00317242/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie w 2026 roku specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi w tym dzieci ze spektrum autyzmu, klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Karczmie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-db2b7625-e857-48be-8b43-4bc5dbf10f73

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miedzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy https://ezamowienia.gov.pl/ w przypisanym postępowaniu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy https://ezamowienia.gov.pl/ w przypisanym postępowaniu.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie https://ezamowienia.gov.pl/. Wykonawca posiadający konto na ww. platformie ma dostęp do niezbędnych formularzy, m.in.: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Więcej informacji dotyczących zakładania konta na platformie: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2020/11/ZKU-5.2.pdf
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z platformy https://ezamowienia.gov.pl/ (więcej informacji: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu).
4. Za datę przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się ich przekazania na platformie e-zamówienia.pl.
5. Postępowanie można wyszukać na liście wszystkich postępowań lub ze strony głównej platformy https://ezamowienia.gov.pl
6. Postępowanie można wyszukać na liście wszystkich postępowań lub ze strony głównej platformy https://ezamowienia.gov.pl
7. Dokumenty elektroniczne (inne niż oferta oraz załączniki do oferty) oraz cyfrowe odwzorowanie dokumentów składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania w/w (tj. innych) dokumentów elektronicznych oraz cyfrowych odwzorowań dokumentów za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: sekretariat@opsnowakarczma.pl
8. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
26.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowej Karczmie, ul. Gdańska 6, 83-404 Nowa Karczma. Podmiotem podprzetwarzającym dane jest operator platformy https://ezamowienia.gov.pl ;
26.2. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: Eliza Szczesna e-mail: inspektor25052018@gmail.com lub w formie pisemnej na adres Administratora.
26.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.
26.4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
26.4.1. ustawa z 11.9.2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
26.4.2. ustawa z 27.8.2009 r. o finansach publicznych;
26.4.3. ustawa z 14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
26.4.4. art. 6 pkt. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
26.5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74–76 ustawy Pzp. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).
26.6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów o archiwizacji lub innych przepisów prawa, w szczególności zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
26.7. Posiada Pani/Pan prawo:
26.7.1. żądania dostępu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może, zgodnie z art. 75 ustawy Pzp, żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
26.7.2. żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 ustawy Pzp wykonanie tego obowiązku nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
26.7.3. usunięcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane, lub w inny sposób przetwarzane;
26.7.4. żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia.
26.7.5. do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa;
26.8. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
26.9. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
26.10. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
26.11. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OPS.PS.231.4.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci w tym dzieci ze spektrum autyzmu w miejscu zamieszkania dla 12 osób na terenie gminy Nowa Karczma w ilości szacunkowej 3 120 godzin, z realizacją średnio 260 godzin w miesiącu w okresie 12 miesięcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji do zmniejszenia lub zwiększenia ilości świadczonych godzin specjalistycznych
usług opiekuńczych o nie więcej niż 50% w stosunku do ilości godzin wskazanych w ustępie 1 i 2, które jest uzależnione od
faktycznych potrzeb wynikających ze stanu zdrowia i sytuacji życiowej osób wymagających pomocy oraz możliwości
finansowych określonych w budżecie jednostki. Wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie ustalone na podstawie ceny
brutto 1 godziny specjalistycznych usług podanej w ofercie. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za ilość faktycznie
świadczonych godzin usług wg stawki określonej w umowie. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie i nie będzie zgłaszał
żadnych roszczeń co do realizacji pozostałej, niezleconej przez Zamawiającego części.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium ceny oraz minimalne
doświadczenie realizatorów usług. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej
oferty. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższą sumę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób realizujących usługi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie rehabilitacji fizycznej dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi dla 1 osoby na terenie gminy Nowa Karczma w ilości szacunkowej 180 godzin, z realizacją średnio 15 godzin w miesiącu w okresie 12 miesięcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji do zmniejszenia lub zwiększenia ilości świadczonych godzin specjalistycznych
usług opiekuńczych o nie więcej niż 50% w stosunku do ilości godzin wskazanych w ustępie 1 i 2, które jest uzależnione od
faktycznych potrzeb wynikających ze stanu zdrowia i sytuacji życiowej osób wymagających pomocy oraz możliwości
finansowych określonych w budżecie jednostki. Wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie ustalone na podstawie ceny
brutto 1 godziny specjalistycznych usług podanej w ofercie. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za ilość faktycznie świadczonych godzin usług wg stawki określonej w umowie. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie i nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń co do realizacji pozostałej, niezleconej przez Zamawiającego części.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium ceny oraz minimalne
doświadczenie realizatorów usług. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej
oferty. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższą sumę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób realizujących usługi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej zostaną spełnione, gdy:
1. Wykonawca składający ofertę w części 1 wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 usługę obejmującą
świadczenie co najmniej 1500 godzin specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi w tym
dla dzieci ze spektrum autyzmu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej. Jeżeli usługa
jest w trakcie wykonywania, musi być zrealizowane w w/w zakresie na dzień składania ofert.
2. Wykonawca składający ofertę w części 1 wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 2 osoby z których
każda spełnia następujące wymagania:
2.1. posiada co najmniej 24 miesięczne doświadczenie w pracy przy realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych dla
dzieci z zaburzeniami psychicznymi,
2.2. posiada kwalifikacje wymagane Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie
specjalistycznych usług opiekuńczych,
2.3. jest pełnoletnia,
2.4. nie figuruje w rejestrze, o którym mowa w art. 21 ust. 2 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom
przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich;
2.5. jest niekarana w zakresie określonym w art. 21 ust. 3 - 8 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom
przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich.
3. Wykonawca składający ofertę w części 1 wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę, która
będzie pełniła funkcję koordynatora, posiadającą co najmniej 24 miesięczne doświadczenie w pracy na stanowisku osoby
nadzorującej wykonanie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi.
4. Wykonawca składający ofertę w części 2 wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 usługę obejmującą
świadczenie co najmniej 100 godzin specjalistycznych usług w zakresie rehabilitacji fizycznej. Jeżeli usługa jest w trakcie
wykonywania, musi być zrealizowane w w/w zakresie na dzień składania ofert.
5. Wykonawca składający ofertę w części 2 wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 1 osobę, która spełnia
następujące wymagania:
5.1. posiada co najmniej 24 miesięczne doświadczenie w pracy przy realizacji specjalistycznych usług w zakresie
rehabilitacji fizycznej,
5.2. posiada kwalifikacje wymagane Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie
specjalistycznych usług opiekuńczych,
5.3. jest pełnoletnia,
5.4. nie figuruje w rejestrze, o którym mowa w art. 21 ust. 2 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom
przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich;
5.5. jest niekarana w zakresie określonym w art. 21 ust. 3 - 8 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom
przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwa winno być
załączone do oferty.
3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu z postępowania składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia każdego
z Wykonawców.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o spełnianiu warunków
udziału w postepowaniu składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w zakresie,
w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane, usługi wykonają poszczególni wykonawcy;
7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty
budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
8. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.
9. Wykonawca składający ofertę wspólną, nie może złożyć w jednym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
odrębnej oferty własnej lub drugiej oferty wspólnie z innymi wykonawcami.
10. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za
wykonanie umowy – dla Zamawiającego nie są wiążące w tym zakresie wzajemne uregulowania umowne (np. umowa
konsorcjum lub spółki cywilnej) pomiędzy wykonawcami.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od wykonawców składających ofertę wspólną, aby przed podpisaniem
umowy (w przypadku wyboru oferty) złożyli zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych podmiotów. Umowa taka
winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z
nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres
realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez
któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia
12. Zamawiający będzie kierował korespondencję wyłącznie do Wykonawcy występującego jako pełnomocnik pozostałych
(lidera).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-01 08:45

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-01 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-02

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 4

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

cena

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.