Ogłoszenie z dnia 2021-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00022145/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-24
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00038219 z dnia 2021-04-22 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi drukowania wydawnictw: Krzysztof M. Bednarski „Symbole życia po śmierci” i Krzysztof Wodiczko „Niebo nad Krakowem”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121135203
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-702
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mocak.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mocak.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pl.mocak.pl/zamowienia-publiczne https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=530&mmi=118411.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Muzeum
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi drukowania wydawnictw: Krzysztof M. Bednarski „Symbole życia po śmierci” i Krzysztof Wodiczko „Niebo nad Krakowem”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5612d72c-8c8b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038219
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022145/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Druk wydawnictwa Krzysztof M. Bednarski „Symbole życia po śmierci” o następujących parametrach: kolor: 4+4format: 165 x 230 mm (pion)papier: Arctic Silk+ 130g/m2 (lub równoważnej jakości) + lakier offset bezb. na całościobjętość: 232 stronyszycie i klejenieokładka: kolor 4+4, papier: Arctic Silk+ 300g (lub równoważnej jakości), folia aksamitna + lakier UV miejscowy, przednie skrzydełko (ok. 15 cm)nakład: 700 sztukwydawnictwo posiada numer ISBN.4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 17000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Druk wydawnictwa Krzysztof Wodiczko „Niebo nad Krakowem” o następujących parametrach:kolor: 4+4format: 165 x 230mm (pion)papier: G-PRINT 130g/m2 (lub równoważnej jakości) + lakier offset bezb. na całościobjętość: 120 stronszycie i klejenieokładka: kolor 4+4papier: G-PRINT 300 g (lub równoważnej jakości), folia matowa + lakier UV miejscowy, przednie skrzydełko (ok. 15 cm)nakład: 500 sztukwydawnictwo posiada numer ISBN.4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 11000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9712,5
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13545
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9712,5
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Unidruk Sp. z o. o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772373106
7.3.3) Ulica: ul. Bronowicka 117
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-121
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
UNIDRUK SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
UNIDRUK SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9712,50
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5092,5
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8662,5
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5092,5
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Unidruk Sp. z o. o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772373106
7.3.3) Ulica: ul. Bronowicka 117
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-121
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
UNIDRUK SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
UNIDRUK SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5092,50
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
| 2021-04-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 418.2025 Przygotowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń z zakresu pozyskanie, przetwarzanie i modelowanie 3d chmur punktów pochodzących z naziemnego oraz lotniczego skanowania laserowego
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH WG 9 PAKIETÓW
- Całodobowe świadczenie usług w zakresie transportu pacjentów Szpitala karetką reanimacyjno - transportową RT z lekarzem (typ S) i karetką bariatryczną
- Sprzątanie budynków KW PSP w Krakowie
- Dostawy albumin
- Sprzedaż paliw silnikowych, tj. benzyn bezołowiowych i oleju napędowego oraz akcesoriów samochodowych oraz usługa zewnętrznego mycia samochodów służbowych w latach 2026-2027
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk i dostawa biuletynu Ratusz - Informacje Rady i Prezydenta Miasta Gdyni w 2026 roku oraz Projekt, druk i dostawa kalendarza na 2027 rok.
- Sukcesywne świadczenie usług drukarskich na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2026 roku
- "Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych (3 części)"
- Dostawa koszulek wraz z nadrukiem dla potrzeb Gdyńskie Centrum Sportu w związku z organizacją Gdyńskiego Biegu Urodzinowego
- Kompleksowa usługa druku materiałów informacyjno-edukacyjnych, publikacji, książek, podręcznika wraz z dostawą, składem i przygotowaniem do druku dla ROPS w Lublinie z podziałem na 2 części
- Druk i dystrybucja publikacji wybranych wzorów matematycznych oraz wybranych wzorów i stałych fizykochemicznych
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





