Ogłoszenie z dnia 2023-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00037927/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-27
- 2023/BZP 00046717/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-20
- 2022/BZP 00086355/01 - Wynik z dnia 2022-03-15
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Adaptacja budynku poszkolnego celem Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Gminie Prusice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Prusice
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935106
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rynek 1
1.4.2.) Miejscowość: Prusice
1.4.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.4.7.) Numer telefonu: 71 312 62 24
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: prusice@prusice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00036333
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-01-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o wykonaniu umowy3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00035150
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 2 (Część 2) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Wykaz zaplanowanych robót:
Zadanie nr II - Branża elektryczna i niskoprądowa, w tym:
1 Zasilanie podstawowe
2 Rozdzielnia główna i porozdzielnice
3 Przeciwpożarowy wyłącznik prądu, zasilanie urządzeń działających podczas pożaru
4 Instalacja oświetlenia
5 Instalacja gniazd wtykowych 230/400 V i urządzeń
6 Instalacja połączeń wyrównawczych
7 Pomiary elektryczne
INSTALACJE SŁABOPRĄDOWE
8 Instalacja strukturalna
9 Instalacja systemu monitoringu cyfrowego CCTV IP
10 Instalacja sygnalizacji włamania i napadu SSWiN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 3 (Część 3) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
Wykaz zaplanowanych robót:
1) Zadanie nr III - Branża instalacyjna, w tym
1 Instalacja wodociągowa wewnętrzna
2 Instalacja kanalizacji sanitarnej
3 Instalacje centralnego ogrzewania wraz z wpięciem do istniejącej kotłowni
4 Wentylacja mechaniczna
5 Instalacja klimatyzacji z bezpośrednim odparowaniem czynnika
6 Przejście szczelne stref p.poż.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
Roboty instalacyjne hydrauliczne
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
pismo od Wykonawcy w sprawie wydłużenia terminu zadania nr 1 w związku z koniecznością wykonania robót dodatkowych nieprzewidzianych na etapie tworzenia dokumentacji przetargowej ani w ofercie wykonawcy. Wartość robót dodatkowych
Po zmianie:
1. Dnia 17.05.2022r. wpłynęło pismo od w/w Wykonawcy, w sprawie wydłużenia terminu realizacji zadania nr 3, w związku z koniecznością wykonania prac dodatkowych nieprzewidzianych na etapie tworzenia dokumentacji przetargowej ani w ofercie wykonawcy. Wykonanie robót dodatkowych jest niezbędne dla prawidłowego przebiegu procesu budowlanego.
2. Wartość robót dodatkowych wynika z poz. 7-10 kosztorysu Wykonawcy sporządzonego z zastosowaniem stawek ofertowych zamówienia podstawowego i stanowi załącznik do niniejszego aneksu.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Termin realizacji do dnia 30.06.2022r. Zwiększenie wartości wynagrodzenia.
Po zmianie:
1. Strony rozszerzają zakres prac budowlano-montażowych instalacji sanitarnych wewnętrznych o prace wskazane wyżej w § 1 pkt 2.
2. Treść § 2 ust. 2 umowy otrzymuje brzmienie: „Strony ustalają termin wykonania przedmiotu umowy – w zakresie Zadanie nr 3 - Prace budowlano-montażowe instalacji sanitarnych wewnętrznych do dnia 30.06.2022r„
3. Treść § 3 ust. 1 umowy otrzymuje brzmienie:
Za wykonanie przedmiotu umowy ustala się wynagrodzenie ryczałtowe brutto, tj. wraz z podatkiem VAT, w wysokości:
brutto: 116 800,75 zł (słownie: sto szesnaście tysięcy osiemset złotych 75/100)
kwota netto wynosi: 94 959,96 zł (słownie: dziewięćdziesiąt cztery tysiące dziewięćset pięćdziesiąt dziewięć złotych 96/100)
podatek VAT wynosi 21 840,79 zł (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy osiemset czterdzieści złotych 79/100)
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Dnia 28.06.2022r. wpłynęło pismo od Wykonawcy w sprawie wydłużenia terminu realizacji zadania nr 1 w związku z wydłużonym oczekiwaniem na dostawy materiałów będących niezbędnymi elementami wykonania zadania. Zamawiający w SWZ pkt. XXV Projektowane postanowienia umowy przewiduje możliwość zmiany umowy.
Po zmianie:
Dnia 28.06.2022r. wpłynęło pismo od w/w Wykonawcy, w sprawie wydłużenia terminu realizacji zadania nr 3-Prace budowlano-montażowe instalacji sanitarnych wewnętrznych do dnia 16.07.2022, w związku z wydłużonym oczekiwaniem na dostawy materiałów będących niezbędnymi elementami wykonania zadania.
Zamawiający w SWZ pkt. XXV. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy w pkt.2.1)a) przewiduje możliwość zmiany do umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
-„Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji zdarzeń.”
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Strony ustalają termin wykonania przedmiotu umowy w zakresie zadania nr 1 do dnia 16.07.2022r. zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym stanowiącymi załącznik nr 4 do umowy
Po zmianie:
§2 ust.2 umowy otrzymuje brzmienie: „Strony ustalają termin wykonania przedmiotu umowy – w zakresie zadania nr 3- Prace budowlano-montażowe instalacji sanitarnych wewnętrznych do dnia 16.07.2022r. zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym stanowiącymi załącznik nr 4 do umowy.„
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
472720,23
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 2) Przed zmianą:
472720,23
Po zmianie:
INNE PRZETARGI PRUSICE
- Opracowanie dokumentacji projektowej budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Brzeg Dolny
- Opracowanie dokumentacji projektowej budynku mieszkalnego wielorodzinnego w miejscowości Prusice
więcej: przetargi PRUSICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa II piętra budynku SOSW im. J. Korczaka w Borzęciczkach w celu dostosowania budynku do zaleceń wynikających z ekspertyzy technicznej i decyzji Komendant PPSP w Krotoszynie - etap I
- Przebudowa schodów wejściowych głównych i modernizacja schodów wejściowych bocznych w budynku szkoły.
- ,,Remont instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji sal operacyjnych nr 2 i nr 3 wraz z pomieszczeniami czystymi Bloku Operacyjnego w Szpitalu ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o.''
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- " Budowa Gminnego Żłobka w miejscowości Turośl"
- "Budowa oświetlenia ulicznego w/m Ropczyce ul. Zielona i Okonin w ramach zadania budżetowego ,,Budowa nowych punktów oświetleniowych na terenie Gminy Ropczyce"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.