Og³oszenie z dnia 2023-01-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00109750/01 - Wynik z dnia 2023-02-24
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Wykonanie zabudowy i organizacja stoiska targowego na targach Mobile World Congress wBarcelonie, Hiszpania, w dniach 27 lutego-2 marca 2023 r., w ramach projektu Power up Your Business in Ma³opolska 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Ma³opolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350239017
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Kordylewskiego 11
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-542
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@marr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.marr.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
rozwój regionalny
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie zabudowy i organizacja stoiska targowego na targach Mobile World Congress wBarcelonie, Hiszpania, w dniach 27 lutego-2 marca 2023 r., w ramach projektu Power up Your Business in Ma³opolska 2
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c81e9027-95a2-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00035516
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Ma³opolskiego na lata 2014-2020, poddzia³anie 3.3.1, projekt „Power up Your Business in Ma³opolska 2”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://marr.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://marr.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Przekazywanie korespondencji odbywa
siê elektronicznie: na adres e-mail: za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://marr.ezamawiajacy.pl w
zak³adce „Korespondencja”.
Zamawiaj±cy nie przewiduje innego sposobu komunikowania ni¿ elektroniczny.2.Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków,
zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê dostarczenia wiadomo¶ci na adres e-mail Zamawiaj±cego lub ich z³o¿enia/wys³ania
na Platformie.3.Ogólne zasady korzystania z Platformy: a) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do
Systemu na subdomenie MARR S.A.; https://marr.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.b) Wykonawca po wybraniu
opcji„Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o
mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta.
Wykonawca zak³ada konto; podaje adres email, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”. c)Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. d)Po za³o¿eniu konta
Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. 4. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie
tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej przez opcjê „Zadaj pytanie” lub przy u¿yciu zak³adki
„Korespondencja”. W celu zadania pytania, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Otwiera siê okno,
w którym nale¿y uzupe³niæ dane Wykonawcy, temat i tre¶æ/przedmiot pytania, po wype³nieniu wskazanych pól wraz z wymaganym
kodem weryfikuj±cym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERD¬, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wys³ania pytania
poprzez komunikat systemowy "Pytanie wys³ane". Zamawiaj±cy jest obowi±zany udzieliæ wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej
ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert pod warunkiem ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do zamawiaj±cego
nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 5.Tre¶æ pytañ
(bez ujawniania ¼ród³a zapytania) wraz z wyja¶nieniami b±d¼ informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiaj±cy przeka¿e
Wykonawcom za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. 6.W przypadku w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy
Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± Platforma zakupowa MARR S.A. tel. +48 22 257 2223 (infolinia dostêpna w dni
robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail:
oneplace@marketplanet.pl. 7.Dopuszczalny format podpisu elektronicznego: a) dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ
formatem PAdES,b) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z
podpisem. 8.Niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej: a)Sta³y dostêp do sieci
Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s; b)Komputer klasy PC lub MAC, o konfiguracji: pamiêæ min 2GB
Ram, procesorIntel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS
Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; c)Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2,
najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;d)W³±czona obs³uga JavaScript;
e)Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf. 9.Dopuszczalne formaty przesy³anych danych
tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,
wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL,
XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.10.Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w
Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1.Administratorem danych osob. przetwarzanych w ramach zbioru danych „RPOWM
2014–2020”, jest Zarz±d Woj. Ma³opol. stanowi±cy IZ dla RPOWM na lata 2014-2020, ul. Rac³awicka 56, 30-017 Kraków.
2.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podst.art. 6 ust. 1 lit. „c” i lit. „f” RODO w celu zw. z postêp. o udziel. zam. publ.
prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 PZP. 3.Administratorem danych osobowych przetwarzanych w
ramach zbioru danych „Centralny system teleinformatyczny wspieraj±cy realizacjê programów operacyjnych” jest minister w³a¶ciwy
do spraw rozwoju przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 Warszawa. 4.Osoba, której dane dot. kontaktuje siê z IODO wyznaczonym przez
Admin. wskaz.w pkt. 1, pod adresem: iodo@umwm.malopolska.pl lub na adres: IODO UMWM ul. Rac³awicka 56, 30-017 Kraków.
5.Admin. wskazany w pkt 2 wyznaczy³ IODO: IOD@mfipr.gov.pl. Dane osob. przetwarz. bêd± w celu realizacji RPOWM na lata
2014-2020, ewaluacji, kontroli i audytu oraz prowadzenia dokumentacji i komunikacji oraz sprawozd. zw. z projektem „Power up Your
Business in Ma³opolska 2”, Poddz.3.3.1 RPO WM 2014-2020. 6. Podstaw± prawn. przetw.Pani/Pana danych osob. jest art. 6 ust. 1
lit. c)i art. 9 ust 2 lit g) Rozp. PE i Rady UE 2016/679 ; 7.Pani/Pana dane osob. bêd± przekazywane IZ dla RPOWM na lata 2014-
2020 , MCP wdra¿aj±cemu Poddz.3.3.1 RPOWM oraz podm. prow. ewaluacjê tegoprojektu . 8.Dane osob. bêd± przechow. do momentu zakoñczenia realizacji tego projektu i jego rozliczenia oraz do momentu zamkniêcia i rozliczenia RPOWM 2014-2020 oraz
zakoñczenia okresu trwa³o¶ci dla projektu i okresu archiw. w zale¿n. od tego, która z tych dat nast±pi pó¼niej. 9.W zakresie prawa do
¿±dania od admin. dostêpu do danych osob. dot. swojej osoby, ich sprostowania, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania, prawa
do przenoszenia danych, prawa te przys³uguj± Pani/Panu z zastrze¿. art. 17 ust 3 lit b i d Rozp.RODO . 10.Ma Pani/Pan prawo
wnie¶æ skargê do Prezesa UODO, je¿eli uwa¿a Pani/Pan, ¿e przetw. danych osob. narusza przepisy prawa. 11.Podanie danych
osob. jest dobrowolne, ale niezbêdne w celu uczestniczenia w wydarzeniu w ramach tego projektu. Niepodanie danych osob. bêdzie
skutkowa³o niemo¿no¶ci± uczestniczenia w wydarzeniu w ramach projektu. 12.Pani/Pana dane osob. nie bêd± podlega³y
zautomatyz. procesom podejmowania decyzji, w tym profilowaniu. 13.Odbiorcami Pani/Pana danych osob. bêd± osoby lub podmioty,
którym udostêp. zostanie dok.. postêp. w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy PZP; 14. Pani/Pana dane osob. bêd± przez okres
niezbêdny do realizacji celów przetw. lecz nie krócej ni¿ okres archiwizacji tj. przez okres 10 pe³nych lat od dnia zakoñczenia postêp.
o udziel. ww. zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/02/23/DWR
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie zabudowy i organizacja stoiska targowego na targach Mobile World Congress
w Barcelonie, Hiszpania, w dniach 27 lutego – 2 marca 2023 r., w ramach projektu Power up Your Business in Ma³opolska 2”.
Zabudowa i wszystkie elementy wyposa¿enia stoiska musz± byæ wykonane z trwa³ych i wysokiej jako¶ci materia³ów. Wszystkie meble i inne elementy wyposa¿enia musz± byæ w bardzo dobrym stanie technicznym, nowe lub nienosz±ce ¶ladów uszkodzeñ, wykoñczone estetycznie.
W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca ma obowi±zek informowaæ niezw³ocznie Zamawiaj±cego o wszelkich napotkanych problemach zarówno technicznych jak i logistycznych lub wszelkich innych, które bêd± mia³y wp³yw na realizacjê zamówienia.
• powierzchnia stoiska: 27 m2
• charakter stoiska: otwarte z trzech stron
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79950000-8 - Us³ugi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-03
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: : Do¶wiadczenie osoby wyznaczonej do realizacji przedmiotu zamówienia (opiekuna targów)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:1. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa
w Rozdziale VII pkt. 1 SWZ;
2. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisywania oferty, odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia,
o których mowa w Rozdziale VII pkt. 1 SWZ a potwierdzaj±cych brak podstaw do wykluczenia, sk³ada ka¿dy z wykonawców.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia w tre¶ci oferty sk³adaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz dopuszcza siê zmianê istotnych postanowieñ umowy w nastêpuj±cym zakresie i przypadkach:a) zmiany terminu okre¶lonego w § 3 ust. 2 w przypadku spowodowanym okoliczno¶ciami niezale¿nymi od Stron, je¿eli zmiana terminu nie koliduje z innymi terminami przewidzianymi
w umowie lub regulaminie targów;
b) zmiany elementów lub za³o¿eñ technicznych dotycz±cych stoiska targowego (zabudowy, wystroju i wyposa¿enia stoiska) w razie konieczno¶ci zast±pienia elementów innymi elementami lub zmiany za³o¿eñ technicznych, przewidzianych w warunkach zamówienia, z przyczyn technicznych lub innych przyczyn niezale¿nych od Stron pod warunkiem uzgodnienia równowa¿nej ilo¶ci i jako¶ci tych elementów lub za³o¿eñ;
c) zmiany w zakresie wyposa¿enia stoiska promocyjnego w razie przeszkód technicznych lub innych przyczyn niezale¿nych od Stron (np. braku kompatybilno¶ci plików);
d) zmiany sposobu i warunków realizacji przedmiotu umowy poprzez dostosowanie do stanu zgodnego z prawem lub dokumentami programowymi w przypadku zmian aktów normatywnych lub dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Ma³opolskiego. 2. Okoliczno¶ci opisane w ust. 1 stanowi± przypadki zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê, jednak¿e nie stanowi± zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
3. Warunkiem przyst±pienia do negocjacji w przedmiocie zmiany umowy z przyczyn okre¶lonych w ust. 2 jest z³o¿enie przez jedn± ze Stron propozycji zmiany ze wskazaniem okoliczno¶ci i zakresu zmiany.
4. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, z zastrze¿eniem wyj±tków przewidzianych w umowie.
5. Nie stanowi± istotnej zmiany i nie wymagaj± zawarcia pisemnego aneksu do umowy zmiany danych teleadresowych Stron i osób upowa¿nionych do kontaktów zwi±zanych z realizacj± umowy lub zmiany osób upowa¿nionych przez Zamawiaj±cego do podpisu protoko³ów wskazanych w § 3 ust. 2 oraz § 4 ust. 5. Do skuteczno¶ci tych zmian wymagane jest pisemne zawiadomienie drugiej Strony. Do chwili zawiadomienia o zmianie danych teleadresowych korespondencjê przes³an± na dotychczasowy adres uznaje siê za dorêczon±.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-01-24 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https:/marr.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-24 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-02-23
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Podstawy wykluczenia, o których mowa w Ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresieprzeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego
1. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania
wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835), z
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i
rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o
zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach
okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk±
dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê
rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
2. Wykluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w pkt. 1.
3. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie pkt. 1, zamawiaj±cy odrzuca wniosek o
dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertê takiego wykonawcy lub uczestnika
konkursu, nie zaprasza go do z³o¿enia oferty wstêpnej, oferty podlegaj±cej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty
ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a tak¿e nie prowadzi z takim wykonawc± negocjacji lub dialogu,
odrzuca wniosek o dopuszczenie do udzia³u w konkursie, nie zaprasza do z³o¿enia pracy konkursowej lub nie przeprowadza
oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu
prowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania pn. "Remont, przebudowa i rozbudowa budynku g³ównego (...) Waloryzacja zabytkowego Gmachu G³ównego Muzeum Archeologicznego w Krakowie
- Dostawa, instalacja i uruchomienie weterynaryjnego, przeno¶nego aparatu USG do badania koni na potrzeby UPW Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Ko³³±taja w Krakowie
- Organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleñ w zakresie adaptacji do skutków zmiany klimatu
- KR-01/29/25,Sukcesywna dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych dla Instytutu Zootechniki - Pañstwowego Instytutu Badawczego
- KR-01/30/25, Sukcesywna dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych dla Instytutu Zootechniki - Pañstwowego Instytutu Badawczego
- "Dostawa specjalistycznego sprzêtu na potrzeby Studia Muzyki Elektronicznej Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie."
wiêcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ugi sprzeda¿y bezpo¶redniej oraz nadzoru nad ekspozycjami oraz osobami zwiedzaj±cymi wystawy i uczestnicz±cymi w wydarzeniach
- Inne us³ugi (u³ugi dodatkowe w stosunku do rybo³ówstwa; us³ugi w zakresie t³umaczeñ pisemnych i ustnych; us³ugi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów).
wiêcej: Us³ugi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





