Ogłoszenie z dnia 2022-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00293699/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy elementów trokarów do laparoskopu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300224440
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 79
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpital.kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.kalisz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy elementów trokarów do laparoskopu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ccae298-5289-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00033445
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00293699/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 62/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Kaniula polimerowa z mikrożebrowaniem 5 – 5,5 mm, z kranikiem, wielorazowa.
2. Kaniula polimerowa z mikrożebrowaniem 5 – 5,5 mm, bez kranika, wielorazowa.
3. Kaniula polimerowa z mikrożebrowaniem 10 – 11 mm, z kranikiem, wielorazowa.
4. Grot z osłonką ostrza 5,5 mm.
5. Grot z osłonką ostrza 11 mm.
6. Jednorazowa, uniwersalna uszczelka z zastawką 5 – 12 mm do kaniuli polimerowej 11 mm.
7. Mikrożebrowana tuba wymienna do kaniuli 5 – 5,5 mm.
8. Mikrożebrowana tuba wymienna do kaniuli 10 – 11 mm.
9. Grot tępy 11 mm.
10. Adapter powięziowy.
11. Korpus trokara z kranikiem 10 – 11 mm.
12. Uszczelka wielorazowa zewnętrzna 5 mm do trokarów Colibri.
13. Uszczelka wielorazowa zewnętrzna 10 mm do trokarów Colibri.
14. Uszczelka wielorazowa do adaptera powięziowego.
15. Zastawka wewnętrzna silikonowa do trokarów 5,5 mm Colibri.
16. Zastawka wewnętrzna silikonowa do trokarów 11 mm Colibri.
17. Jednorazowy przewód do insuflatora Wolf, dł. 3 m z adaptorem 15/22 mm, z hydrofobowym filtrem antybakteryjnym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16136,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16136,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16136,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENDOSURG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792455227
7.3.3) Ulica: ul. Wojskowa 5/39
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161136,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-05 do 2024-01-04INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Świadczenie usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu miasta Kalisza w 2026 roku
- Zakup ultrasonografu dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do obiektów Teatru im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu w roku 2026
- Świadczenie Specjalistycznych Usług Opiekuńczych w 2026r. dla osób dorosłych z zaburzeniami psychicznymi, zamieszkałych na terenie miasta Kalisza
- Wykonywanie usługi ochrony fizycznej osób, mienia i imprez dla Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu.
- Pełnienie nadzoru nad realizacją robót budowlanych wykonywanych w ramach projektu pn.: "Adaptacja do zmian klimatu - rozwój zielono-błękitnej infrastruktury w Kaliszu" w podziale na 3 Części.
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa narzędzi i urządzeń chirurgicznych dla SPZOZ w Nowym Tomyślu niezbędnych do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa narzędzi, urządzeń i produktów medycznych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Kliniki Instytutu Medycyny Weterynaryjnej
- 1. Zakup narzędzi chirurgicznych w tym do operacji ortopedycznych dla SP ZOZ w Kraśniku
- Dostawa narzędzi operacyjnych dla ZZOZ w Cieszynie w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 -2026.
- Implanty i osprzęt ortopedyczny
- Zakup wyposażenia bloku operacyjnego w podziale na 4 pakiety
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





