Ogłoszenie z dnia 2023-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00466981/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-30
- 2022/BZP 00477832/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatorów do ww. badań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płońsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308703
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 7
1.5.2.) Miejscowość: Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalplonsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalplonsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitalplonsk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatorów do ww. badań2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f974520a-7083-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00029240
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00062704/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Dostawy odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatorów do ww.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00466981/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.261.38.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 896321,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatorów do ww. badań.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi parametrami, jak również zapotrzebowaniem ilościowym precyzuje załącznik nr 2, 3 i 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38434000-6 - Analizatory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38434580-5 - Analizatory testów immunologicznych
33696200-7 - Odczynniki do badania krwi
4.5.5.) Wartość części: 754479,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatorów do ww. badań.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi parametrami, jak również zapotrzebowaniem ilościowym precyzuje załącznik nr 2, 3 i 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38434000-6 - Analizatory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38434580-5 - Analizatory testów immunologicznych
33696200-7 - Odczynniki do badania krwi
4.5.5.) Wartość części: 141842,53 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 818630,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 818630,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 818630,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roche Diagnostics Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272322068
7.3.3) Ulica: ul. Bobrowiecka 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-728
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 818630,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154980,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154980,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154980,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BioMerieux Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270203342
7.3.3) Ulica: ul. Gen. Józefa Zajączka 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-518
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
przy udziale podwykonawców serwis i przegląd sprzętu w części nr 2
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154980,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Wykonanie nasadzeń drzew w Płońsku
- Remont dróg powiatowych na terenie powiatu płońskiego w 2023 r.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Karolinowie, gm. Nowe Miasto wraz z dostawą wyposażenia stałego
- Przebudowa dróg gminnych Nr 301873W i 301874W w miejscowości Skarżyn, gmina Płońsk - Poprawa bezpieczeństwa
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mikrokuwet, krwi kontrolnej i materiałów zużywalnych do oznaczania hemoglobiny (HGB) wraz z usługą serwisową urządzeń
- Sukcesywne dostawy odczynników, materiałów zużywalnych, kontrolnych, kalibratorów do wykonywania badań, dzierżawa analizatorów z pełnym serwisem oraz materiałów do systemu próżniowego do pobrań krwi
- Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych do wykonywania badań z zakresu hematologii na okres 12 miesięcy
- Dostawa odczynników do badań immunohematologicznych
- Dostawy odczynników do badań immunohematologicznych
- Dostawy kaset oraz materiałów eksploatacyjnych do analizatora parametrów krytycznych wraz z jego dzierżawą.
więcej: Odczynniki do badania krwi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.