Og³oszenie z dnia 2022-01-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00058338/01 - Wynik z dnia 2022-02-16
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pralniczych dla Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011968687
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Zegrzyñska 121
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Legionowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: (47) 725 52 57
1.5.8.) Numer faksu: (47) 725 35 85
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@csp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.csp.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
szkolenie policji
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pralniczych dla Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-22af8266-7771-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00028555
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/csp3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/csp
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej, zosta³y opisane na stronie operatora w Regulaminie internetowej platformy zakupowej Open Nexus Sp. z o. o., zwany dalej Regulaminem. Sposób sporz±dzenia, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu wydanym na podstawie art. 70 ustawy.
2. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie oraz zobowi±zuje siê, korzystaj±c z Platformy, przestrzegaæ postanowieñ Regulaminu.
3. Wykonawca sk³ada ofertê w postêpowaniu, za po¶rednictwem Formularzu sk³adania oferty dostêpnego na https://platformazakupowa.pl/csp w konkretnym postêpowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
4. Do oferty lub wniosku nale¿y do³±czyæ wszystkie wymagane w Og³oszeniu oraz w SWZ dokumenty - w tym np. Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (je¶li dotyczy), przedmiotowe ¶rodki dowodowe w postaci elektronicznej.
5. Oferta oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem w przypadku zamówieñ o warto¶ci równej
lub przekraczaj±cej progi unijne, w przypadku zamówieñ o warto¶ci ni¿szej od progów unijnych oferta oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W procesie sk³adania oferty w tym przedmiotowych ¶rodków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny Wykonawca mo¿e z³o¿yæ bezpo¶rednio na dokumencie przes³anym do systemu (opcja rekomendowana przez platformazakupowa.pl) oraz dodatkowo dla ca³ego pakietu dokumentów.
6. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedzia³ania https://platformazakupowa.pl/csp
Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej: zzp@csp.edu.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1; (dalej: RODO, informujemy, ¿e:
1) administratorem danych osobowych jest Komendant Centrum Szkolenia Policji w Legionowie z siedzib± w Legionowie przy ul. Zegrzyñskiej 121, 05-119 Legionowo;
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych CSP – e-mail: iod@csp.edu.pl;
3) dane osobowe bêd± przetwarzane w celu wykonania niniejszej umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz w celu dochodzenia ewentualnych roszczeñ na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
4) dane osobowe mog± byæ przekazywane innym podmiotom w szczególno¶ci: firmom wspieraj±cych CSP w obs³udze systemów teleinformatycznych, firmom kurierskim i operatorom pocztowym, na podstawie zawartych umów oraz podmiotom upowa¿nionych do otrzymywania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
5) dane osobowe przetwarzane bêd± przez okres trwania niniejszej umowy, a po jej wyga¶niêciu przez okres wskazany w przepisach prawa skarbowego, podatkowego oraz dotycz±cych zasobów archiwalnych i archiwów, dane osobowe przetwarzane w celu dochodzenia ewentualnych roszczeñ przetwarzane bêd± do czasu wyga¶niêcia roszczeñ okre¶lonych w przepisach prawa;
6) w zakresie jakim przes³ank± przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora tj. art. 6 ust. 1 lit. f RODO, przys³uguje Pañstwu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
7) osoba, do której dane nale¿± posiada prawo do ¿±dania od administratora dostêpu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, przenoszenia, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania;
8) osoba, do której dane nale¿± ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa);
9) podanie danych osobowych zawartych w umowie jest niezbêdne do
jej realizacji.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Do przetwarzania danych osobowych w zakresie dzia³alno¶ci archiwalnej, na podstawie art. 22b ust. 1 i 3 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym
zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164) ogranicza siê stosowanie RODO:
1) art. 16 – prawo do sprostowania danych – w ten sposób, ¿e administrator danych przyjmie od osoby, której dane dotycz±, pisemne sprostowanie lub uzupe³nienie dotycz±ce jej danych osobowych, nie dokonuj±c ingerencji w materia³y archiwalne;
2) art. 18 ust. 1 lit. a i b – prawo do ograniczenia przetwarzania – w
zakresie niezbêdnym do korzystania z materia³ów archiwalnych zgodnie z ustaw±, bez naruszania istoty ochrony danych osobowych zawartych w tych materia³ach, tak¿e w przypadku pierwotnego zbierania danych w sposób bezprawny albo w przypadku nieprawdziwo¶ci, nie¶cis³o¶ci lub
niekompletno¶ci danych;
3) art. 15 ust. 1 i 3 – prawo dostêpu przys³uguj±ce osobie, której dane dotycz±
– nastêpuje w zakresie, w jakim dane osobowe podlegaj±ce udostêpnieniu mog± byæ ustalone za pomoc± istniej±cych ¶rodków ewidencyjnych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 02/22/ZT
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 168227,80 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pralniczych dla Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
3. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych.
4. Zamawiaj±cy nie dopuszcza powierzenia wykonania czê¶ci zamówienia Podwykonawcy.
5. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowi±cych za³±cznik nr 7 do SWZ.
7. W nawi±zaniu do art. 455 ust. 1 ustawy strony maj± prawo do zmiany tre¶ci umowy:
1) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo jednostronnego wyd³u¿enia okresu realizacji umowy do 60 dni po terminie okre¶lonym w umowie, w ramach okre¶lonych na ten cel ¶rodków finansowych i ¿±dania zawarcia w tym zakresie aneksu do umowy;
2) Zamawiaj±cy, w zwi±zku ze specyfik± funkcjonowania jednostki i mo¿liwo¶ci± zmniejszenia siê liczby s³uchaczy i pracowników, zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania ca³o¶ci zamówienia bez konsekwencji finansowych i prawnych.
Minimalne wynagrodzenie dla Wykonawcy w takim przypadku wyniesie 110 000,00 z³otych brutto.
8. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w sytuacji zaistnienia okoliczno¶ci zwi±zanych
z wyst±pieniem COVID-19, które wp³ywaj± lub mog± wp³yn±æ na nale¿yte wykonanie przedmiotu umowy, umowa mo¿e zostaæ zmieniona.
9. Termin wykonania zamówienia: od dnia 14 lutego 2022 r. do dnia 13 lutego 2023 r. lub do wyczerpania kwoty, któr± Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia.
10. Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e ca³kowita warto¶æ zamówienia nie mo¿e przekroczyæ posiadanych na ten cel ¶rodków finansowych.
11. Miejsce wykonania zamówienia: Centrum Szkolenia Policji w Legionowie,
ul. Zegrzyñska 121, 05-119 Legionowo.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-02-13
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie bêd± podlega³y tylko oferty Wykonawców niewykluczonych i
nieodrzucone.
2. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta spe³niaæ bêdzie wymagania okre¶lone w SWZ i otrzyma najwy¿sz± warto¶æ punktow± w jedynym kryterium jakim jest cena.
3. Do porównania ofert pod uwagê bêdzie brana ³±czna warto¶æ brutto zamówienia wynikaj±ca z Formularza oferty i Formularza cenowego.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert.
5. W przypadku stwierdzenia w ofercie oczywistych omy³ek pisarskich, omy³ek rachunkowych, z uwzglêdnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek lub innych omy³ek polegaj±cych na niezgodno¶ci oferty ze specyfikacj±, niepowoduj±cych istotnych zmian w tre¶ci oferty, Zamawiaj±cy poprawi je w ofercie.
6. O poprawieniu omy³ek Zamawiaj±cy niezw³ocznie zawiadomi Wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona.
7. Wykonawca, w którego ofercie zosta³a stwierdzona na podstawie art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy omy³ka w terminie 3 dni od dnia dorêczenia zawiadomienia zobowi±zany jest wyraziæ zgodê na jej poprawienie.
8. Brak zgody na zawiadomienie w terminie wskazanym w ust. 8 skutkuje odrzuceniem oferty.
9. Je¿eli nie mo¿na wybraæ oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, Zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa powy¿ej, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
10. Wykonawcy sk³adaj±c oferty dodatkowe nie mog± zaoferowaæ cen lub kosztów wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
a) Wykonawca przed³o¿y dokument potwierdzaj±cy, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, obejmuj±ce swym zakresem co najmniej szkody poniesione przez osoby trzecie w wyniku ¶mierci, uszkodzenia cia³a, rozstroju zdrowia (szkoda osobowa) lub w wyniku utraty, zniszczenia lub uszkodzenia mienia w³asnego lub osób trzecich, a tak¿e szkody spowodowane b³êdami (szkoda rzeczowa), powsta³e w zwi±zku z wykonywaniem us³ugi na kwotê nie ni¿sz± ni¿ 100 000,00 z³ (s³ownie: sto tysiêcy z³otych);
2) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej;
a) Wykonawca musi posiadaæ niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie, a tak¿e dysponowaæ zapleczem osobowym i technicznym zapewniaj±cym p³ynn± realizacjê niniejszego zamówienia w tym ¶rodków transportu dopuszczonych do ruchu, posiadaj±cych wymagane prawem atesty oraz wa¿ne ubezpieczenie OC dla pojazdów, którymi bêdzie ¶wiadczona us³uga a w szczególno¶ci dysponowaæ, co najmniej jednym ¶rodkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotów objêtych niniejszym zamówieniem – wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ;
b) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie: minimum 2 (dwóch) us³ug odpowiadaj±cych swym rodzajem us³ugom stanowi±cym przedmiot zamówienia, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych 00/100) brutto ka¿da, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, ¿e us³ugi te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy – wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ;
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawca przed³o¿y dokument potwierdzaj±cy, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, obejmuj±ce swym zakresem co najmniej szkody poniesione przez osoby trzecie w wyniku ¶mierci, uszkodzenia cia³a, rozstroju zdrowia (szkoda osobowa) lub w wyniku utraty, zniszczenia lub uszkodzenia mienia w³asnego lub osób trzecich, a tak¿e szkody spowodowane b³êdami (szkoda rzeczowa), powsta³e w zwi±zku z wykonywaniem us³ugi na kwotê nie ni¿sz± ni¿ 100 000,00 (s³ownie: sto tysiêcy z³otych);
b) w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Wykonawca do³±czy:
a) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych
siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat,
a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie:
minimum 2 (dwóch) us³ug odpowiadaj±cych swym rodzajem us³ugom
stanowi±cym przedmiot zamówienia, o warto¶ci nie mniejszej ni¿
200 000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych 00/100) brutto
ka¿da, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, daty i miejsca
wykonania oraz podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane
lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, ¿e
us³ugi te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym
dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty
sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y
wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych
s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego
nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie
Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych
nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce
ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie
ostatnich 3 miesiêcy – wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ;
b) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych
dostêpnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia z informacj± o
podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykonawca musi wykazaæ w
za³±czniku nr 5 do SWZ dysponowanie, co najmniej jednym ¶rodkiem
transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu zamówienia.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert±:
1. o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, stanowi±cego potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, tymczasowo zastêpuj±ce wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe, którego wzór stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ.
2. wype³nione i podpisane przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (spó³ka cywilna, konsorcjum) pe³nomocnictwo dla Wykonawcy wiod±cego (lidera) – w przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
W przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy wystêpuj± inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiDG), do oferty nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo. W przypadku, gdy w toku procedury, w imieniu Wykonawcy bêd± wystêpowaæ inne osoby, których umocowanie nie zosta³o przez Wykonawcê udokumentowane w z³o¿onejofercie, Wykonawca przeka¿e Zamawiaj±cemu pe³nomocnictwa dla tych osób. Pe³nomocnictwa, o których mowa powy¿ej, powinny byæ z³o¿one w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób upowa¿nionych do reprezentowania Wykonawców oraz zostaæ przekazane w
ofercie wspólnej Wykonawców. Gdy pe³nomocnictwa sporz±dzone s± w jêzyku obcym nale¿y do³±czyæ ich t³umaczenie na jêzyk polski. Z pe³nomocnictwa powinien wynikaæ zakres czynno¶ci, do których jest umocowany pe³nomocnik. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj±
brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ust. 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w
zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Tak
6.3.1.) Adres internetowy aukcji: https://aukcje.uzp.gov.pl
6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej:
1. Zamawiaj±cy przewiduje dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, je¿eli zostan± z³o¿one co najmniej 2 oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.2. Aukcje przeprowadzone zostan± na platformie aukcyjnej https://aukcje.uzp.gov.pl.
3. Zamawiaj±cy dokona rejestracji zaproszonych Wykonawców na platformie aukcji elektronicznych Urzêdu Zamówieñ Publicznych.
4. Zamawiaj±cy drog± elektroniczn± zaprosi do udzia³u w aukcji elektronicznej wszystkich Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
5. Zaproszenia do udzia³u w aukcji elektronicznej zostan± przes³ane za po¶rednictwem platformy https://aukcje.uzp.gov.pl, na co najmniej 2 dni robocze przed planowanym rozpoczêciem aukcji elektronicznej.
6. Kryterium oceny ofert, stosowanym w toku aukcji elektronicznej bêdzie „cena”.
7. W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy na bie¿±co bêd± informowani o swojej aktualnej pozycji w klasyfikacji ofert, w szczególno¶ci informacje o uzyskanej punktacji oraz o punktacji oferty, która uzyska³a najwy¿sz± liczbê punktów.
8. Z uwagi na art. 234 ust. 2 ustawy, post±pienia w trakcie trwania aukcji, pod rygorem niewa¿no¶ci, sk³adane s± w formie elektronicznej (dla wa¿no¶ci wymagaj± podpisu elektronicznym podpisem kwalifikowanym).
9. Aukcja elektroniczna jest aukcj± jednoetapow±. Minimalna warto¶æ post±pienia to 1 000,00 z³ (s³ownie: piêæset z³otych).
10. Wykonawca w tre¶ci oferty winien wskazaæ osobê (osoby) uprawnione do sk³adania post±pieñ w aukcji. Wskazane dane osobowe (imiê/imiona i nazwisko) musz± byæ zgodne z danymi wskazanymi w certyfikacie kwalifikowanym podpisu elektronicznego wskazanej osoby.
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.2. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. W przypadkach, o którym mowa wy¿ej, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
5. Je¿eli oferta Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie zostanie wybrana, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± wype³nione i podpisane przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia (spó³ka cywilna, konsorcjum) pe³nomocnictwo dla Wykonawcy wiod±cego (lidera) do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W nawi±zaniu do art. 455 ust. 1 ustawy strony maj± prawo do zmiany tre¶ci umowy:1. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo jednostronnego wyd³u¿enia okresu realizacji umowy do 60 dni po terminie okre¶lonym w umowie, w ramach okre¶lonych na ten cel ¶rodków finansowych i ¿±dania zawarcia w tym zakresie aneksu do umowy.
2. Zamawiaj±cy, w zwi±zku ze specyfik± funkcjonowania jednostki i mo¿liwo¶ci± zmniejszenia siê liczby s³uchaczy i pracowników, zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania ca³o¶ci zamówienia bez konsekwencji finansowych i prawnych. Minimalne wynagrodzenie dla Wykonawcy w takim przypadku wyniesie 110 000,00 z³otych brutto.
3. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w sytuacji zaistnienia okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19, które wp³ywaj± lub mog± wp³yn±æ na nale¿yte wykonanie przedmiotu umowy, umowa mo¿e zostaæ zmieniona.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-01-31 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza sk³adania oferty dostêpnego na https://platformazakupowa.pl/csp w konkretnym postêpowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-31 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-03-01
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania: "Opracowanie dokumentacji projektowej oraz remont mostu nad Kana³em Królewskim w ci±gu drogi powiatowej nr 1815W (ul. Izabeliñska) w gminie Nieporêt
- Us³uga polegaj±ca na systematycznym odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych zmieszanych, segregowanych innych z terenu ZKP CSP w Legionowie zlokalizowanego w Su³kowicach
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu ul. Narutowicza na odcinku od ul. Targowej przy Zespole Szkó³ Ponadpodstawowych im. Jerzego Siwiñskiego do ul. Wyszyñskiego
- Dostawa sprzêtu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie oraz Jednostek Podleg³ych.
- Zadanie 1: Termomodernizacja budynku komunalnego mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Suwalnej B; Zadanie 2: Termomodernizacja budynku komunalnego mieszkalnego przy ul. Ba³tyckiej 1
wiêcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pralniczych na potrzeby SP ZOZ w £apach
- ¦wiadczenie us³ugi pralniczej wraz z transportem zgodnie z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi dla Powiatowego Centrum Medycznego Spó³ka z o. o. w Braniewie
- ¦wiadczenie us³ug prania, dezynfekcji, transportu bielizny, po¶cieli i odzie¿y na rzecz Powiatowych Zak³adów Opiekuñczo-Leczniczych w Grojcu
- ¦WIADCZENIE US£UGI PRANIA BIELIZNY I ODZIE¯Y SZPITALNEJ
- ¦wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych
- ¦wiadczenie us³ug pralniczych wraz z wynajmem po¶cieli szpitalnej oraz poduszek na rzecz Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.