Ogłoszenie z dnia 2025-06-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług pralniczych wraz z wynajmem pościeli szpitalnej oraz poduszek na rzecz Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Spółka z ograniczona odpowiedzialnoscią
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 231180960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohaterów Getta 10
1.5.2.) Miejscowość: Kamienna Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcz@pcz.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pralniczych wraz z wynajmem pościeli szpitalnej oraz poduszek na rzecz Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ba11e1d-b2c8-484e-8c37-8e1480c00481
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00300073
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11228363.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za
pośrednictwem platforma zakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1122836
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji
elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach
technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały opisane w pkt 8 Tomu I
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o., ul. Bohaterów Getta 10, 58-400 Kamienna Góra, tel.(075) 744-9036, fax. (075) 744-3103, e-mail: pcz@pcz.org.pl;
• inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. jest Pani Robert Podwin, kontakt: rodo.hr.consulting@gmail.com, telefon/ 698 343 178;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Świadczenie usług pralniczych wraz z wynajmem pościeli szpitalnej oraz poduszek na rzecz Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o..”– nr sprawy TP 9/2025;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2011 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art.78 ust.1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP 9/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług pralniczych wraz z wynajmem pościeli szpitalnej oraz poduszek na rzecz Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
Usługa obejmuje: wykonanie kompleksowych usług pralniczych w pralni Wykonawcy oraz dostawa, instalacja, uruchomienie i serwis niezbędnej infrastruktury , urządzeń do obsługi systemu radiowej identyfikacji (RFID) wraz z wynajmem szpitalnej bielizny pościelowej i poduszek (asortymenty wyszczególniony w tabeli nr 1) na oddziały szpitalne i obejmujących odbiór transportem Wykonawcy brudnej bielizny z budynku Zamawiającego, jej załadunek, pranie dezynfekcje, segregowanie, suszenie, maglowanie, prasowanie, usługi szwalnicze-naprawa bielizny uszkodzonej oraz dostarczenie transportem Wykonawcy i rozładunek bielizny czystej w miejscu wskazanym przez Zmawiającego. Sortowanie i segregacja bielizny musi odbywać się według podziału na asortyment i komórkę przeznaczoną (komórkę organizacyjna Zmawiającego).
Przedmiot wynajmu obejmuje pościel szpitalną w ilości:
• Od dnia podpisania umowy do 31.05.2026 r - 460 kpl.(1 kpl. – poszwa, poszewka prześcieradło) , podkłady w ilości 200 szt. oraz poduszki 100 szt.
• Od dnia 01.06.2026 r. przez 20 miesięcy - 600 kpl.(1 kpl. – poszwa, poszewka prześcieradło) , podkłady w ilości 400 szt. oraz poduszki 150 szt
Szacunkowa, średnia ilość asortymentu do prania w jednym (1) miesiącu:
• Od dnia podpisania umowy do 31.05.2026 r. - 3 100 kg;
• Od dnia 01.06.2026 r. przez 20 miesięcy r. 4043 kg
• Łączna ilość kg w okresie obowiązywania umowy (30 miesięcy) : 111860 kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98315000-4 - Usługi prasowania
50830000-2 - Usługi w zakresie naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
4. zdolności technicznej lub zawodowej
a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, albo wykonuje przynajmniej jedną usługę prania bielizny szpitalnej dla podmiotów świadczących usługi szpitalne w rozumieniu ustawy o działalności leczniczej przez okres min. 12 miesięcy w ilości min 4 500,00 kg prania miesięcznie wraz z usługą wynajmu szpitalnej bielizny pościelowej, wdrożeniem i obsługą systemu RFID. Wykonawca przedstawi dokumenty (dowody) potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1. w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – nie dotyczy;
1.1. zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów- nie dotyczy;
1.2. w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej – nie dotyczy;
1.3.w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
a) W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt 21.1.4. lit. a) TOM I SWZ Zamawiający żąda: wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te były (lub są nadal) świadczone, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie (wzór - Załącznik nr 4 do TOM I SWZ).
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Przedmiotowe środki dowodowe - dokumenty potwierdzające posiadanie nw. certyfikatów/atestów (wymienione lub równoważne)a) ISO 9001:2015 – wynajem, serwis i pranie odzieży i bielizny fasonowej, roboczej i płaskiej wraz z dezynfekcją z zastosowaniem procesu monitorowania technologią RFID, transport drogowy bielizny i odzieży,
b) Gwarant Czystości i Higieny – świadczenie usług pralniczych,
c) PN-EN 14065:2016 – wynajem, serwis i pranie wraz z dezynfekcją odzieży i bielizny fasonowej,
roboczej i płaskiej, transport bielizny i odzieży, czyszczenie chemiczne,
d) ISO 14001:2015 – wynajem, serwis i pranie odzieży i bielizny fasonowej, roboczej i płaskiej wraz
z dezynfekcją z zastosowaniem procesu monitorowania technologią RFID, transport drogowy
bielizny i odzieży,
e) Atest Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH na worki foliowe do pakowania i
transportu bielizny i odzieży szpitalnej,
f) Oeko-Tex 100 - gwarancja bezpieczeństwa wyrobów włókienniczych przeznaczonych do
kontaktu ze skórą,
g) CEN/TS 14237 - tekstylia w ochronie służby zdrowia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Przedmiotowe środki dowodowe - dokumenty potwierdzające posiadanie nw. certyfikatów/atestów (wymienione lub równoważne)a) ISO 9001:2015 – wynajem, serwis i pranie odzieży i bielizny fasonowej, roboczej i płaskiej wraz z dezynfekcją z zastosowaniem procesu monitorowania technologią RFID, transport drogowy bielizny i odzieży,
b) Gwarant Czystości i Higieny – świadczenie usług pralniczych,
c) PN-EN 14065:2016 – wynajem, serwis i pranie wraz z dezynfekcją odzieży i bielizny fasonowej,
roboczej i płaskiej, transport bielizny i odzieży, czyszczenie chemiczne,
d) ISO 14001:2015 – wynajem, serwis i pranie odzieży i bielizny fasonowej, roboczej i płaskiej wraz
z dezynfekcją z zastosowaniem procesu monitorowania technologią RFID, transport drogowy
bielizny i odzieży,
e) Atest Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH na worki foliowe do pakowania i
transportu bielizny i odzieży szpitalnej,
f) Oeko-Tex 100 - gwarancja bezpieczeństwa wyrobów włókienniczych przeznaczonych do
kontaktu ze skórą,
g) CEN/TS 14237 - tekstylia w ochronie służby zdrowia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia i spełnianiu warunkówudziału w postępowaniu, zgodne z treścią Załącznika nr 2 do IDW;
2) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika jaki zakres przedmiotu
zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy, zgodne z treścią Załącznika nr 3 do IDW; (jeżeli dotyczy)
3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie niniejszego zamówienia publicznego;
5) Stosowne Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu
stwierdzającego status prawny.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Postanowienia dotyczące rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania określone zostały w par.16 Projektu umowy (TOM II SWZ)7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-11 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 13.1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1122836
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-11 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-09
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Dodatkowo Zamawiający wykluczy Wykonawcę:a) na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z dnia 13 kwietnia 2022 r. (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 507):
− wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środ-ka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
− którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz
finansowaniu terroryzmu (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn.zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpi-sana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym
od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
− którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tj. Dz.
U. z 2023 r. poz. 120 z późn.zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został
wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.
1 pkt 3.
INNE PRZETARGI Z KAMIENNEJ GÓRY
- Sprawowanie wielobranżowego nadzoru nad realizacją robót w ramach zadania Odbudowa uszkodzonego fragmentu drogi powiatowej nr 3476D przy ul. Wiejskiej w Kamiennej Górze
- Świadczenie usług pralniczych wraz z wynajmem pościeli szpitalnej oraz poduszek na rzecz Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
- Izolacja i odwodnienie Pawilonu 1A Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Zimowe utrzymanie dróg gminy Kamienna Góra w sezonie zimowym 2025/2026
- Remont drogi ul. L. Waryńskiego w Kamiennej Górze
więcej: przetargi w Kamiennej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi pralniczej wraz z transportem zgodnie z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi dla Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o. o. w Braniewie
- "Dowóz dzieci i młodzieży do szkół na terenie Gminy Sobków w roku szkolnym 2025/2026 na podstawie zakupu miesięcznych ulgowych biletów z ustawową ulgą przysługującą młodzieży szkolnej"
- Świadczenie usług prania, dezynfekcji, transportu bielizny, pościeli i odzieży na rzecz Powiatowych Zakładów Opiekuńczo-Leczniczych w Grojcu
- Dostawy odzieży ochronnej
- "Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Telatynie w roku szkolnym 2025 - 2026"
- ŚWIADCZENIE USŁUGI PRANIA BIELIZNY I ODZIEŻY SZPITALNEJ
więcej: Bielizna szpitalna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.