eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna-Stare Nadleśnictwo › "Zakup paliw płynnych na rzecz Zakładu Komunalnego Gminy Kościerzyna w 2022 r."



Ogłoszenie z dnia 2022-01-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup paliw płynnych na rzecz Zakładu Komunalnego Gminy Kościerzyna w 2022 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KOMUNALNY GMINY KOŚCIERZYNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190597909

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 5

1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna-Stare Nadleśnictwo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zkgk@koscierzyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscierzyna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup paliw płynnych na rzecz Zakładu Komunalnego Gminy Kościerzyna w 2022 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c07530da-58f5-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00027640

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002120/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa (zakup) paliw płynnych na rzecz ZKGK w 2022 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308285/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2021.MS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 238211,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część I: „Zakup paliw płynnych – benzyny bezołowiowej 95 i oleju napędowego na rzecz
Zakładu Komunalnego”
Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw na rzecz Zakładu Komunalnego Gminy Kościerzyna
paliw płynnych dla pojazdów i maszyn budowlanych będących w dyspozycji ZKGK o ustalonych
parametrach technicznych w ilości: 1927 litrów benzyny bezołowiowej 95; 44 733 litrów oleju
napędowego.
1.1. Wielkość zamówienia może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu maksymalnie o 20 %, w
zależności od potrzeb Zamawiającego. W przypadku zmniejszenia lub zwiększenia zamówienia
o ilości jak wyżej, strony rozliczą dostawy wg rzeczywiście dostarczonej ilości paliw, a
Wykonawcy oprócz żądania zapłaty ceny nie przysługują żadne inne roszczenia wobec
Zamawiającego
1.2. Miejscem wykonania zamówienia ma być stacja paliw Wykonawcy znajdująca się na terenie
miasta Kościerzyna, przy czym zakup benzyny i oleju napędowego odbywać się będzie poprzez
tankowanie środków transportu i maszyn drogowych bezpośrednio do baków natomiast dla
sprzętu będącego w dyspozycji Zamawiającego odbywać się będzie poprzez tankowanie do
przenośnych kanistrów.
1.3. Cena jednostkowa paliwa brutto nie może być wyższa od ceny obowiązującej na
dystrybutorze w dniu tankowania i pomniejszona o określony w ofercie upust cenowy. Przez cały
okres trwania umowy, upust nie może być niższy od określonego w formularzu ofertowym.
1.4. Fakturę za zakupione paliwo (benzyna 95 i ON) wraz z wykazem ilości pobranego paliwa
dla poszczególnych pojazdów z datą tankowania, nr rejestracyjnym pojazdu i podpisem osoby
tankującej, należy dostarczyć do siedziby zamawiającego najpóźniej w terminie do 7 dnia
miesiąca następującego po upływie każdego miesięcznego okresu rozliczeniowego.
1.5. Za przekroczenie terminu określonego w punkcie 4 naliczona zostanie kara w wysokości
100 zł. za każdy dzień opóźnienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 202439,02 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Część II: „Zakup oleju opałowego lekkiego na rzecz Zakładu Komunalnego Gminy
Kościerzyna”
Przedmiotem zamówienia jest zakup na rzecz Zakładu Komunalnego Gminy Kościerzyna oleju
opałowego lekkiego o ustalonych parametrach technicznych w ilości 9756 litrów.
2.1. Wielkość zamówienia może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu maksymalnie o 20 %, w
zależności od potrzeb Zamawiającego. W przypadku zmniejszenia lub zwiększenia zamówienia
o ilości jak wyżej, strony rozliczą dostawy wg rzeczywiście dostarczonej ilości paliw a
Wykonawcy oprócz żądania zapłaty ceny nie przysługują żadne inne roszczenia wobec
Zamawiającego
2.2. Miejscem wykonania umowy jest siedziba Zakładu Komunalnego Gminy Kościerzyna, Stare
Nadleśnictwo 5 i budynek przy szkole w miejscowości Wąglikowice (ok. 10 km od Kościerzyny).
2.3. Cena jednostkowa oleju opałowego brutto w dniu dostawy nie może być wyższa od ceny
producenta oleju w tym dniu z uwzględnieniem zaproponowanego wskaźnika kalkulacji w
propozycji cenowej, (marża lub upust) przez cały okres trwania umowy.
2.4. Fakturę za dostarczony olej opałowy należy dostarczyć do naszego zakładu najpóźniej w
terminie 7 dni od dostawy. W przypadku, gdy dostawa wypada w ostatnich dniach miesiąca to
najpóźniej w terminie do 7 dnia miesiąca następującego po upływie miesiąca w którym nastąpiła
dostawę oleju.
2.5. Dostawa oleju opałowego odbywać się będzie środkami transportu Dostawcy
2.6. Za przekroczenie terminu określonego w punkcie 4 naliczona zostanie kara w wysokości
100 zł. za każdy dzień opóźnienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.5.) Wartość części: 35772,36 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267398,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267398,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267398,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paliwa "MASZK" Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911695110

7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 267398,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38159,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38999,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38159,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paliwa "MASZK" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911695110

7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38159,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.