eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowicePrzeprowadzenie certyfikowanego szkolenia "Pakiet Office", realizowanego w ramach projektu pt. "Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie certyfikowanego szkolenia “Pakiet Office”, realizowanego w ramach projektu pt. "Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bankowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 0323591334

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

dzp.us.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie certyfikowanego szkolenia “Pakiet Office”, realizowanego w ramach projektu pt. "Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e5f9de6-543c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00027219

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00117577/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.28 Usługi szkoleniowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

”Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach". Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa: III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju. Działanie: 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, nr umowy o dofinansowanie POWR.03.05.00-00-Z117/17-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00305199/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.381.080.2021.UGS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 530412,20 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 86400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia są certyfikowane szkolenia „Pakiet Office” dla studentów, realizowane w ramach projektu pt.: „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach”.
2) W zakres usługi szkoleniowej wchodzi:
a) przeprowadzenie szkolenia,
b) wystawienie przez Wykonawcę zaświadczenia o ukończeniu Szkolenia dla każdego uczestnika
c) Przeprowadzenie egzaminu ECDL Advanced na poziomie A1 (zaawansowane przetwarzanie tekstów) oraz na poziomie A2 (zaawansowane arkusze kalkulacyjne). Wykonawca winien zapewnić 2 dodatkowe terminy zdawania egzaminu w przypadku uzyskania przez Uczestnika negatywnego wyniku z pierwszego terminu egzaminu
3) Przedmiot zamówienia w zakresie przeprowadzenia egzaminu winien być realizowany przez akredytowaną jednostką certyfikującą lub jednostkę posiadającą umowę partnerstwa z akredytowaną jednostką certyfikującą, upoważniającą Wykonawcę do realizacji na terenie Polski
certyfikowanych szkoleń, zgodnie z wytycznymi akredytowanej jednostki certyfikującej. Szkolenia mają zakończyć się wydaniem certyfikatu przez akredytowaną jednostkę certyfikującą.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5) Termin realizacji zamówienia: do 11 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Realizacja usługi powinna odbywać się zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego po zawarciu umowy i przesłanym do Wykonawcy drogą mailową najpóźniej do 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia dla danej grupy.
6) Zamawiający nie zapewnia miejsca do realizacji szkolenia. Wykonawca winien zapewnić miejsce realizacji szkolenia (spełniające wymagania określone poniżej) w dwóch lokalizacjach,
tj:
a) Katowice – w miejscu zlokalizowanym w odległości do 2 km (liczone w linii prostej) od budynku Rektoratu Uniwersytetu Śląskiego (adres: ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice)
b) Cieszyn - w miejscu zlokalizowanym w odległości do 2 km (liczone w linii prostej) od budynku Wydziału Sztuki i Nauk o Edukacji Uniwersytetu Śląskiego (adres: ul. Bielska 62, 43-400 Cieszyn).
Wykonawca wskazuje miejsce realizacji zamówienia w ofercie pod rygorem odrzucenia oferty – w celu ustalenia faktycznej odległości placówki szkoleniowej od siedziby Zamawiającego, należy posłużyć się pomiarem odległości dostępnym na stronie internetowej: https://www.google.pl/maps.
7) Wykonawca zapewni sprzęt i oprogramowanie niezbędne do przeprowadzenia szkoleń.
8) Wykonawca winien mieć możliwość przeprowadzenia szkolenia w pracowni komputerowej wyposażonej w odpowiednią liczbę stanowisk komputerowych (tj. min. tyle stanowisk ile osób w danej grupie szkoleniowej) oraz łącze internetowe umożliwiające swobodne korzystanie z zasobów Internetu wszystkim uczestnikom szkolenia w zakresie niezbędnym dla prowadzonego
szkolenia). Komputery winny mieć zainstalowany lokalnie program niezbędny do
przeprowadzenia danego szkolenia.
9) W przypadku gdy realizacja zajęć w wyznaczonych miejscach nie będzie możliwa, Zamawiający dopuszcza realizację szkoleń w formie zdalnej w uzgodnieniu z Wykonawcą, po uprzednim dostarczeniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego uzasadnienia przyczyny (w formie pisemnej lub e-mailem). Wykonawca musi zapewnić platformą szkoleniową do nauki zdalnej.
10) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 w zw. z art. 266 w zw. z art. 359 pkt 2 ustawy Pzp ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W związku z odrzuceniem oferty nr 2, złożonej przez wykonawcę Strefa Rozwoju Danuta Rynkiewicz, ofertę z najniższą ceną w postępowaniu stanowi oferta nr 1 złożona przez wykonawcę Europejska Akademia Handlu i Przedsiębiorczości Robert Staluszka, której cena wynosi: 122 112,00 zł. Ponieważ kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 86 400,00 zł, cena oferty tego Wykonawcy znacznie przekracza możliwości finansowane Zamawiającego i Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122112,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122112,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122112,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.