Ogłoszenie z dnia 2023-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00424545/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont kapitalny schodów zewnętrznych w budynku Białego Domku przy ul. K. Miarki 15 w Mikołowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270547060
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zgl.mikolow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgl.mikolow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zgl_mikolow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont kapitalny schodów zewnętrznych w budynku Białego Domku przy ul. K. Miarki 15 w Mikołowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d4da3c0-5c36-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00025585
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003310/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont kapitalny schodów zewnętrznych w budynku Białego Domku przy ul. K. Miarki 15 w Mikołowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424545/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGL/TP/15/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest remont kapitalny schodów zewnętrznych do budynku Białego Domku przy ul. K. Miarki 15 w
Mikołowie wraz z opracowaniem dokumentacji wykonawczej.
2.Zamówienie zostało podzielone na II Zadania:
A. ZADANIE I – Opracowanie projektu wykonawczego i uzgodnienie z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w
Katowicach oraz zabezpieczenie zamówienia pod względem materiałowym.
B. ZADANIE II -Wykonanie prac remontowych schodów w oparciu o zatwierdzoną dokumentację.
3. Opis stanu istniejącego:
schody zewnętrzne, żelbetowe, w części z okładziną z płyt z piaskowca, podest -płyta żelbetowa, balustrady betonowe,
malowane.
4.Zakres robót:
W uzgodnieniu z Miejskim Konserwatorem Zabytków przewiduje się następujący zakres prac:
Schody główne: (powierzchnia około 40,00 m2)
opracowanie projektu wykonawczego, przedstawienie projektu do akceptacji przez Zamawiającego, uzgodnienie projektu z
Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Katowicach
uzyskanie w imieniu Zamawiającego koniecznych zgód, uzgodnień i pozwoleń koniecznych do wykonania zadania
rozebranie istniejącej okładziny z płyt z piaskowca
wyrównanie i oczyszczenie podkładu betonowego biegu schodowego
skucie betonowego podestu ok. 3cm, ewentualnie rozebranie i odtworzenie w celu uzyskania poziomu podestu
zewnętrznego pozwalającego na nawiązanie do poziomu posadzki wewnątrz budynku
wykonanie napraw i uzupełnienie podkładu w celu uzyskania pożądanych wymiarów stopni
wykonanie izolacji przeciwwilgociowej podkładu folią w płynie
dostawa i montaż stopnic profilowanych od czoła i po bokach (z wypustem), grubości 4,0 cm, profilowanie powinno być jak
najbardziej zbliżone do oryginału (zdjęcie i szkic w załączeniu)
dostawa i montaż podstopnic groszkowanych z gładką ramką, grubości 3,0 cm
policzki schodów z piaskowca, groszkowane, z gładką ramką, grubości 3,0 cm
stopnice, podstopnice i policzki wykonać z piaskowca „Długopole”, wskazane jest aby płyty stopnic i podstopnic były jak
najdłuższe, tak aby naśladowały bloki kamienne oryginalnych schodów.
istniejące tralki i pochwyty należy zdemontować
nowe tralki wykonać z betonu, pomalować w kolorze zgodnym z kolorem detali architektonicznych na elewacji
zamontować nowe betonowe pochwyty, wykończone szpachlami imitującymi piaskowiec,
wszystkie elementy kamienne należy zabezpieczyć bakteriobójczo, grzybobójczo i glonobójczo
uzupełnić tynki elewacji wraz z malowaniem w obrębie remontowanych schodów
5. Szczegółowy zakres robót został określony w przedmiarze robót, który pełni rolę pomocniczą oraz specyfikacji technicznej
wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik nr 6 do SWZ.
6. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub
szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się
zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych
parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego
rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz
rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
8. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji
technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy pzp,
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Wszelkie materiały używane do wykonywania prac winny posiadać stosowne wymagane obowiązującymi przepisami prawa
atesty, aprobaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Dokumenty potwierdzające powyższe Wykonawca
przedstawi każdorazowo na żądanie inspektora nadzoru.
9. Wykonawca w czasie realizacji prac będzie utrzymywał ład i porządek na terenie , na którym je wykonuje, a także
zapewni warunki bezpieczeństwa i p.poż. Określone w przepisach szczególnych. 10. Zamawiający informuje również, iż przyszłemu Wykonawcy nakazuje się zabezpieczyć plac budowy przed dostępem
osób trzecich, utrzymywać ład i porządek w trakcie robót, oraz uporządkować po ukończeniu robót.
11. Na wykonane przez siebie prace oraz zastosowane materiały Wykonawca musi udzielić minimum 2 letniej gwarancji.
12. Zamawiający nie wymaga odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów
niezbędnych do realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262300-4 - Betonowanie
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129150,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129150,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe AGROSTONE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364278408
7.3.3) Ulica: Świętej Katarzyny 180
7.3.4) Miejscowość: Cięcina
7.3.5) Kod pocztowy: 34-350
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE AGROSTONE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129150,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Wykonanie projektu remontu kapitalnego budynku mieszkalno-usługowego przy Rynek 14 w Mikołowie
- Park Trzech Pokoleń - III etap Wykonanie dokumentacji projektowej - plac zabaw
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.