Ogłoszenie z dnia 2025-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00647968/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi Superwizora, Integracji sensorycznej (Warsztaty edukacyjne z metody integracji sensorycznej wraz z materiałami)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
1.3.) Oddział zamawiającego: w Mrągowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510907573
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 53
1.5.2.) Miejscowość: Mrągowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-700
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@powiat.mragowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pcpr.powiat.mragowo.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d542d6ae-7933-435b-bd31-6cbaab5d26fd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi Superwizora, Integracji sensorycznej (Warsztaty edukacyjne z metody integracji sensorycznej wraz z materiałami)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d542d6ae-7933-435b-bd31-6cbaab5d26fd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00024672
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00420183/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Świadczenie usługi psychologa, pedagoga, coach-a, mediatora, animatorów, doradcy zawodowego, socjoterapeuty, Superwizora, Integracji sensorycznej oraz usługi cateringowej/gastronomicznej”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Wspieramy i Usamodzielniamy” w ramach Priorytetu 9: Włączenie i integracja EFS+ Działania 9.9: System pieczy zastępczej programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00647968
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCPR.241.04.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 13440,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Specjalistyczne wsparcie dla rodzin zastępczych (warsztaty edukacyjne z metody integracji sensorycznej wraz z materiałami - 5 rodzin) - 12 godzin4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85312320-8 - Usługi doradztwa
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 9000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie dla kadry PCPR (Superwizja dla kadry 24 h wraz z przerwą kawową i materiałami) - 24 godziny4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85312320-8 - Usługi doradztwa
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4440,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty na tę część postępowania.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty na tę część postępowania.
INNE PRZETARGI Z MRĄGOWA
- Dostawa fortepianu koncertowego dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Mrągowie
- Zakup ciągnika wraz z osprzętem do zimowego utrzymania
- Przebudowa przepompowni P-3 wraz z wymianą urządzeń technologicznych
- Wykonanie dokumentacji: Przebudowa skrzyżowania ulic: Królewieckiej, Giżyckiej, Gen. L. Okulickiego i Wolności wraz z budową ścieżki rowerowej/pieszo rowerowej w ciągu ul. Wolności w Mrągowie"
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz ze STWiOR: Dostosowanie kuchni i zaplecza kuchennego w Szkole Podstawowej Nr 4 w Mrągowie do przepisów sanitarno-higienicznych
- Dostawa sprzętu medycznego
więcej: przetargi w Mrągowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli- realizacja projektu pn. "Więcej umiejętności - więcej możliwości".
- Usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dla uczniów w ramach projektu "Rozwiń skrzydła"
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH ORAZ SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W ROKU 2026
- Dostawa bezzałogowego statku powietrznego oraz lornetek wielofunkcyjnych w ramach zadania pn.: "Realizacja Programu OLiOC na lata 2025-2026"
- Dostawa, wdrożenie, rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług dla Gminy Dzwola w ramach projektu "E-usługi w Gminach Partnerstwa - Zielona Brama Roztocza"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





