eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Zarządzanie Inkubatorem Przedsiębiorczości Krosno (IPK) przy ul. Żwirki i Wigury 15 (...)



Ogłoszenie z dnia 2022-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zarządzanie Inkubatorem Przedsiębiorczości Krosno (IPK) przy ul. Żwirki i Wigury 15 (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Krosno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440809

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lwowska 28a

1.5.2.) Miejscowość: Krosno

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.krosno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zarządzanie Inkubatorem Przedsiębiorczości Krosno (IPK) przy ul. Żwirki i Wigury 15 (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4100c364-5d92-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00020244

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004015/32/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.23 Zarządzanie Inkubatorem Przedsiębiorczości Krosno przy ul. Żwirki i Wigury 15 - nieruchomością położoną na działce nr 273/22, 273/28 oraz 273/30 zabudowaną budynkiem oraz parkingiem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Utworzenie inkubatora przedsiębiorczości na terenie Gminy Miasto Krosno” dofinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00316423/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Spełnione zostały przesłanki udzielenia zamówienia z wolnej ręki zawarte w art. 214 ust. 1 pkt 11) ustawy Prawo zamówień publicznych. Właścicielem spółki komunalnej Krośnieński Inkubator Technologiczny "KRINTECH" Sp. z o.o.
jest w 100 % Zamawiający. Głównym przedmiotem działalności spółki jest zarządzanie Krośnieńskim Inkubatorem Technologiczny "KRINTECH”, dlatego też zlecenie przedmiotu zamówienia ww. podmiotowi jest w pełni uzasadnionym i najbardziej efektywnym działaniem.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.93.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie Inkubatorem Przedsiębiorczości Krosno oraz realizacja działań w zakresie promocji przedsiębiorczości zgodnie z zapisami wniosku aplikacyjnego projektu „Utworzenie inkubatora przedsiębiorczości na terenie Gminy Miasto Krosno” dofinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, w tym:
1. Zawieranie umów i sprawowanie nadzoru nad realizacją umów z najemcami powierzchni w IPK na podstawie oddzielnego pełnomocnictwa i zgodnie z Regulaminem IPK.
2. Realizowanie celu głównego działalności IPK, którym jest promowanie przedsiębiorczości, zapewnienie początkującym przedsiębiorcom z sektora MŚP pomocy w uruchomieniu i prowadzeniu działalności gospodarczej, a także kreowanie i stwarzanie warunków do powstawania nowych MŚP produkcyjnych
i usługowych oraz poszerzanie działalności przedsiębiorstw już istniejących.
3. Rozwijanie i kreowanie przedsiębiorczego klimatu na lokalnym rynku.
4. Realizacja działalności w szczególności poprzez:
1) oferowanie atrakcyjnych warunków lokalowych do prowadzenia i rozwoju działalności gospodarczej, wraz z obsługą administracyjno-biurową przedsiębiorców w IPK,
2) specjalistyczne doradztwo, zarówno w bieżącym funkcjonowaniu przedsiębiorcy, jak również na etapie powstawania pomysłu biznesowego,
3) opracowanie i wdrażanie planu rozwoju networkingu wewnętrznego oraz wspieranie współpracy lokatorów – m.in. poprzez organizację giełd, formalnych i nieformalnych spotkań tematycznych, stymulowanie bezpośrednich kontaktów między firmami,
4) stymulowanie, pomoc i wsparcie dla najemców IPK w nawiązywaniu współpracy z firmami z innych ośrodków - poprzez organizację wyjazdów studyjnych za granicę czy organizację giełd i konferencji otwartych dla firm z różnych ośrodków, poprzez organizację konferencji, szkoleń, warsztatów,
5) stymulowanie rozwoju firm będących lokatorami i pomoc przy ich wejściu na rynki zagraniczne, m.in. poprzez współpracę z inkubatorami zagranicznymi i pomoc w analizie rynku zagranicznego, ustaleniu procedur związanych z założeniem działalności w innym państwie,
6) opracowanie planu i budowę relacji inkubatora z lokatorami – m.in. poprzez organizację spotkań integracyjnych i angażowanie lokatorów
w zewnętrzne inicjatywy IPK,
7) prowadzenie monitoringu zapewniającego identyfikację nowych potrzeb lokatorów i weryfikującego obecne potrzeby oraz odpowiadanie na to zapotrzebowanie,
8) dbanie o interesy wszystkich przedsiębiorców skupionych w ramach IPK, m.in. poprzez grupowe zamówienia usług i produktów;
9) współpraca z Karpacką Państwową Uczelnią w celu m.in. rozwijania nowoczesnych form współpracy środowiska naukowego i lokalnego sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz promowania wśród studentów działań realizowanych przez Inkubator Przedsiębiorczości Krosno.
5. Prowadzenie spraw dotyczących zmian technicznych i eksploatacyjnych budynku IPK (inicjowanie, zalecanie i opracowanie wstępnej dokumentacji, udział w inwestycjach). Współtworzenie SWZ dotyczącego planowanych inwestycji (Współdziałanie z Wydziałem Rozwoju Miasta i Obsługi Inwestorów, Wydziałem Księgowości oraz Wydziałem Inwestycji UM).
6. Pobieranie opłat według obowiązujących cenników, publikowanych zgodnie
z Regulaminem IPK.
7. Inicjowanie i realizacja działań związanych z pozyskiwaniem środków zewnętrznych na rozwój IPK.
8. Ubezpieczenie Zarządcy w zakresie działalności IPK od odpowiedzialności cywilnej – dochodzenie roszczeń z tytułu ubezpieczenia nieruchomości objętej umową obciąża Zleceniobiorcę.
9. Utrzymanie utwardzonej drogi, ogrodzenia, parkingu oraz terenów zielonych wokół budynku zapewniające właściwą estetykę i bezpieczne użytkowanie przez korzystających z budynku.
10. Stałe utrzymywanie wszystkich elementów infrastruktury i urządzeń, w które wyposażony jest IPK.
11. Planowanie i inicjowanie zadań związanych z rozwojem IPK.
12. Inne sprawy związane z funkcjonowaniem IPK, a wynikające z przepisów prawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 455100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 455100 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 455100 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krośnieński Inkubator Technologiczny "KRINTECH" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842387965

7.3.3) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 6c

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 455100 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.