eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrosnoZakup samochodu osobowego na potrzeby Sądu Okręgowego w Krośnie



Ogłoszenie z dnia 2025-11-10

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup samochodu osobowego na potrzeby Sądu Okręgowego w Krośnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Krośnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000641762

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 12

1.5.2.) Miejscowość: Krosno

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 13 437 36 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@krosno.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.so.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Wymiar Sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup samochodu osobowego na potrzeby Sądu Okręgowego w Krośnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8937565c-3bb6-4d16-8adb-5880cd1eeb82

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00525016

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00050991/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup samochodu osobowego na potrzeby Sądu Okręgowego w Krośnie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8937565c-3bb6-4d16-8adb-5880cd1eeb82

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. Wszelka korespondencja w języku obcym winna być składana wraz z tłumaczeniem na język polski.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl , zwanej dalej również „Platformą”.
3. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
4. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
6. Platforma e-Zamówienia w ramach usług komunikacji dostarcza szereg formularzy umożliwiających elektroniczną komunikację pomiędzy uczestnikami postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Komunikacja wymaga zarejestrowania się na Platformie i jest dostępna dla każdego zalogowanego użytkownika platformy. Rodzaj dostępnych formularzy zależy od posiadanego na Platformie konta.
7. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Jeżeli użytkownik nie posiada konta powinien zarejestrować się na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określają: Regulamin Platformy e-Zamówienia dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum pomocy”.
8. W zakładce „Centrum pomocy” dostępne są interaktywne materiały instruktażowe oraz instrukcje obsługi użytkowników Platformy dla poszczególnych usług i funkcjonalności.
9. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na tej Platformie. Wykonawca posiadający konto na Platformie e-Zamówienia ma pełny dostęp do formularzy danego postępowania: złożenia i wycofania oferty a także do „Formularza do komunikacji”.
10. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ i innych dokumentów wystarczającym jest posiadanie tzw. konta uproszczonego.
11. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula RODO tanowi załącznik nr5 do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula RODO tanowi załącznik nr5 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP 9/25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego segmentu C,
przystosowanego do ruchu prawostronnego, o następujących parametrach technicznych:
rodzaj nadwozia: SUV (terenowo–rekreacyjny), 5-drzwiowy, liczba miejsc: 5,
układ napędowy: spalinowy benzynowy,
rodzaj przekładni: automatyczna (AT),
rodzaj napędu: na cztery koła (AWD),
rodzaj lakieru i kolor nadwozia: metalizowany lub perłowy.
3.
Wymagania ogólne dotyczące pojazdu
Pojazd musi być fabrycznie nowy.
Rok produkcji – nie wcześniej niż 2025, rok modelowy – 2025 lub 2026.
Pojazd nie może być wcześniej rejestrowany ani wykorzystywany do jazd testowych, demonstracyjnych
lub szkoleniowo-sportowych.
Pojazd musi posiadać aktualną homologację typu M1, wydaną zgodnie z obowiązującymi przepisami
Unii Europejskiej,
Pojazd musi posiadać ocenę bezpieczeństwa na poziomie co najmniej 5 gwiazdek w testach Euro
NCAP (test wykonany nie wcześniej niż w 2021 r.).
Pojazd w momencie dostawy musi być wyposażony w opony zimowe.
4. Wymagania szczególne dotyczące pojazdu
W chwili dostawy pojazd powinien być wyposażony w zakresie wyszczególnionym w załączniku nr 1 -
wyszczególnienie to należy uznawać jako minimum.
5. Wymagania dotyczące serwisu
Autoryzowana Stacja Obsługi (ASO), w której będą wykonywane przeglądy gwarancyjne oraz czynności
serwisowe, powinna znajdować się w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Zamawiającego.
ASO musi być elementem krajowej sieci autoryzowanej producenta, posiadającej zaplecze techniczne
i magazynowe zapewniające realizację napraw w terminie zgodnym z warunkami gwarancji.
6. Wymagania gwarancyjne
1) Minimalny okres gwarancji udzielonej na pojazd:
• gwarancja mechaniczna: 60 miesięcy lub 150 000 km (w zależności od tego, co nastąpi
wcześniej),
• gwarancja na powłokę lakierniczą: 24 miesiące,
• gwarancja na perforację nadwozia: 60 miesięcy,
• liczony od dnia odbioru pojazdu przez Zamawiającego.
2) W okresie gwarancyjnym Sprzedający zapewni:
• wykonywanie przeglądów i napraw gwarancyjnych w autoryzowanej stacji obsługi, zgodnie z
warunkami producenta.
• na czas unieruchomienia pojazdu z przyczyn gwarancyjnych, Sprzedający z dniem przyjęcia
pojazdu do naprawy, zapewni na czas naprawy pojazd zastępczy tej samej klasy lub wyższej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Nazwa kryterium

Cena - 60%
Okres gwarancji jakości i rękojmi - 20%
Dodatkowe wyposażenie - 20%
3. Przy ocenie ofert wartość wagowa wyrażona w procentach będzie wyrażona w punktach (1%=1pkt).
4. Oferty będą oceniane w zakresie kryterium Ceny w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków
przedstawionych przez wykonawców w zakresie tego kryterium, wg następującego wzoru:

Pc = Cn/Cb * 60

gdzie:
Pc - liczba punktów w kryterium Cena, jakie wykonawca uzyskał, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
Cn - cena najtańszej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
Cb - cena oferty ocenianej niepodlegająca odrzuceniu;
* - znak mnożenia
5. Oferty będą oceniane w zakresie kryterium Okres gwarancji jakości i rękojmi (Pg) w następujący sposób:
Gwarancja mechaniczna:
Gwarancja mechaniczna: wydłużona do 72 miesięcy i bez limitu kilometrów - 5 pkt
Gwarancja mechaniczna: wydłużona do 84 miesięcy i bez limitu kilometrów – 10 pkt
Gwarancja na lakier:
Gwarancja na lakier: wydłużona do 36 miesięcy – 5 pkt
Gwarancja na perforację lakieru:
Gwarancja na perforację lakieru: wydłużona do 72 miesięcy – 5 pkt
Okres rękojmi zostanie zrównany z okresem udzielonej gwarancji.
Weryfikacja okresu gwarancji jakości i rękojmi będzie weryfikowana na podstawie złożonego w ofercie
oświadczenia Wykonawcy.
6. Wyposażenie dodatkowe ( Pd):
1 Certyfikowany hak holowniczy umożliwiający ciągnięcie przyczepy lekkiej (tj. do 750kg) wraz z instalacją elektryczną 13 PIN. - 5 pkt
2 Inteligentne światła adaptacyjne mijania i drogowe wykonane w technologii LED - 2 pkt
3. Asystent unikania kolizji podczas cofania. Pojazd wyposażony w system, który podczas cofania:

• wykrywa przeszkody i ruch poprzeczny za pojazdem,
• ostrzega kierowcę sygnałem dźwiękowym lub wizualnym,
• oraz w razie braku reakcji automatycznie hamuje.

- 3 pkt
4 . Wyświetlacz Head-Up. Pojazd wyposażony w system projekcji informacji na przedniej szybie lub alternatywnym miejscu, w polu widzenia kierowcy. -
2 pkt
5. System monitorowania martwego pola. System wspomagający kierowcę w monitorowaniu martwego pola, który:

• wykrywa pojazdy poruszające się w sąsiednich pasach ruchu,
• ostrzega kierowcę w sposób wizualny (np. sygnalizacja w lusterku) lub
dźwiękowy,
- 3 pkt
6. System autonomicznego hamowania na skrzyżowaniach. Pojazd wyposażony w system wspomagający kierowcę, który monitoruje sytuację na skrzyżowaniach i w razie wykrycia ryzyka kolizji z innym pojazdem, pieszym lub rowerzystą samoczynnie inicjuje hamowanie awaryjne, aby uniknąć zderzenia lub zmniejszyć jego skutki. - 3 pkt
7. Kamera 360 stopni - 2 pkt

Weryfikacja dodatkowego wyposażenia będzie weryfikowana na podstawie złożonego w ofercie
oświadczenia Wykonawcy.

7. Ofertom nie odrzuconym zostaną przyznane pkt wg następującego wzoru:
P = Pc + Pg + Pd
8. Zamawiający jako najkorzystniejszą ofertę wybierze ofertę wykonawcy, która uzyska najwyższą ilość
punktów w ramach wszystkich kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyposażenie dodatkowe

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1pkt 1 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1pkt 2 ustawy Pzp,
c) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
d) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się
o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
e) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
f) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
g) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych.

2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowego środka dowodowego w postaci wypełnionego załącznika nr 2A do SWZ – potwierdzającego parametry oferowanego pojazdu

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Załącznik nr 2A do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.1. Formularza składającego się na Ofertę, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ
1.2. Dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania lub pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli osoba bądź osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umownymi stanowiącymi załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-18 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-17

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Dostawa pojazdu powinna nastąpić w terminie do 7 (siedmiu) dni od daty podpisania umowy jednak nie później niż do 29 grudnia 2025 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.