Ogłoszenie z dnia 2025-11-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup samochodu osobowego na potrzeby Sądu Okręgowego w Krośnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Krośnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000641762
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 12
1.5.2.) Miejscowość: Krosno
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13 437 36 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@krosno.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.so.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar Sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu osobowego na potrzeby Sądu Okręgowego w Krośnie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8937565c-3bb6-4d16-8adb-5880cd1eeb82
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00525016
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00050991/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup samochodu osobowego na potrzeby Sądu Okręgowego w Krośnie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8937565c-3bb6-4d16-8adb-5880cd1eeb823.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. Wszelka korespondencja w języku obcym winna być składana wraz z tłumaczeniem na język polski.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl , zwanej dalej również „Platformą”.
3. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
4. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
6. Platforma e-Zamówienia w ramach usług komunikacji dostarcza szereg formularzy umożliwiających elektroniczną komunikację pomiędzy uczestnikami postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Komunikacja wymaga zarejestrowania się na Platformie i jest dostępna dla każdego zalogowanego użytkownika platformy. Rodzaj dostępnych formularzy zależy od posiadanego na Platformie konta.
7. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Jeżeli użytkownik nie posiada konta powinien zarejestrować się na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określają: Regulamin Platformy e-Zamówienia dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum pomocy”.
8. W zakładce „Centrum pomocy” dostępne są interaktywne materiały instruktażowe oraz instrukcje obsługi użytkowników Platformy dla poszczególnych usług i funkcjonalności.
9. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na tej Platformie. Wykonawca posiadający konto na Platformie e-Zamówienia ma pełny dostęp do formularzy danego postępowania: złożenia i wycofania oferty a także do „Formularza do komunikacji”.
10. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ i innych dokumentów wystarczającym jest posiadanie tzw. konta uproszczonego.
11. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula RODO tanowi załącznik nr5 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula RODO tanowi załącznik nr5 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP 9/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego segmentu C,
przystosowanego do ruchu prawostronnego, o następujących parametrach technicznych:
rodzaj nadwozia: SUV (terenowo–rekreacyjny), 5-drzwiowy, liczba miejsc: 5,
układ napędowy: spalinowy benzynowy,
rodzaj przekładni: automatyczna (AT),
rodzaj napędu: na cztery koła (AWD),
rodzaj lakieru i kolor nadwozia: metalizowany lub perłowy.
3.
Wymagania ogólne dotyczące pojazdu
Pojazd musi być fabrycznie nowy.
Rok produkcji – nie wcześniej niż 2025, rok modelowy – 2025 lub 2026.
Pojazd nie może być wcześniej rejestrowany ani wykorzystywany do jazd testowych, demonstracyjnych
lub szkoleniowo-sportowych.
Pojazd musi posiadać aktualną homologację typu M1, wydaną zgodnie z obowiązującymi przepisami
Unii Europejskiej,
Pojazd musi posiadać ocenę bezpieczeństwa na poziomie co najmniej 5 gwiazdek w testach Euro
NCAP (test wykonany nie wcześniej niż w 2021 r.).
Pojazd w momencie dostawy musi być wyposażony w opony zimowe.
4. Wymagania szczególne dotyczące pojazdu
W chwili dostawy pojazd powinien być wyposażony w zakresie wyszczególnionym w załączniku nr 1 -
wyszczególnienie to należy uznawać jako minimum.
5. Wymagania dotyczące serwisu
Autoryzowana Stacja Obsługi (ASO), w której będą wykonywane przeglądy gwarancyjne oraz czynności
serwisowe, powinna znajdować się w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Zamawiającego.
ASO musi być elementem krajowej sieci autoryzowanej producenta, posiadającej zaplecze techniczne
i magazynowe zapewniające realizację napraw w terminie zgodnym z warunkami gwarancji.
6. Wymagania gwarancyjne
1) Minimalny okres gwarancji udzielonej na pojazd:
• gwarancja mechaniczna: 60 miesięcy lub 150 000 km (w zależności od tego, co nastąpi
wcześniej),
• gwarancja na powłokę lakierniczą: 24 miesiące,
• gwarancja na perforację nadwozia: 60 miesięcy,
• liczony od dnia odbioru pojazdu przez Zamawiającego.
2) W okresie gwarancyjnym Sprzedający zapewni:
• wykonywanie przeglądów i napraw gwarancyjnych w autoryzowanej stacji obsługi, zgodnie z
warunkami producenta.
• na czas unieruchomienia pojazdu z przyczyn gwarancyjnych, Sprzedający z dniem przyjęcia
pojazdu do naprawy, zapewni na czas naprawy pojazd zastępczy tej samej klasy lub wyższej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Nazwa kryterium
Cena - 60%
Okres gwarancji jakości i rękojmi - 20%
Dodatkowe wyposażenie - 20%
3. Przy ocenie ofert wartość wagowa wyrażona w procentach będzie wyrażona w punktach (1%=1pkt).
4. Oferty będą oceniane w zakresie kryterium Ceny w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków
przedstawionych przez wykonawców w zakresie tego kryterium, wg następującego wzoru:
Pc = Cn/Cb * 60
gdzie:
Pc - liczba punktów w kryterium Cena, jakie wykonawca uzyskał, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
Cn - cena najtańszej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
Cb - cena oferty ocenianej niepodlegająca odrzuceniu;
* - znak mnożenia
5. Oferty będą oceniane w zakresie kryterium Okres gwarancji jakości i rękojmi (Pg) w następujący sposób:
Gwarancja mechaniczna:
Gwarancja mechaniczna: wydłużona do 72 miesięcy i bez limitu kilometrów - 5 pkt
Gwarancja mechaniczna: wydłużona do 84 miesięcy i bez limitu kilometrów – 10 pkt
Gwarancja na lakier:
Gwarancja na lakier: wydłużona do 36 miesięcy – 5 pkt
Gwarancja na perforację lakieru:
Gwarancja na perforację lakieru: wydłużona do 72 miesięcy – 5 pkt
Okres rękojmi zostanie zrównany z okresem udzielonej gwarancji.
Weryfikacja okresu gwarancji jakości i rękojmi będzie weryfikowana na podstawie złożonego w ofercie
oświadczenia Wykonawcy.
6. Wyposażenie dodatkowe ( Pd):
1 Certyfikowany hak holowniczy umożliwiający ciągnięcie przyczepy lekkiej (tj. do 750kg) wraz z instalacją elektryczną 13 PIN. - 5 pkt
2 Inteligentne światła adaptacyjne mijania i drogowe wykonane w technologii LED - 2 pkt
3. Asystent unikania kolizji podczas cofania. Pojazd wyposażony w system, który podczas cofania:
• wykrywa przeszkody i ruch poprzeczny za pojazdem,
• ostrzega kierowcę sygnałem dźwiękowym lub wizualnym,
• oraz w razie braku reakcji automatycznie hamuje.
- 3 pkt
4 . Wyświetlacz Head-Up. Pojazd wyposażony w system projekcji informacji na przedniej szybie lub alternatywnym miejscu, w polu widzenia kierowcy. -
2 pkt
5. System monitorowania martwego pola. System wspomagający kierowcę w monitorowaniu martwego pola, który:
• wykrywa pojazdy poruszające się w sąsiednich pasach ruchu,
• ostrzega kierowcę w sposób wizualny (np. sygnalizacja w lusterku) lub
dźwiękowy,
- 3 pkt
6. System autonomicznego hamowania na skrzyżowaniach. Pojazd wyposażony w system wspomagający kierowcę, który monitoruje sytuację na skrzyżowaniach i w razie wykrycia ryzyka kolizji z innym pojazdem, pieszym lub rowerzystą samoczynnie inicjuje hamowanie awaryjne, aby uniknąć zderzenia lub zmniejszyć jego skutki. - 3 pkt
7. Kamera 360 stopni - 2 pkt
Weryfikacja dodatkowego wyposażenia będzie weryfikowana na podstawie złożonego w ofercie
oświadczenia Wykonawcy.
7. Ofertom nie odrzuconym zostaną przyznane pkt wg następującego wzoru:
P = Pc + Pg + Pd
8. Zamawiający jako najkorzystniejszą ofertę wybierze ofertę wykonawcy, która uzyska najwyższą ilość
punktów w ramach wszystkich kryterium oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyposażenie dodatkowe
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1pkt 1 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1pkt 2 ustawy Pzp,
c) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
d) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się
o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
e) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
f) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
g) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych.
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Przedmiotowego środka dowodowego w postaci wypełnionego załącznika nr 2A do SWZ – potwierdzającego parametry oferowanego pojazdu5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Załącznik nr 2A do SWZ5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1.1. Formularza składającego się na Ofertę, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ1.2. Dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania lub pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli osoba bądź osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umownymi stanowiącymi załącznik nr 4 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-18 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-17
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Dostawa pojazdu powinna nastąpić w terminie do 7 (siedmiu) dni od daty podpisania umowy jednak nie później niż do 29 grudnia 2025 r.INNE PRZETARGI Z KROSNA
- ,,Organizacja jednodniowych wyjść uczniów w ramach przedsięwzięcia Ministra Edukacji pod nazwą ,,Wyjście z klasą"
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Sądu Okręgowego w Krośnie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1978R (ul. Pużaka w km od 0+418 do 1+054) w Krośnie
- Zakup wyposażenia do salki edukacyjnej.
- Opracowanie kompletnego zestawu dokumentacji programowej dla szkolenia pn. "Wstęp do metod badań nieniszczących - NDT": Opracowanie zestawu dokumentacji programowej dla 32 godzinnego (...)
- ,,Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych"
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Sądu Okręgowego w Krośnie
- Dostawa samochodu do transportu osób typu bus 8 osobowy z wyposażeniem
- ZAKUP 9-CIO MIEJSCOWEGO SAMOCHODU TYPU MIKROBUS, PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM JEDNEJ NA WÓZKU INWALIDZKIM
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Zakup samochodu 9-osobowego (mikrobus) do przewozu osób niepełnosprawnych dla Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Mińsku Mazowieckim.
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





