eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › "Dostawa druków offsetowych materiałów promocyjnych oraz wydawnictw MNK w okresie styczeń-marzec 2022".



Ogłoszenie z dnia 2022-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa druków offsetowych materiałów promocyjnych oraz wydawnictw MNK w okresie styczeń-marzec 2022”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275961

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-062

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: (12)433-56-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_publ@mnk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mnk.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa druków offsetowych materiałów promocyjnych oraz wydawnictw MNK w okresie styczeń-marzec 2022”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5538014-540b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00019745

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011054/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Dostawa druków offsetowych wydawnictw MNK oraz materiałów promocyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306617/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EP-ZP-271-41/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 145621,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest druk offsetowy materiałów promocyjnych. 1 Lelewel. Rytownik polski (Plakat)
2 Lelewel. Rytownik polski (Ulotka DLx2)
3 Dworek w Jankówce (Ulotka DLx2)
4 Muzeum Czartoryskich - Wystawy Czasowe (Ulotka DLx4)
5 Muzeum Czartoryskich - Język niemiecki (Ulotka DLx3)
6 Muzeum Czartoryskich - Język włoski (Ulotka DLx3)
7 Muzeum Czartoryskich - Język hiszpański (Ulotka DLx3)
8 Muzeum Czartoryskich - Język rosyjski (Ulotka DLx3)
9 Muzeum Czartoryskich - Język francuski (Ulotka DLx3)
10 Muzeum Czartoryskich - Język polski (Ulotka DLx3)
11 Muzeum Czartoryskich - Język angielski (Ulotka DLx3)
12 Muzeum im. Emeryka Hutten-Czapskiego - Wystawy czasowe - (Ulotka DLx4)
13 Pawilon Józefa Czapskiego - Wystawy Czasowe (Ulotka DLx4)
14 Czapski z Kurozwęk (Ulotka DLx2)
15 Jacek Malczewski romantyczny (Plakat)
16 Jacek Malczewski romantyczny (Ulotka DLx3)
17 Jacek Malczewski romantyczny (Karta pracy)
18 Muzeum Szymanowskiego (Ulotka DLx2)
19 Vilhelm Hammershoi (Plakat)
20 Vilhelm Hammershoi (Ulotka DLx3)
21 Bez retuszu. Jan Matejko (Ulotka DLx2)
22 Wystawa rzeźby polskiej w ramach Galerii XX + XXI wieku (plakat)
23 Wystawa rzeźby polskiej w ramach Galerii XX + XXI wiek (Ulotka DLx3)

4.5.3.) Główny kod CPV: 22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

4.5.5.) Wartość części: 23621,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków offsetowych dotyczących wydawnictwa: Joachim Lelewel. Rytownik Polski – katalog (Książka)
2 Joachim Lelewel. Rytownik Polski – broszura (Książka)
3 Jacek Malczewski romantyczny – katalog (Książka)
4 Jacek Malczewski romantyczny – broszura (Książka)
5 Sztuka Dawnej Polski. XII–XVIII wiek. Przewodnik - wersja polska (Książka)
6 Sztuka Cerkiewna Dawnej Rzeczypospolitej. Przewodnik - wersja polska (Książka)
7 Sztuka Dawnej Polski. XII-XVIII wiek. Przewodnik - wersja angielska (Książka)
8 Sztuka Cerkiewna Dawnej Rzeczypospolitej. Przewodnik - wersja angielska (Książka)
9 Matejko. Przewodnik - wersja polska (Książka)
10 Matejko. Przewodnik - wersja angielska (Książka)
11 Galeria - Kraków na wyciągnięcie ręki. Broszura/przewodnik (Książka)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22120000-7 - Wydawnictwa

4.5.5.) Wartość części: 122000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36479,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42084,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36479,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DRUKARNIA SIL-VEG-DRUK s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751609767

7.3.3) Ulica: Niegolewskich 12

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36479,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161217,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202822,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161217,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zapol Sobczyk Spółka Jawna,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8520509412

7.3.3) Ulica: al. Piastów 42

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-062

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161217,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

n/d

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.