Ogłoszenie z dnia 2025-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00661024/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług kompleksowej i bieżącej obsługi prawnej dla Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi, oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY NR 1 W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320064
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Beskidzka 54
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-612
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_lodz_1@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ade42f10-0fec-424d-98c6-816383b5f6ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług kompleksowej i bieżącej obsługi prawnej dla Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi, oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ade42f10-0fec-424d-98c6-816383b5f6ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00019407
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011233/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług kompleksowej i bieżącej obsługi prawnej dla Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi, oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00661024
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKW.2232.04.2024.ŁP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prawniczych, obejmujących stałą i kompleksową pomoc prawną dla Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi mieszczącego się przy ul. Beskidzkiej 54 w Łodzi (oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi mieszczącego się przy ul. Kraszewskiego 1/5), posiadającego w swojej strukturze organizacyjnej podmiot leczniczy Szpital i Ambulatorium z Izbą Chorych Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi. Przez pojęcie pomocy prawnej — usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej Zamawiający rozumie w szczególności:
3.1.1. występowanie i reprezentacja przed sądami, organami egzekucyjnymi, organami administracji publicznej i innymi instytucjami stosownie do potrzeb Zamawiającego;
3.1.2. bieżącą obsługę prawną obejmującą swoim zakresem dziedziny prawa związane z realizacją zadań, kompetencji i obowiązków Zamawiającego oraz z funkcjonowaniem Zamawiającego, w tym: przepisy obowiązujące w Służbie Więziennej, przepisy prawa karnego wykonawczego, prawo cywilne, administracyjne, prawo pracy, zamówienia publiczne, przepisy dotyczące funkcjonowania podmiotów leczniczych w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych szpitalnych i ambulatoryjnych z uwzględnieniem odrębności podmiotów leczniczych dla osób pozbawionych wolności, informacji publicznej, przepisy ochrony danych osobowych, w szczególności polegające na:
- przygotowywaniu (w razie potrzeby) i opiniowaniu dokumentów postępowania, umów, aneksów do umów w związku z zawieraniem umów zarówno w ramach procedur wewnętrznych poniżej kwoty 130 tyś złotych jak i prawa zamówień publicznych, prawa pracy czy w ramach konkursów na udzielanie świadczeń zdrowotnych; sporządzanie opinii prawnych,
- doradztwo prawne, w tym doradztwo w prowadzonych postępowaniach (m. in. administracyjnych i dyscyplinarnych) i opracowywanie projektów orzeczeń, decyzji, postanowień ich dotyczących
- wydawanie pisemnych informacji prawnych w sprawach dotyczących funkcjonowania Zamawiającego
- opracowywanie i opiniowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych (zarządzeń, instrukcji, decyzji)
- zasięganiu opinii w każdej sprawie budzącej wątpliwości, a zwłaszcza w sprawach:
a) wydawanych orzeczeń w trybie art. 120 Kodeksu karnego wykonawczego obowiązku naprawienia szkody przez skazanego.
b) wystąpienie o wszczęcie postępowania karnego w sprawach o przestępstwa, którymi wyrządzono szkodę w mieniu jednostki lub o inne przestępstwa ściganie z oskarżenia publicznego, w którym stroną pokrzywdzoną jest Zamawiający;
c) w sprawach umorzeń należności cywilnoprawnych i publicznoprawnych;
- konsultacja i doradztwo w zakresie kadrowym, zwłaszcza w sprawach trudnych, wymagających analizy i wypracowania stanowiska oraz zaproponowania metod działania;
3.1.3. Prowadzący obsługę prawną jest zobowiązany zapoznać kierownika jednostki ze stanem sprawy i proponowanym sposobem postępowania, zwłaszcza przed skierowaniem sprawy na drogę postępowania sądowego lub administracyjnego z wniosku/pozwu jednostki, a także przed wdaniem się w spór w sprawach wytoczonych przeciwko Zamawiającemu.
3.1.4. Zamawiający w ramach bieżącej obsługi prawnej wymaga przebywanie w siedzibie Zamawiającego stosownie do jego potrzeb w terminach ustalonych z Wykonawcą, przy czym Zamawiający wymaga obligatoryjnych konsultacji stacjonarnych (dyżury) w siedzibie Zamawiającego raz w tygodniu w danym ustalonym przez strony dniu tygodnia: w godzinach 9:00-12:00 w Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi przy ul. Beskidzkiej 54 oraz w godzinach 13:00-15:00 w Oddziale Zewnętrznym w Łodzi przy ul. Kraszewskiego 1/5 w Łodzi. Zamawiający wymaga aby dzień tygodnia w którym będą miały miejsce dyżury był stały. Dzień tygodnia, w którym będą miały miejsce dyżury stacjonarne zostanie wpisany przez strony w treści umowy. Zamawiający w wyjątkowych sytuacjach dopuszcza możliwość wyrażenia zgody na przesunięcia w danym tygodniu dyżuru stacjonarnego na inny dzień niż ustalony z Wykonawcą.
3.1.5. Zamawiający w ramach bieżącej obsługi prawnej wymaga dostępności telefonicznej Wykonawcy w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00, a w sprawach pilnych stosownie do potrzeb Zamawiającego.
3.1.6. Usług prawne, powinny być wykonywane przez co najmniej dwóch radców prawnych lub adwokatów pozostających do wyłącznej dyspozycji Zamawiającego (tj. Zamawiający wymaga oddelegowania do wykonywania usług prawnych na rzecz Zamawiającego co najmniej dwóch takich osób i usługi te będą wykonywane przez te osoby). Osoby te powinny spełniać wymagania w zakresie doświadczenia wskazane w punkcie 12 ust. 1 pkt 4 ppkt 2, jak i wskazane przez Wykonawcę w ramach kryterium wyboru oferty w przypadku wybory oferty Wykonawcy, który wskazał osobę w kryterium doświadczenia i otrzymał z tego tytułu dodatkowe punkty w tym kryterium. Zmiana osób wskazanych do wykonania usług będzie możliwa tylko w przypadku gdy osoby oddelegowane przez Wykonawcę będą spełniać wymogi w zakresie doświadczenia wskazane w zdaniu poprzednim. W ramach dyżurów i przebywania w siedzibie Zamawiającego w związku z pkt 3.1.4 wymaga się aby była obecna jedna z osób z wykazu.
3.1.7. Zamawiający celem opisu orientacyjnego dla oferentów informuje, że w chwili obecnej toczy się obecnie łącznie ponad 60 spraw sądowych, egzekucyjnych i administracyjnych z jego udziałem, które są na różnych etapach rozpoznania przez sądy i urzędy oraz Zamawiający szacuje w świetle dotychczasowych spraw, że roczna ilość przygotowywanych na jego rzecz:
a) Opinii prawnych wynosi około 50,
b) Projektów wewnętrznych aktów prawnych wynosi około 70
c) projektów i opinii umów, w tym konkursów na udzielanie świadczeń zdrowotnych oraz umów zawieranych z uwzględnieniem przepisów ustawy prawo zamówień publicznych wynosi około 140
3.1.8. Przewidywany czas potrzebny na świadczenie usług prawnych na rzecz Zamawiającego wynosi co najmniej 1920 godzin rocznie
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelarią Prawną „SOKRATES” Łukasz Dyba i Wspólnicy Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272704948
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
KANCELARIA PRAWNA SOKRATES ŁUKASZ DYBA I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DZP.26.126.2025 Wykonanie robót tynkarskich na ścianach zewnętrznych budynków mieszkalnych (kamienic)
- DZP.26.106.2025 Umowa ramowa na dostawę oraz montaż pieców grzewczych i kuchni na paliwo stałe w lokalach zarządzanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Sukcesywne dostarczanie pojemników transferowych do preparatyki składników krwi do Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 173 w Łodzi
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich" kolonii letnich w sierpniu 2025r.
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego działającego na rzecz Zamawiającego przy realizacji Projektu: Budowa Gminnego Centrum Ratownictwa w Maszewie
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
- modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.