eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Usługi w zakresie napraw pojazdów i sprzętu będących w posiadaniu Rejonów Dróg Wojewódzkich na rok 2023 z podziałem na 6 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi w zakresie napraw pojazdów i sprzętu będących w posiadaniu Rejonów Dróg Wojewódzkich na rok 2023 z podziałem na 6 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Kujawsko - Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9561969536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 80

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-010

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 523705717

1.5.8.) Numer faksu: 523705716

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarządzanie drogami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi w zakresie napraw pojazdów i sprzętu będących w posiadaniu Rejonów Dróg Wojewódzkich na rok 2023 z podziałem na 6 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06fa9d2d-8b2d-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00017730

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-06fa9d2d-8b2d-11ed-b4ea-f64d350121d2

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-06fa9d2d-8b2d-11ed-b4ea-f64d350121d2

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-06fa9d2d-8b2d-11ed-b4ea-f64d350121d2
4. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
5. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-06fa9d2d-8b2d-11ed-b4ea-f64d350121d2.
6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
7. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
9. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
10. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ oraz załączników do zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Pozostałe informacje o środkach komunikacji elektronicznej zawiera SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Wojewódzkich
w Bydgoszczy, ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz, tel. 52 37 05 713,
e-mail:sekretariat@zdw-bydgoszcz.pl.
2. Jeżeli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w związku z udzieleniem lub wykonywaniem zamówienia publicznego,
a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może Pani/Pan skontaktować
się z Inspektorem Ochrony Danych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy,
ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz, tel. 52 37 05 733, e-mail: iod@zdw-bydgoszcz.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie przepisów ustawy Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz w celu archiwizacji.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDW.N4.361.01.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 87722,07 EUR

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres i zasady wykonywania usługi określają: Wzór umowy (Załącznik nr 3 do SWZ) oraz Opis Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 2 do SWZ).

4.2.5.) Wartość części: 50650,41 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Warunki oraz zasady skorzystania z prawa opcji zostały określone w §3 Wzoru umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-03-10 do 2023-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty nieodrzucone według następujących kryteriów:

Nr: Nazwa kryterium: Waga:
1 Cena za 1 roboczogodzinę usług napraw i konserwacji (Pc) 40%
2 Cena za 1 roboczogodzinę prac blacharsko-lakierniczych (Pb) 20%
3 Okres udzielonej gwarancji na wykonane usługi (Pg) 40%

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

Nr kryterium Wzór:
1 Cena za 1 rbh usług napraw i konserwacji
Pc = (Oferta z najniższą ceną 1 rbh/Oferta oceniana) x 40 pkt
Kryterium „Cena za 1 rbh usług napraw i konserwacji” będzie rozpatrywane na podstawie ceny netto 1 roboczogodziny za wykonanie usługi naprawy i konserwacji pojazdów i sprzętu, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 40 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza obliczona wg wzoru powyżej.
2 Cena za 1 rbh prac blacharsko-lakierniczych
Pb = (Oferta z najniższą ceną 1 rbh/Oferta oceniana) x 20 pkt
Kryterium „Cena za 1 rbh prac blacharsko-lakierniczych” będzie rozpatrywane na podstawie ceny netto 1 roboczogodziny za prace blacharsko-lakiernicze, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 20 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza obliczona wg wzoru powyżej.
3 Okres udzielonej gwarancji na wykonane usługi
Pg = max. 40 pkt
Kryterium "Okres udzielonej gwarancji na wykonane usługi" będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanych ilości miesięcy udzielonej gwarancji na prace wykonane w ramach zamówienia podanych przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
Liczba punktów przyznana przez Zamawiającego za kryterium „Okres udzielonej gwarancji
na wykonane usługi”, zostanie obliczona zgodnie z poniższym:

Najdłuższy możliwy okres udzielonej gwarancji: 12 miesięcy liczonej od dnia wystawienia faktury, obejmującej daną naprawę – 40 punktów;
Pośredni możliwy okres udzielonej gwarancji: 6 miesięcy liczonej od dnia wystawienia faktury, obejmującej daną naprawę – 20 punktów;
Najkrótszy możliwy okres udzielonej gwarancji: 3 miesiące liczonej od dnia wystawienia faktury, obejmującej daną naprawę – 0 punktów;

Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez ofertę Wykonawcy wynosi: 40 pkt.

Wykonawca, który zaoferuje okres udzielonej gwarancji większy niż 12 miesięcy – otrzyma
40 pkt a do umowy zostanie przyjęty okres gwarancji wynoszący 12 miesięcy liczonej od dnia wystawienia faktury, obejmującej daną naprawę.

Wykonawca, który zaoferuje okres udzielonej gwarancji pomiędzy okresami wskazanymi powyżej tj. pomiędzy 3 a 6, 6 a 12 miesięcy - do umowy zostanie przyjęty okres gwarancji niższej z wskazanych wartości wynoszący odpowiednio 3 lub 6 miesięcy liczonej od dnia wystawienia faktury, obejmującej daną naprawę i zostanie przyznana odpowiednia ilość punktów w zależności od przyjętej ilości miesięcy.

Jeśli Wykonawca zaproponuje w formularzu oferty okres udzielonej gwarancji krótszy
niż 3 miesiące lub zadeklaruje okres równy 0 (zero) lub nie zostanie podany okres gwarancji,
a z innych dokumentów nie będzie wynikało, że nastąpiła omyłka, oferta zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.


3. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą sumę punktów Pc + Pb + Pg spośród ofert
nie podlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji na wykonane usługi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres i zasady wykonywania usługi określają: Wzór umowy (Załącznik nr 3 do SWZ) oraz Opis Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 2 do SWZ).

4.2.5.) Wartość części: 44089,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Warunki oraz zasady skorzystania z prawa opcji zostały określone w §3 Wzoru umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-03-10 do 2023-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty nieodrzucone według następujących kryteriów:

Nr: Nazwa kryterium: Waga:
1 Cena za 1 roboczogodzinę usług napraw i konserwacji (Pc) 40%
2 Cena za 1 roboczogodzinę prac blacharsko-lakierniczych (Pb) 20%
3 Okres udzielonej gwarancji na wykonane usługi (Pg) 40%

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

Nr kryterium Wzór:
1 Cena za 1 rbh usług napraw i konserwacji
Pc = (Oferta z najniższą ceną 1 rbh/Oferta oceniana) x 40 pkt
Kryterium „Cena za 1 rbh usług napraw i konserwacji” będzie rozpatrywane na podstawie ceny netto 1 roboczogodziny za wykonanie usługi naprawy i konserwacji pojazdów i sprzętu, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 40 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza obliczona wg wzoru powyżej.
2 Cena za 1 rbh prac blacharsko-lakierniczych
Pb = (Oferta z najniższą ceną 1 rbh/Oferta oceniana) x 20 pkt
Kryterium „Cena za 1 rbh prac blacharsko-lakierniczych” będzie rozpatrywane na podstawie ceny netto 1 roboczogodziny za prace blacharsko-lakiernicze, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 20 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza obliczona wg wzoru powyżej.
3 Okres udzielonej gwarancji na wykonane usługi
Pg = max. 40 pkt
Kryterium "Okres udzielonej gwarancji na wykonane usługi" będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanych ilości miesięcy udzielonej gwarancji na prace wykonane w ramach zamówienia podanych przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
Liczba punktów przyznana przez Zamawiającego za kryterium „Okres udzielonej gwarancji
na wykonane usługi”, zostanie obliczona zgodnie z poniższym:

Najdłuższy możliwy okres udzielonej gwarancji: 12 miesięcy liczonej od dnia wystawienia faktury, obejmującej daną naprawę – 40 punktów;
Pośredni możliwy okres udzielonej gwarancji: 6 miesięcy liczonej od dnia wystawienia faktury, obejmującej daną naprawę – 20 punktów;
Najkrótszy możliwy okres udzielonej gwarancji: 3 miesiące liczonej od dnia wystawienia faktury, obejmującej daną naprawę – 0 punktów;

Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez ofertę Wykonawcy wynosi: 40 pkt.

Wykonawca, który zaoferuje okres udzielonej gwarancji większy niż 12 miesięcy – otrzyma
40 pkt a do umowy zostanie przyjęty okres gwarancji wynoszący 12 miesięcy liczonej od dnia wystawienia faktury, obejmującej daną naprawę.

Wykonawca, który zaoferuje okres udzielonej gwarancji pomiędzy okresami wskazanymi powyżej tj. pomiędzy 3 a 6, 6 a 12 miesięcy - do umowy zostanie przyjęty okres gwarancji niższej z wskazanych wartości wynoszący odpowiednio 3 lub 6 miesięcy liczonej od dnia wystawienia faktury, obejmującej daną naprawę i zostanie przyznana odpowiednia ilość punktów w zależności od przyjętej ilości miesięcy.

Jeśli Wykonawca zaproponuje w formularzu oferty okres udzielonej gwarancji krótszy
niż 3 miesiące lub zadeklaruje okres równy 0 (zero) lub nie zostanie podany okres gwarancji,
a z innych dokumentów nie będzie wynikało, że nastąpiła omyłka, oferta zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.


3. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą sumę punktów Pc + Pb + Pg spośród ofert
nie podlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji na wykonane usługi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres i zasady wykonywania usługi określają: Wzór umowy (Załącznik nr 3 do SWZ) oraz Opis Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 2 do SWZ).

4.2.5.) Wartość części: 80000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Warunki oraz zasady skorzystania z prawa opcji zostały określone w §3 Wzoru umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-03-10 do 2023-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty nieodrzucone według następujących kryteriów:

Nr: Nazwa kryterium: Waga:
1 Cena za 1 roboczogodzinę usług napraw i konserwacji (Pc) 40%
2 Cena za 1 roboczogodzinę prac blacharsko-lakierniczych (Pb) 20%
3 Okres udzielonej gwarancji na wykonane usługi (Pg) 40%

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

Nr kryterium Wzór:
1 Cena za 1 rbh usług napraw i konserwacji
Pc = (Oferta z najniższą ceną 1 rbh/Oferta oceniana) x 40 pkt
Kryterium „Cena za 1 rbh usług napraw i konserwacji” będzie rozpatrywane na podstawie ceny netto 1 roboczogodziny za wykonanie usługi naprawy i konserwacji pojazdów i sprzętu, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 40 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza obliczona wg wzoru powyżej.
2 Cena za 1 rbh prac blacharsko-lakierniczych
Pb = (Oferta z najniższą ceną 1 rbh/Oferta oceniana) x 20 pkt
Kryterium „Cena za 1 rbh prac blacharsko-lakierniczych” będzie rozpatrywane na podstawie ceny netto 1 roboczogodziny za prace blacharsko-lakiernicze, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 20 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza obliczona wg wzoru powyżej.
3 Okres udzielonej gwarancji na wykonane usługi
Pg = max. 40 pkt
Kryterium "Okres udzielonej gwarancji na wykonane usługi" będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanych ilości miesięcy udzielonej gwarancji na prace wykonane w ramach zamówienia podanych przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
Liczba punktów przyznana przez Zamawiającego za kryterium „Okres udzielonej gwarancji
na wykonane usługi”, zostanie obliczona zgodnie z poniższym:

Najdłuższy możliwy okres udzielonej gwarancji: 12 miesięcy liczonej od dnia wystawienia faktury, obejmującej daną naprawę – 40 punktów;
Pośredni możliwy okres udzielonej gwarancji: 6 miesięcy liczonej od dnia wystawienia faktury, obejmującej daną naprawę – 20 punktów;
Najkrótszy możliwy okres udzielonej gwarancji: 3 miesiące liczonej od dnia wystawienia faktury, obejmującej daną naprawę – 0 punktów;

Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez ofertę Wykonawcy wynosi: 40 pkt.

Wykonawca, który zaoferuje okres udzielonej gwarancji większy niż 12 miesięcy – otrzyma
40 pkt a do umowy zostanie przyjęty okres gwarancji wynoszący 12 miesięcy liczonej od dnia wystawienia faktury, obejmującej daną naprawę.

Wykonawca, który zaoferuje okres udzielonej gwarancji pomiędzy okresami wskazanymi powyżej tj. pomiędzy 3 a 6, 6 a 12 miesięcy - do umowy zostanie przyjęty okres gwarancji niższej z wskazanych wartości wynoszący odpowiednio 3 lub 6 miesięcy liczonej od dnia wystawienia faktury, obejmującej daną naprawę i zostanie przyznana odpowiednia ilość punktów w zależności od przyjętej ilości miesięcy.

Jeśli Wykonawca zaproponuje w formularzu oferty okres udzielonej gwarancji krótszy
niż 3 miesiące lub zadeklaruje okres równy 0 (zero) lub nie zostanie podany okres gwarancji,
a z innych dokumentów nie będzie wynikało, że nastąpiła omyłka, oferta zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.


3. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą sumę punktów Pc + Pb + Pg spośród ofert
nie podlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji na wykonane usługi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres i zasady wykonywania usługi określają: Wzór umowy (Załącznik nr 3 do SWZ) oraz Opis Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 2 do SWZ).

4.2.5.) Wartość części: 52273,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Warunki oraz zasady skorzystania z prawa opcji zostały określone w §3 Wzoru umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-03-10 do 2023-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty nieodrzucone według następujących kryteriów:

Nr: Nazwa kryterium: Waga:
1 Cena za 1 roboczogodzinę usług napraw i konserwacji (Pc) 40%
2 Cena za 1 roboczogodzinę prac blacharsko-lakierniczych (Pb) 20%
3 Okres udzielonej gwarancji na wykonane usługi (Pg) 40%

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

Nr kryterium Wzór:
1 Cena za 1 rbh usług napraw i konserwacji
Pc = (Oferta z najniższą ceną 1 rbh/Oferta oceniana) x 40 pkt
Kryterium „Cena za 1 rbh usług napraw i konserwacji” będzie rozpatrywane na podstawie ceny netto 1 roboczogodziny za wykonanie usługi naprawy i konserwacji pojazdów i sprzętu, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 40 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza obliczona wg wzoru powyżej.
2 Cena za 1 rbh prac blacharsko-lakierniczych
Pb = (Oferta z najniższą ceną 1 rbh/Oferta oceniana) x 20 pkt
Kryterium „Cena za 1 rbh prac blacharsko-lakierniczych” będzie rozpatrywane na podstawie ceny netto 1 roboczogodziny za prace blacharsko-lakiernicze, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 20 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza obliczona wg wzoru powyżej.
3 Okres udzielonej gwarancji na wykonane usługi
Pg = max. 40 pkt
Kryterium "Okres udzielonej gwarancji na wykonane usługi" będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanych ilości miesięcy udzielonej gwarancji na prace wykonane w ramach zamówienia podanych przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
Liczba punktów przyznana przez Zamawiającego za kryterium „Okres udzielonej gwarancji
na wykonane usługi”, zostanie obliczona zgodnie z poniższym:

Najdłuższy możliwy okres udzielonej gwarancji: 12 miesięcy liczonej od dnia wystawienia faktury, obejmującej daną naprawę – 40 punktów;
Pośredni możliwy okres udzielonej gwarancji: 6 miesięcy liczonej od dnia wystawienia faktury, obejmującej daną naprawę – 20 punktów;
Najkrótszy możliwy okres udzielonej gwarancji: 3 miesiące liczonej od dnia wystawienia faktury, obejmującej daną naprawę – 0 punktów;

Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez ofertę Wykonawcy wynosi: 40 pkt.

Wykonawca, który zaoferuje okres udzielonej gwarancji większy niż 12 miesięcy – otrzyma
40 pkt a do umowy zostanie przyjęty okres gwarancji wynoszący 12 miesięcy liczonej od dnia wystawienia faktury, obejmującej daną naprawę.

Wykonawca, który zaoferuje okres udzielonej gwarancji pomiędzy okresami wskazanymi powyżej tj. pomiędzy 3 a 6, 6 a 12 miesięcy - do umowy zostanie przyjęty okres gwarancji niższej z wskazanych wartości wynoszący odpowiednio 3 lub 6 miesięcy liczonej od dnia wystawienia faktury, obejmującej daną naprawę i zostanie przyznana odpowiednia ilość punktów w zależności od przyjętej ilości miesięcy.

Jeśli Wykonawca zaproponuje w formularzu oferty okres udzielonej gwarancji krótszy
niż 3 miesiące lub zadeklaruje okres równy 0 (zero) lub nie zostanie podany okres gwarancji,
a z innych dokumentów nie będzie wynikało, że nastąpiła omyłka, oferta zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.


3. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą sumę punktów Pc + Pb + Pg spośród ofert
nie podlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji na wykonane usługi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres i zasady wykonywania usługi określają: Wzór umowy (Załącznik nr 3 do SWZ) oraz Opis Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 2 do SWZ).

4.2.5.) Wartość części: 94000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Warunki oraz zasady skorzystania z prawa opcji zostały określone w §3 Wzoru umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty nieodrzucone według następujących kryteriów:

Nr: Nazwa kryterium: Waga:
1 Cena za 1 roboczogodzinę usług napraw i konserwacji (Pc) 40%
2 Cena za 1 roboczogodzinę prac blacharsko-lakierniczych (Pb) 20%
3 Okres udzielonej gwarancji na wykonane usługi (Pg) 40%

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

Nr kryterium Wzór:
1 Cena za 1 rbh usług napraw i konserwacji
Pc = (Oferta z najniższą ceną 1 rbh/Oferta oceniana) x 40 pkt
Kryterium „Cena za 1 rbh usług napraw i konserwacji” będzie rozpatrywane na podstawie ceny netto 1 roboczogodziny za wykonanie usługi naprawy i konserwacji pojazdów i sprzętu, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 40 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza obliczona wg wzoru powyżej.
2 Cena za 1 rbh prac blacharsko-lakierniczych
Pb = (Oferta z najniższą ceną 1 rbh/Oferta oceniana) x 20 pkt
Kryterium „Cena za 1 rbh prac blacharsko-lakierniczych” będzie rozpatrywane na podstawie ceny netto 1 roboczogodziny za prace blacharsko-lakiernicze, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 20 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza obliczona wg wzoru powyżej.
3 Okres udzielonej gwarancji na wykonane usługi
Pg = max. 40 pkt
Kryterium "Okres udzielonej gwarancji na wykonane usługi" będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanych ilości miesięcy udzielonej gwarancji na prace wykonane w ramach zamówienia podanych przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
Liczba punktów przyznana przez Zamawiającego za kryterium „Okres udzielonej gwarancji
na wykonane usługi”, zostanie obliczona zgodnie z poniższym:

Najdłuższy możliwy okres udzielonej gwarancji: 12 miesięcy liczonej od dnia wystawienia faktury, obejmującej daną naprawę – 40 punktów;
Pośredni możliwy okres udzielonej gwarancji: 6 miesięcy liczonej od dnia wystawienia faktury, obejmującej daną naprawę – 20 punktów;
Najkrótszy możliwy okres udzielonej gwarancji: 3 miesiące liczonej od dnia wystawienia faktury, obejmującej daną naprawę – 0 punktów;

Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez ofertę Wykonawcy wynosi: 40 pkt.

Wykonawca, który zaoferuje okres udzielonej gwarancji większy niż 12 miesięcy – otrzyma
40 pkt a do umowy zostanie przyjęty okres gwarancji wynoszący 12 miesięcy liczonej od dnia wystawienia faktury, obejmującej daną naprawę.

Wykonawca, który zaoferuje okres udzielonej gwarancji pomiędzy okresami wskazanymi powyżej tj. pomiędzy 3 a 6, 6 a 12 miesięcy - do umowy zostanie przyjęty okres gwarancji niższej z wskazanych wartości wynoszący odpowiednio 3 lub 6 miesięcy liczonej od dnia wystawienia faktury, obejmującej daną naprawę i zostanie przyznana odpowiednia ilość punktów w zależności od przyjętej ilości miesięcy.

Jeśli Wykonawca zaproponuje w formularzu oferty okres udzielonej gwarancji krótszy
niż 3 miesiące lub zadeklaruje okres równy 0 (zero) lub nie zostanie podany okres gwarancji,
a z innych dokumentów nie będzie wynikało, że nastąpiła omyłka, oferta zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.


3. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą sumę punktów Pc + Pb + Pg spośród ofert
nie podlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji na wykonane usługi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres i zasady wykonywania usługi określają: Wzór umowy (Załącznik nr 3 do SWZ) oraz Opis Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 2 do SWZ).

4.2.5.) Wartość części: 69666,58 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Warunki oraz zasady skorzystania z prawa opcji zostały określone w §3 Wzoru umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-03-10 do 2023-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty nieodrzucone według następujących kryteriów:

Nr: Nazwa kryterium: Waga:
1 Cena za 1 roboczogodzinę usług napraw i konserwacji (Pc) 40%
2 Cena za 1 roboczogodzinę prac blacharsko-lakierniczych (Pb) 20%
3 Okres udzielonej gwarancji na wykonane usługi (Pg) 40%

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

Nr kryterium Wzór:
1 Cena za 1 rbh usług napraw i konserwacji
Pc = (Oferta z najniższą ceną 1 rbh/Oferta oceniana) x 40 pkt
Kryterium „Cena za 1 rbh usług napraw i konserwacji” będzie rozpatrywane na podstawie ceny netto 1 roboczogodziny za wykonanie usługi naprawy i konserwacji pojazdów i sprzętu, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 40 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza obliczona wg wzoru powyżej.
2 Cena za 1 rbh prac blacharsko-lakierniczych
Pb = (Oferta z najniższą ceną 1 rbh/Oferta oceniana) x 20 pkt
Kryterium „Cena za 1 rbh prac blacharsko-lakierniczych” będzie rozpatrywane na podstawie ceny netto 1 roboczogodziny za prace blacharsko-lakiernicze, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 20 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza obliczona wg wzoru powyżej.
3 Okres udzielonej gwarancji na wykonane usługi
Pg = max. 40 pkt
Kryterium "Okres udzielonej gwarancji na wykonane usługi" będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanych ilości miesięcy udzielonej gwarancji na prace wykonane w ramach zamówienia podanych przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
Liczba punktów przyznana przez Zamawiającego za kryterium „Okres udzielonej gwarancji
na wykonane usługi”, zostanie obliczona zgodnie z poniższym:

Najdłuższy możliwy okres udzielonej gwarancji: 12 miesięcy liczonej od dnia wystawienia faktury, obejmującej daną naprawę – 40 punktów;
Pośredni możliwy okres udzielonej gwarancji: 6 miesięcy liczonej od dnia wystawienia faktury, obejmującej daną naprawę – 20 punktów;
Najkrótszy możliwy okres udzielonej gwarancji: 3 miesiące liczonej od dnia wystawienia faktury, obejmującej daną naprawę – 0 punktów;

Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez ofertę Wykonawcy wynosi: 40 pkt.

Wykonawca, który zaoferuje okres udzielonej gwarancji większy niż 12 miesięcy – otrzyma
40 pkt a do umowy zostanie przyjęty okres gwarancji wynoszący 12 miesięcy liczonej od dnia wystawienia faktury, obejmującej daną naprawę.

Wykonawca, który zaoferuje okres udzielonej gwarancji pomiędzy okresami wskazanymi powyżej tj. pomiędzy 3 a 6, 6 a 12 miesięcy - do umowy zostanie przyjęty okres gwarancji niższej z wskazanych wartości wynoszący odpowiednio 3 lub 6 miesięcy liczonej od dnia wystawienia faktury, obejmującej daną naprawę i zostanie przyznana odpowiednia ilość punktów w zależności od przyjętej ilości miesięcy.

Jeśli Wykonawca zaproponuje w formularzu oferty okres udzielonej gwarancji krótszy
niż 3 miesiące lub zadeklaruje okres równy 0 (zero) lub nie zostanie podany okres gwarancji,
a z innych dokumentów nie będzie wynikało, że nastąpiła omyłka, oferta zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.


3. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą sumę punktów Pc + Pb + Pg spośród ofert
nie podlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji na wykonane usługi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
4.1) warunki dotyczące zdolności technicznej:
Wykonawca w celu zweryfikowania przez Zamawiającego jego zdolności do należytego wykonania udzielonego zamówienia oraz oceny spełnienia warunku musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował w czasie wykonania umowy
(wraz z informacją o podstawie dysponowania) warsztatem samochodowym co najmniej 1 stanowiskowym.
4.2) warunki dotyczące zdolności zawodowej:
a) Doświadczenie zawodowe: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań;
b) Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zatrudnione na podstawie umowy o pracę: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań;


W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) warunki z pkt 4 mogą być spełnione łącznie przez składających wspólną ofertę.
2. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowane zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający zamiast podmiotowych środków dowodowych, żąda:
a) dla każdej części: oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – oświadczenie o którym mowa w § 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy
(Dz. U. 2020 r. poz. 2415).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda przedłożenia:
a) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

16. Wraz z Formularzem oferty wygenerowanym i uzupełnionym zgodnie z wytycznymi SWZ Wykonawca składa:
1) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII cz. I pkt 1;
2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony
do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy;
3) Dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty, odpowiednie pełnomocnictwa;
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – jeśli dotyczy;
5) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII cz. I pkt 5 dotyczące robót/usług/dostaw, które wykonają poszczególni Wykonawcy (załącznik nr 4 do SWZ) – dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. konsorcjum/spółki cywilne – jeśli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający może określić wymagania związane z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych Wykonawców, jeżeli jest to uzasadnione charakterem zamówienia i proporcjonalne do jego przedmiotu.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie,
o którym mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
5. W odniesieniu do warunków dot. wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi
do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa powyżej wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3
do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym
we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-19 09:45

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-06fa9d2d-8b2d-11ed-b4ea-f64d350121d2

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-19 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-02-17

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Kryterium "Cena za 1 roboczogodzinę usług napraw i konserwacji " i "Cena za 1 roboczogodzinę prac blacharsko-lakierniczych" oraz kryterium " Okres udzielonej gwarancji na wykonane usługi ", kryteria określone w SWZ w rozdziale XI.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia:
1. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie w terminie:
a) dla części nr 5 RDW Włocławek – od dnia podpisania umowy do 29 grudnia 2023 r.
b) dla części nr 1, 2, 3, 4 i 6 – od poinformowania Wykonawcy o rozpoczęciu świadczenia usług – w każdym przypadku nie później niż od 10 marca 2023 r. do 29 grudnia 2023 r.
2. Zamawiający dla części nr 1, 2, 3, 4 i 6 posiada zawarte umowy do 09 marca 2023 r. Świadczenie usług dot. niniejszego postępowania, będzie możliwe przed datą 09 marca 2023 r. w przypadku wyczerpania środków z tych umów, o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę - w każdym przypadku nie później niż od 10 marca 2023 r.
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku
do których zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (zwanej dalej „ustawy”), wyklucza się:
1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy, nie zaprasza go do negocjacji, nie zaprasza go do złożenia oferty dodatkowej.
Osoba lub podmiot podlegający wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.