Ogłoszenie z dnia 2025-11-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa 2 nowych zestawów robotów przemysłowych
dla Zespołu Szkół Mechanicznych nr 2 w Bydgoszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ MECHANICZNYCH NR 2
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000195127
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: SŁONECZNA 19
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-348
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 523731239
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsm02.dyrektor@edu.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsmnr2.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 2 nowych zestawów robotów przemysłowych
dla Zespołu Szkół Mechanicznych nr 2 w Bydgoszczy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9440e9f4-ef49-4392-a3b2-b48686b5db18
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00518312
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00199124/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa 2 nowych zestawów robotów przemysłowych dla Zespołu Szkół Mechanicznych nr 2 w Bydgoszczy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt dofinansowany z programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 (dalej: FEdKP) współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Akcja - kwalifikacja 2.0 - projekty na rzecz szkół zawodowych na terenie Miasta Bydgoszczy.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9440e9f4-ef49-4392-a3b2-b48686b5db183.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-30ac50e2-2f24-470e-8414-89da64315ad9
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym,
a Wykonawcą, odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders
4. Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformie -Zamówienia (przycisk
,,Przeglądaj postępowania/konkursy").
5. identyfikator {ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-9440e9f4-ef49-4392-a3b2-b48686b5db18
6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowejhttps://ezamowienia.gov.plorazinformacjezamieszczonewzakładce ,,Centrum Pomocy".
7. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
9. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
Za pośrednictwem tych formularzy odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań oraz udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (Pzp) lub Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych są opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, mogą one — zgodnie z wyborem Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby — być podpisane podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego.
W zależności od rodzaju i typu podpisu (zewnętrzny lub wewnętrzny), należy dodać uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1.Administratorem Państwa danych osobowych jest: Gmina Miasto Bydgoszcz z siedzibą przy ul. Jezuickiej 1, 85-102 Bydgoszcz.
2.W sprawach związanych z ochroną Państwa danych osobowych proszę kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych za pomocą adresu e-mail: iod@um.bydgoszcz.pl lub pisemnie na adres: Urząd Miasta Bydgoszczy
Inspektor Ochrony Danych, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz.
3.Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek
prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym– w oparciu o
przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej uPzp – tekst jedn.
Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do uPzp.
4.Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 uPzp.
5.Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
W przypadku projektów dofinansowanych z budżetu Unii Europejskiej – okres przetwarzania wynikał będzie z zasad określonych w
Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków.
6.Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają
z uPzp.
7.Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą podlegały profilowaniu, stosowanie do
art. 22 RODO.
8.Do Państwa danych osobowych mogą mieć dostęp, wyłącznie na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania,
podmioty zewnętrzne realizujące usługi na rzecz Urzędu Miasta Bydgoszczy.
Szczegóły dotyczące Klauzuli informacyjnej dot. przetwarzania danych osobowych znajdują się w rozdz. XXXIX SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSMnr2 -5/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 nowych zestawów robotów przemysłowych dla Zespołu Szkół Mechanicznych nr 2 w Bydgoszczy - zgodnie z opisem zawartym w załączniku pn. „Opis Przedmiotu Zamówienia – Robot przemysłowy - 2 zestawy stanowiącym załącznik do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
1) dostawę, wniesienie do wskazanego pomieszczenia w ZSM nr 2, montaż, przyłączenie, konfigurację, uruchomienie 2 zestawów robotów przemysłowych, sprzętu i akcesoriów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
2) przeprowadzenie szkolenia z zakresu uruchomienia, obsługi, bezpiecznego użytkowania i konserwacji w siedzibie Wykonawcy w wymiarze 4 dni po 8 godzin. Całkowity koszt szkolenia i pobytu (dojazd, hotel, wyżywienie) pokrywa Wykonawca
3) dostarczenie wymaganych w OPZ instrukcji odnoszących się bezpośrednio do dostarczonego typu robota przemysłowego, obsługi poszczególnych elementów w języku polskim,
4) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy (m. in.: atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji) w języku polskim.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38800000-3 - Urządzenia sterujące procesem przemysłowym i urządzenia do zdalnego sterowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42000000-6 - Maszyny przemysłowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający ustala następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej:
1) Kryterium „cena” - C: znaczenie - 60% ,
2) Kryterium „okres odpowiedzialności z tytułu gwarancji jakości”- G: znaczenie - 20%.
3) kryterium „termin dostawy” – T: znaczenie - 20%.
Ocena ofert będzie dokonywana według następujących zasad:
1) Kryterium „cena”- wskaźnik C - wg poniższego wzoru:
2) C= (najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert/cena badanej oferty) x 60
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres odpowiedzialności z tytułu gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w SWZ.
2) spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu
2. Zamawiający, w oparciu o art.112 uPzp, wymaga wykazania spełniania następującego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w postaci wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie jednego zamówienia w zakresie 1 dostawy obejmującej 2 robota przemysłowego do instytucji publicznej lub zakładu/przedsiębiorstwa przemysłowego o łącznej wartości nie mniejszej niż 320 000,00 zł brutto (słownie: trzysta dwadzieścia tysięcy złotych) wraz z minimum 64 godzinnym szkoleniem pracowników/uczniów/studentów lub 2 osobnych dostaw obejmujących dostawę 1 robota przemysłowego do instytucji publicznej lub zakładu/przedsiębiorstwa przemysłowego o wartości nie mniejszej niż 160 000,00 zł brutto) wraz z co najmniej 32 godzinnym szkoleniem pracowników/uczniów/studentów każda.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Zamawiający żąda:
2) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego.
Wzór oświadczenia zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia.
3) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U.2023 poz. 1689), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda:
1) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) Dokument potwierdzający, że oferowany robot jest robotem przemysłowym a nie cobotem - zdjęcie/ nagranie mp4 pokazujące oferowany robot ze wszystkich stron z uwzględnieniem rozmieszczenia elementów zestawu oraz gniazd przyłączeniowych wejść i wyjść,2) Dokument w języku polskim potwierdzający, że: Wszystkie parametry zasilnia muszą są zgodne ze wszystkimi urządzeniami wchodzącymi w skład zestawu
3) Dokument w języku polskim potwierdzający, że: wskazana masa całego stanowiska z robotem (poza sprężarką) nie przekracza 250 kg
4) Dokument w języku polskim potwierdzający, że: zakres temperaturowy pracy mieści się w przedziale: 5-40°C.
5) Dokument w języku polskim potwierdzający, że: wymiary całego stanowiska nie przekraczają (wysokość, szerokość x długość) następujących parametrów: 950x800x1200mm
6) Dokument w języku polskim potwierdzający, że: blat roboczy nie jest umieszczony poniżej 800mm i powyżej 900 mm.
7) Dokument w języku polskim potwierdzający, że: robot jest minimum 6- osiowy,
8) Dokument w języku polskim potwierdzający, że: liczba osi ma (6 stopni swobody)
9) Dokument w języku polskim potwierdzający, że: montaż robota będzie podłogowy
10) Dokument w języku polskim potwierdzający, że: oprogramowanie jest z bezterminową i bezpłatną licencją na komputer.
11) Dokument w języku polskim potwierdzający, że: robot programowany jest za pomocą języka AS- Language lub równoważnego
12) Dokument w języku polskim potwierdzający, że: Robot posiada ręczny programator tzw. teach pendant z dotykowym kolorowym wyświetlaczem, przyciskiem przeciwporażeniowym oraz fizycznymi przyciskami
13) Dokument w języku polskim potwierdzający, że: programowanie kontrolera i ręcznego programatora tzw. teachpendant’a jest w języku polskim,
14) Dokument w języku polskim potwierdzający, że: zasięg ramienia robota mieści się w przemiale 520 do 620 mm,
15) Dokument w języku polskim potwierdzający, że: obciążenie znamionowe wynosi min. 3 kg (udźwig)
16) Dokument w języku polskim potwierdzający, że: stopień ochrony ramienia robota wynosi min. IP54
17) Dokument w języku polskim potwierdzający, że: waga kontrolera robota – jednostki sterującej robota przemysłowego wynosi maks. 9 kg
18) Instrukcja obsługi stanowiska w języku polskim – odpowiadając dokładnie modelowi dostarczonego robota
19) Dokument w języku polskim potwierdzający, że: waga ręcznego programatora tzw. teach pendanta – wynosi maks.700g
20) Dokument w języku polskim potwierdzający, że: wszystkie elementy są nowe, nieużywane z pełną gwarancją producenta i spełniają parametry CE
21) Oświadczenie w j. polskim potwierdzającego, że roboty, które Dostawca oferuje są przeznaczone do wymienionych funkcji.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) Dokument potwierdzający, że oferowany robot jest robotem przemysłowym a nie cobotem - zdjęcie/ nagranie mp4 pokazujące oferowany robot ze wszystkich stron z uwzględnieniem rozmieszczenia elementów zestawu oraz gniazd przyłączeniowych wejść i wyjść,2) Dokument w języku polskim potwierdzający, że: Wszystkie parametry zasilnia muszą są zgodne ze wszystkimi urządzeniami wchodzącymi w skład zestawu
3) Dokument w języku polskim potwierdzający, że: wskazana masa całego stanowiska z robotem (poza sprężarką) nie przekracza 250 kg
4) Dokument w języku polskim potwierdzający, że: zakres temperaturowy pracy mieści się w przedziale: 5-40°C.
5) Dokument w języku polskim potwierdzający, że: wymiary całego stanowiska nie przekraczają (wysokość, szerokość x długość) następujących parametrów: 950x800x1200mm
6) Dokument w języku polskim potwierdzający, że: blat roboczy nie jest umieszczony poniżej 800mm i powyżej 900 mm.
7) Dokument w języku polskim potwierdzający, że: robot jest minimum 6- osiowy,
8) Dokument w języku polskim potwierdzający, że: liczba osi ma (6 stopni swobody)
9) Dokument w języku polskim potwierdzający, że: montaż robota będzie podłogowy
10) Dokument w języku polskim potwierdzający, że: oprogramowanie jest z bezterminową i bezpłatną licencją na komputer.
11) Dokument w języku polskim potwierdzający, że: robot programowany jest za pomocą języka AS- Language lub równoważnego
12) Dokument w języku polskim potwierdzający, że: Robot posiada ręczny programator tzw. teach pendant z dotykowym kolorowym wyświetlaczem, przyciskiem przeciwporażeniowym oraz fizycznymi przyciskami
13) Dokument w języku polskim potwierdzający, że: programowanie kontrolera i ręcznego programatora tzw. teachpendant’a jest w języku polskim,
14) Dokument w języku polskim potwierdzający, że: zasięg ramienia robota mieści się w przemiale 520 do 620 mm,
15) Dokument w języku polskim potwierdzający, że: obciążenie znamionowe wynosi min. 3 kg (udźwig)
16) Dokument w języku polskim potwierdzający, że: stopień ochrony ramienia robota wynosi min. IP54
17) Dokument w języku polskim potwierdzający, że: waga kontrolera robota – jednostki sterującej robota przemysłowego wynosi maks. 9 kg
18) Instrukcja obsługi stanowiska w języku polskim – odpowiadając dokładnie modelowi dostarczonego robota
19) Dokument w języku polskim potwierdzający, że: waga ręcznego programatora tzw. teach pendanta – wynosi maks.700g
20) Dokument w języku polskim potwierdzający, że: wszystkie elementy są nowe, nieużywane z pełną gwarancją producenta i spełniają parametry CE
21) Oświadczenie w j. polskim potwierdzającego, że roboty, które Dostawca oferuje są przeznaczone do wymienionych funkcji.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z art. 58 ust. 1 uPzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np.w formie konsorcjum, spółki cywilnej):1) w tym celu Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą,
2) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli Zamawiający go żąda,
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych
z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane,
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia załączają do oferty oświadczenia z art. 125 ust 1 uPzp,
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia załączają do oferty oświadczenie z art. 117 ust 4 uPzp.
17. Zaleca się, aby z treści formularza ofertowego wynikało, że oferta składana jest w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W miejsce „Nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać nazwy Wykonawców i dane umożliwiające ich identyfikację.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z załącznikiem nr 11 do SWZ - Wzór umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-13 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-13 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Jeśli w opisach przedmiotu zamówienia użyte zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególny proces to stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia i należy rozumieć je każdorazowo jak opatrzone dopiskiem „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.Projekt dofinansowany z programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 (dalej: FEdKP) współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Akcja - kwalifikacja 2.0 - projekty na rzecz szkół zawodowych na terenie Miasta Bydgoszczy.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa części elektronicznych na potrzeby UKW w Bydgoszczy
- Zakup aparatury medycznej: Zestaw do endoskopii Kapsułkowej, Kabina z promiennikami UVB, Laser Frakcyjny CO2, Lampa do terapii fotodynamicznej, Cieplarka płynów infuzyjnych - typ A i typ B
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miasta Bydgoszczy
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanych w gminie Bydgoszcz.
- Wynajem sprężarki śrubowej zmiennoobrotowej
- Usługi związane ze stałą całodobową ochroną osób i mienia oraz monitoringiem i konserwacją systemów ochrony w Bydgoszczy, Kusowie i w Łysomicach, z uwzględnieniem podziału na części - 3 zadania
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa 2 nowych zestawów robotów przemysłowych dla Zespołu Szkół Mechanicznych nr 2 w Bydgoszczy
- "ZAWODOWE KOMPETENCJE PRZYSZŁOŚCI" - dostawa pawilonów warsztatowo-usługowych wyposażonych w obrabiarki i urządzenia pozwalające na prowadzenie zajęć praktycznych w klasach branżowych ZSO w Kowarach
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup i dostawa systemów szatniowych
- Zakup automatu do wypieku naleśników na potrzeby usprawnienia funkcjonowania obiektu kuchni w Zakładzie Karnym w Czarnem
więcej: Urządzenia sterujące procesem przemysłowym i urządzenia do zdalnego sterowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





