Ogłoszenie z dnia 2021-03-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00015376/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-10
- 2021/BZP 00015242/02 - Wynik z dnia 2021-03-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00015242 z dnia 2021-03-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oprogramowania do digitalizacji zasobów na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu w ramach realizacji projektu pn. „Atlas Zasobów Otwartej Nauki 2.0”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288981
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Ludwika Pasteura 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-367
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: olga.bak@umed.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.umed.wroc.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.umed.wroc.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oprogramowania do digitalizacji zasobów na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu w ramach realizacji projektu pn. „Atlas Zasobów Otwartej Nauki 2.0”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01485550-80dc-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015242
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Atlas Zasobów Otwartej Nauki 2.02.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawę prawną zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki stanowi art. 91 ust. 4 pkt 4) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. – Dz. U. z 2019 r., poz. 2020, z późn. zm.): w postępowaniu nr UMW/AZ/PN–142/20, prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego, w zakresie części 5 nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia w niniejszym postępowaniu nie zostały w istotny sposób zmienione
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: UMW/AZ/PN–142/20
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZ-260-WR–1/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 9901,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawę oprogramowania do digitalizacji zasobów na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu w ramach realizacji projektu pn. „Atlas Zasobów Otwartej Nauki 2.0”. Projekt jest finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu Informacji Technicznej (załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia).Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (załącznik nr 3 do Zaproszenia).Miejsce, sposób dostawy: Wykonawca dostarczy przedmiot umowy Zamawiającemu w formie elektronicznego dostępu do stron internetowych z możliwością pobrania plików instalacyjnych z kodami dostępu wraz z dokumentacją producenta.Termin realizacji przedmiotu zamówienia: max. do 7 dni od daty podpisania umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 48322000-1 - Pakiety oprogramowania graficznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12178,45
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12178,45
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12178,45
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IT KING Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367529271
7.3.3) Ulica: Tarnogajska 18
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-512
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12178,45
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
2021-03-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 23 we Wrocławiu z podziałem na zadania
- Organizacja wizyty i misji gospodarczej na targi RIGA FOOD 2025 w ramach projektu "Going Global 4.0 - Internacjonalizacja Dolnośląskich Przedsiębiorstw"
- "Wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji widowni, sceny oraz przestrzeni WTL wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do dokumentacji (etap I) oraz pełnieniem nadzoru autorskiego [..]
- "Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium na podstawie umowy ramowej"
- ROZBIÓRKA MURU OPOROWEGO i zabezpieczenie istniejącego terenu w ciągu DW 297 ul. Kościuszki w m. Bolesławiec.
- 07840 Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Budowa łącznika drogowego ulic J. Iwaszkiewicza i E. Kajdasza we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.