Ogłoszenie z dnia 2022-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00293678/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
- 2025/BZP 00064556/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-27
- 2025/BZP 00064576/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-27
- 2025/BZP 00064605/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracującymi w odniesieniu do pracowników Urzędu Morskiego w Gdyni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chrzanowskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-338
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@umgdy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umgdy.ezamawiajacy.p1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracującymi w odniesieniu do pracowników Urzędu Morskiego w Gdyni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3417185f-51d7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00012743
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00022534/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Zapewnienie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracującymi w odniesieniu do pracowników Urzędu Morskiego w Gdyni w latach 2022 - 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00293678/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.371.56.2021.JL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 430894,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia: „Zapewnienie na obszarze obejmującym granice miasta Gdyni profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracującymi w odniesieniu do pracowników Urzędu Morskiego w Gdyni”A. opis zapewnienie na obszarze obejmującym granice miasta Gdyni profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracującymi w odniesieniu do pracowników Urzędu Morskiego w Gdyni.
Szczegółowy zakres badań rzeczowo-ilościowy stanowi Załącznik nr 2A
do SWZ Formularz cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121000-3 - Usługi medyczne
85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne
85121231-1 - Usługi kardiologiczne
85141000-9 - Usługi świadczone przez personel medyczny
85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne
4.5.5.) Wartość części: 259045,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia: „Zapewnienie na obszarze obejmującym granice miasta Gdańska profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracującymi w odniesieniu do pracowników Urzędu Morskiego w Gdyni”A. opis zapewnienie na obszarze obejmującym granice miasta Gdańska profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracującymi w odniesieniu do pracowników Urzędu Morskiego w Gdyni .
Szczegółowy zakres badań rzeczowo-ilościowy stanowi Załącznik nr 2B
do SWZ Formularz cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121000-3 - Usługi medyczne
85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne
85121231-1 - Usługi kardiologiczne
85141000-9 - Usługi świadczone przez personel medyczny
85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne
4.5.5.) Wartość części: 109773,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 zamówienia: „Zapewnienie na obszarze obejmującym granice miasta Elbląga profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracującymi w odniesieniu do pracowników Urzędu Morskiego w Gdyni”A. opis zapewnienie na obszarze obejmującym granice miasta Elbląga profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracującymi w odniesieniu do pracowników Urzędu Morskiego w Gdyni .
Szczegółowy zakres badań rzeczowo-ilościowy stanowi Załącznik nr 2C
do SWZ Formularz cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121000-3 - Usługi medyczne
85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne
85121231-1 - Usługi kardiologiczne
85141000-9 - Usługi świadczone przez personel medyczny
85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne
4.5.5.) Wartość części: 45835,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 zamówienia: „Zapewnienie na obszarze obejmującym granice miasta Słupska profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracującymi w odniesieniu do pracowników Urzędu Morskiego w Gdyni”A. opis zapewnienie na obszarze obejmującym granice miasta Słupska profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracującymi w odniesieniu do pracowników Urzędu Morskiego w Gdyni.
Szczegółowy zakres badań rzeczowo-ilościowy stanowi Załącznik nr 2D
do SWZ Formularz cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121000-3 - Usługi medyczne
85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne
85121231-1 - Usługi kardiologiczne
85141000-9 - Usługi świadczone przez personel medyczny
85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne
4.5.5.) Wartość części: 72652,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 235620,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235620,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 235620,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Euromedicus Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000000011282
7.3.3) Ulica: ul. Czechosłowacka 3
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-969
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 235620,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt. 1) ustawy – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu na Część 2 nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49080,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szpital Miejski Św. Pawła II w Elblągu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000000025865
7.3.3) Ulica: ul. Komeńskiego 35
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2024-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50790,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50790,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50790,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupsku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000000011539
7.3.3) Ulica: ul. Tuwima 37
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50790,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa serwerów i macierzy dla potrzeb systemu VDES-PL.
- Usługi sprzątania w obiektach Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni w okresie 01.02.2026 - 31.01.2027
- Dostawa paliwa gazowego do budynku przy ul. Roberta de Plelo 20 w Gdańsku
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie kart imiennych osobom uprawnionym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni
- Dowóz dzieci i uczniów z niepełnosprawnością do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 17 w Gdyni wraz z opieką, w roku 2026 (w okresie od 05.01.2026 do 31.12.2026)
- Diagnozowanie i terapia psychologiczna dzieci z FASD 0-18, prowadzenie grup wsparcia w 2026 roku
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług społecznych na potrzeby projektu pn. "Centrum Usług Społecznych w Gminie Działoszyce - nowa jakość życia mieszkańców
- Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych dowożonych do Izby Wytrzeźwień w Płocku w 2026r.
- Usługa polegająca na wykonaniu jakościowego wykrywania RNA wirusa HIV-1 w ludzkiej surowicy lub osoczu, wykonana metodą RT-PCR stanowiąca test potwierdzający w rozpoznaniu zakażeń HIV
- USŁUGI MEDYCZNE ZABEZPIECZENIA PROCESU SZKOLENIA I DZIAŁALNOŚCI BIEŻĄCEJ.
- Świadczenie usług dla osób, które ukończyły 60. rok życia, realizowanych w ramach projektu "Utworzenie Centrów Aktywnego Seniora w Przecławiu
- Wsparcie dla OPW w ramach Dziennego Domu Senior+ - Specjalistyczna usługa opiekuńcza obejmująca rehabilitację fizyczną i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w placówce wsparcia dziennego: DDS+
więcej: Usługi ochrony zdrowia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





