Ogłoszenie z dnia 2024-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00526730/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Unieszkodliwianie lub odzysk w I półroczu 2024 r. odpadów niebezpiecznych
pochodzących z gospodarstw domowych i z obiektów użyteczności publicznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komunalny Związek Gmin "Dolina Redy i Chylonki"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190028643
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konwaliowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-651
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kzg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b59acf1f-9027-11ee-b55a-a22b2d7f700e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Unieszkodliwianie lub odzysk w I półroczu 2024 r. odpadów niebezpiecznychpochodzących z gospodarstw domowych i z obiektów użyteczności publicznej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b59acf1f-9027-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00012652
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004066/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Unieszkodliwianie lub odzysk odpadów niebezpiecznych pochodzących z gospodarstw domowych i z obiektów użyteczności publicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00526730
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/ZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 299600 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych o kodach 20 01 27* i/lub 20 01 28 pochodzących od mieszkańców i z obiektów użyteczności publicznej w procesie D 10 lub odzysku w procesie R 1, które Zamawiający przekaże Wykonawcy w łącznej ilości 49 Mg (+/– 10 Mg) z zachowaniem warunku, że odpady te zostaną poddane wyłącznie wyżej wymienionym procesom unieszkodliwiania lub odzysku.Odpady będą dostarczone przez Zamawiającego do unieszkodliwiania lub odzysku do wskazanej przez Wykonawcę Instalacji lub do miejsca tymczasowego magazynowania, których odległość od siedziby Zamawiającego do miejsca dostarczania tych odpadów, biorąc pod uwagę aspekty logistyczne i środowiskowe nie może być większa niż 50 km.
Wykonawca zobowiązany będzie przekazywać Zamawiającemu na wymianę zbiorcze pojemniki (mausery, skrzyniopalety itp.) na dostarczane przez niego odpady.
Wykonawca zobowiązany będzie przyjąć każdą przywiezioną przez Zamawiającego ilość odpadów, bez określania minimalnych limitów ilościowych na poszczególne rodzaje dostarczanych odpadów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513300-9 - Usługi spalania odpadów
4.5.5.) Wartość części: 212400 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych o kodach 20 01 31* i/lub 20 01 32 pochodzących od mieszkańców i z obiektów użyteczności publicznej w procesie D 10 lub odzysku w procesie R 1, które Zamawiający przekaże Wykonawcy w łącznej ilości 12,5 Mg (+/– 2 Mg) z zachowaniem warunku, że odpady te zostaną poddane wyłącznie wyżej wymienionym procesom unieszkodliwiania lub odzysku.Odpady będą dostarczone przez Zamawiającego do unieszkodliwiania lub odzysku do wskazanej przez Wykonawcę Instalacji lub do miejsca tymczasowego magazynowania, których odległość od siedziby Zamawiającego do miejsca dostarczania tych odpadów, biorąc pod uwagę aspekty logistyczne i środowiskowe nie może być większa niż 50 km.
Wykonawca zobowiązany będzie przekazywać Zamawiającemu na wymianę zbiorcze pojemniki (mausery, skrzyniopalety itp.) na dostarczane przez niego odpady.
Wykonawca zobowiązany będzie przyjąć każdą przywiezioną przez Zamawiającego ilość odpadów, bez określania minimalnych limitów ilościowych na poszczególne rodzaje dostarczanych odpadów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513300-9 - Usługi spalania odpadów
4.5.5.) Wartość części: 63800 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych o kodach 20 01 26* pochodzących od mieszkańców i z obiektów użyteczności publicznej w procesie D 10 lub odzysku w procesie R 1 lub R9, które Zamawiający przekaże Wykonawcy w łącznej ilości 5,5 Mg (+/– 1 Mg) z zachowaniem warunku, że odpady te zostaną poddane wyłącznie wyżej wymienionym procesom unieszkodliwiania lub odzysku.Odpady będą dostarczone przez Zamawiającego do unieszkodliwiania lub odzysku do wskazanej przez Wykonawcę Instalacji lub do miejsca tymczasowego magazynowania, których odległość od siedziby Zamawiającego do miejsca dostarczania tych odpadów, biorąc pod uwagę aspekty logistyczne i środowiskowe nie może być większa niż 50 km.
Wykonawca zobowiązany będzie przekazywać Zamawiającemu na wymianę zbiorcze pojemniki (mausery, skrzyniopalety itp.) na dostarczane przez niego odpady.
Wykonawca zobowiązany będzie przyjąć każdą przywiezioną przez Zamawiającego ilość odpadów, bez określania minimalnych limitów ilościowych na poszczególne rodzaje dostarczanych odpadów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513300-9 - Usługi spalania odpadów
4.5.5.) Wartość części: 23400 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Port Service Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860104233
7.3.3) Ulica: ul. Mjr. H. Sucharskiego 75
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-601
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Port Service Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860104233
7.3.3) Ulica: ul. Mjr. H. Sucharskiego 75
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-601
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Port Service Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860104233
7.3.3) Ulica: ul. Mjr. H. Sucharskiego 75
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-601
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-30INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Remont nawierzchni drogi między budynkami 143 i 138 - 4001
- Modernizacja Laboratorium Podstaw Elektrotechniki
- Zagospodarowanie terenu przy przedszkolu nr 32 w Gdyni (etap I)
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont z przebudową i termomodernizacją budynku 507 na terenie AMW im. Bohaterów Westerplatte, wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę
- Zakup łóżek z szafkami przyłóżkowymi na Oddział Chirurgii Ogólnej w ramach projektu "Przebudowa oraz modernizacja Oddziału Chirurgicznego Ogólnego Szpitala Szpitale Pomorskie Sp. z o.o."
- Remont nawierzchni drogi do budynku 151 i 125 -4001
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.