eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokółka › Dostawa narzędzi oraz drobnych materiałów na potrzeby PPDB Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2024-05-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa narzędzi oraz drobnych materiałów na potrzeby PPDB Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524128964

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Torowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Sokółka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 711 89 09

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial.zamowien@ppdb.sokolka.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppdb.sokolka.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/917829

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


W szczególności usługi bieżącego utrzymania dróg powiatowych, roboty interwencyjne, utrzymaniowe, utrzymanie zieleni przydrożnej, bieżące utrzymanie budynków będących własnością Powiatu Sokólskiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa narzędzi oraz drobnych materiałów na potrzeby PPDB Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1a0a287-fe2a-11ee-885b-8267c0608453

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00325882

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294190

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawą prawną zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki jest art. 305 pkt 2) Ustawy – „Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: […] 2) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym […] albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione; […].
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający przeprowadził postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Dostawa narzędzi oraz drobnych materiałów na potrzeby PPDB Sp. z o.o., w trybie podstawowym art. 275 pkt 1) Ustawy, zamieszczając stosowne ogłoszenie w BZP pod nr 2024/BZP 00249355/01 z dnia 2024-03-18. Termin składania ofert: 28.03.2024 r., godz. 10:00, zaś termin otwarcia ofert: 28.03.2024 r., godz. 10:05. W prowadzonym postępowaniu złożono w terminie dwie oferty, które zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ponieważ ich treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-1d65f95f-e515-11ee-a01e-f641a8763d5f

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PPDB.DZ-OB.Db.263.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa narzędzi oraz drobnych materiałów na potrzeby PPDB Sp. z o.o.
2. Zamówienie obejmuje:
2.1. Dostawę narzędzi i materiałów budowlanych (fabrycznie nowych), posiadających wszelkie wymagane przepisami dopuszczenia do stosowania w budownictwie (znak „B”, „CE” oraz atesty i certyfikaty wskazane w poszczególnych pozycjach zamówienia).
2.2. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa narzędzi oraz drobnych materiałów na potrzeby PPDB Sp. z o.o. Zamówienie składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji. Zakres ilościowy i Wymagania ogólne zawiera Tabela nr 1, stanowiąca załącznik do Opisu przedmiotu zamówienia.
2.3. Dodatkowe wymagania realizacji zamówienia.
2.3.1. Przedmiot zamówienia – narzędzia i materiały - mają być fabrycznie nowe, wolne od wad i uszkodzeń. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego w terminie określonym w umowie na realizację przedmiotu zamówienia oraz SWZ.
2.3.2. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w miarę składanych zapotrzebowani przez Zamawiającego – czas reakcji od dnia złożenia zapotrzebowania zgodny z terminem wskazanym w ofercie Wykonawcy, nie dłuższy niż 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania.
2.3.3. Wraz z wydaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędne dokumenty związane z przedmiotem zamówienia.
2.3.4. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości wynosi – 12 miesięcy.
2.3.5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo-odbiorczego. Szczegółowe warunki gwarancji jakości określa wystawiona i przekazana Zamawiającemu Karta Gwarancyjna.
2.3.6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Rozładunek we wskazanym przez Zamawiającego miejscu przy użyciu środków rozładunku Wykonawcy (np. HDS, wózek widłowy, wózek paletowy, winda samochodowa).
2.3.7. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest – siedziba Zamawiającego, Sokółka, ul. Torowa 12.
2.3.8. Odbiór przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy.
2.3.9. Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia sporządzony zostanie Protokół zdawczo-odbiorczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24953000-9 - Środki wykańczalnicze

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

39812500-2 - Substancje uszczelniające

44212500-4 - Kątowniki i profile

44510000-8 - Narzędzia

44810000-1 - Farby

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 660405,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 660405,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 660405,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radosławem Kalinowskim prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Hurtownia Artykułów Przemysłowych Import-Eksport Radosław Kalinowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5451001777

7.3.3) Ulica: ul. 1000-lecia PP 34

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Białostocka

7.3.5) Kod pocztowy: 16-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 660405,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.