Ogłoszenie z dnia 2024-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00545840/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opróżnianie i zagospodarowanie odpadów komunalnych ze śmietniczek ulicznych na ulicach i placach stanowiących własność Miasta Łuków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łuków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Łuków
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.lukow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-430e5c69-980f-11ee-9ee7-e2087ac16d091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opróżnianie i zagospodarowanie odpadów komunalnych ze śmietniczek ulicznych na ulicach i placach stanowiących własność Miasta Łuków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-430e5c69-980f-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00011316
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00545840
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.25.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opróżnianiu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych ze śmietniczek ulicznych ustawionych na ulicach i placach stanowiących własność Miasta Łuków.
4.5. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie opróżniania śmietniczek ulicznych, które są ustawione na terenie miasta Łuków, we wskazanych wyżej lokalizacjach.
4.6. Zamawiający w ramach umowy zastrzega sobie prawo do dostawienia dodatkowych śmietniczek na terenie miasta Łuków jednak w ilości nie większej niż 20 sztuk o pojemności nie większej niż 70 litrów.
4.7. Zamawiający wymaga opróżniania śmietniczek 6 razy w tygodniu tj.: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek, sobota i niedziela. Prace opróżnienia śmietniczek obejmują:
4.7.1. opróżnienie (usunięcie) całej zawartości śmietniczki w tym również usunięcie zanieczyszczeń znajdujących się pod wkładem oraz w promieniu 2 metrów od śmietniczki, odpady należy umieścić bezpośrednio na pojeździe oraz zagospodarować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
4.7.2. umieszczanie w śmietniczce wkładu metalowego w sposób niepowodujący jego wystawania 1,5 cm powyżej krawędzi kosza (kosze zawierają wkłady metalowe),
4.7.3. utrzymanie czystości w promieniu 2 metrów od śmietniczki,
4.7.4. w przypadku śmietniczek wyposażonych w zamki (dotyczy 7 śmietniczek ustawionych na placach zabaw i 10 śmietniczek usytuowanych na Placu Solidarności i Wolności oraz Placu przy fontannie), każdorazowo po ich opróżnieniu zamykanie śmietniczek na zamek w sposób uniemożliwiający ich otwarcie przez osoby trzecie.
4.8. W ramach zamówienia przewiduje się utrzymanie śmietniczek w należytym stanie technicznym i estetycznym.
4.9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowego zlecania opróżniania śmietniczek w dni świąteczne lub w dni, w których przypadają uroczystości miejskie.
4.10. Zamawiający wymaga przekazywania karty przekazania odpadu o kodzie 20 03 03 do Urzędu Miasta Łuków Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska w terminie do 15 dnia każdego miesiąca, następującego po zakończeniu miesiąca, w którym świadczona była usługa.
4.11. Szacunkowa ilość wytworzonych odpadów na terenie miasta Łuków w 2024 roku może wynieść 72 Mg. Ilość wytworzonych odpadów na terenie Miasta Łuków nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie.
4.12. Podaną wyżej ilość odpadów należy traktować orientacyjne. Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia i/lub odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości.
4.13. Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia działań w trybie interwencyjnym. „Tryb interwencyjny” – to tryb, w którym Zamawiający zleci realizację przedmiotu zamówienia w przypadku, np. przepełnienia koszy ulicznych. Szacowana ilość takich zgłoszeń - 5 zgłoszeń miesięcznie.
Lokalizację oraz pojemności śmietniczek określa specyfikacja warunków zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BALTIVIA SP Z O.O
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389308972
7.3.3) Ulica: FILTROWA 27
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-467
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Dostosowanie budynku dydaktycznego i internatu Zespołu Szkół w Radoryżu Smolanym do wymagań ochrony przeciwpożarowej
- DOSTAWA TRZECH UŻYWANYCH AUTOBUSÓW
- DOSTAWA TRZECH UŻYWANYCH AUTOBUSÓW
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych z posesji Delegatury Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego we Włocławku przy ul. Brzeskiej 6a i ul. Brzeskiej 8
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych z posesji Delegatury Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Toruniu przy ul. Moniuszki 15-21
- Oczyszczanie miasta Bydgoszczy.
- 3 353 680,00 PLN.
- Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Kielce w sezonach zimowych 2005/2006, 2006/2007 i 2007/2008.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.