Ogłoszenie z dnia 2025-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00301177/01 - Wynik z dnia 2025-07-01
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP SPRZĘTU KOMUTEROWEGO Z OPROGRAMOWANIEM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usług i Inżynierii Komunalnej sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710063672
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 6b
1.5.2.) Miejscowość: Łuków
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@puik.lukow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puik.lukow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
PUIK Sp. z o.o.
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP SPRZĘTU KOMUTEROWEGO Z OPROGRAMOWANIEM
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ff0025d-a2b8-40a8-8888-ced98bbc1b56
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00277909
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://puik-lukow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet.3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://puik-lukow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 18.6. Zgodnie z art. 67 ustawy Pzp., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane
z korzystaniem z Platformy:
18.6.1. Stały dostęp do sieci Internetowej o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
18.6.2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
18.6.3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej
w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
18.6.4. Włączona obsługa JavaScript;
18.6.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
18.7. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://puik-lukow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 24/PN/TL/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 175746,43 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego z oprogramowaniem t.j. 3 szt. serwerów. Serwery przeznaczone są do obsługi infrastruktury IT w średniej wielkości organizacji – dla około 100 aktywnych użytkowników i/lub urządzeń i mogą pełnić funkcję serwera aplikacyjnego, plikowego, bazodanowego, serwera terminali lub kontrolera domeny - szczegółowo opisane w Tomie III – Opis przedmiotu zamówienia Część I oraz formularzu ofertowym część I. Wszystkie dostarczone przez Wykonawcę serwery powinny być oryginalne zgodne z nazwą producenta, nowe, bez śladów uszkodzeń
4.2.5.) Wartość części: 93300 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
L.p Kryterium Waga [%] Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
1 Cena (C) 100 % [100,00] punktów
RAZEM 100% 100,00 punktów
Sposób oceny ofert:
Sposób oceny ofert:
W kryterium Cena (C) ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C=C_N/C_OB x100%(waga)x100
gdzie:
C - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena
CN - najniższa zaoferowana cena
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego z oprogramowaniem t.j. 18 szt. komputerów z system operacyjnym o standardowych parametrach, 2 szt. komputerów z system operacyjnym o wyższych parametrach niż powyższe, 22 szt. licencji oprogramowania biurowego, 1 szt. laptop (profesjonalny do pracy dla IT), 1 szt. laptop (standardowy komputer przenośny), 10 szt. monitorów 24 calowych oraz 2 szt. monitorów 27 calowych plus 1 szt. uchwyt do monitora – szczegółowo opisane w Tomie III – Opis przedmiotu zamówienia Część II oraz formularzu ofertowym część II.
4.2.5.) Wartość części: 69857,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
L.p Kryterium Waga [%] Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
1 Cena (C) 100 % [100,00] punktów
RAZEM 100% 100,00 punktów
Sposób oceny ofert:
Sposób oceny ofert:
W kryterium Cena (C) ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C=C_N/C_OB x100%(waga)x100
gdzie:
C - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena
CN - najniższa zaoferowana cena
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego z oprogramowaniem t.j 1 szt. serwer NAS/dysk zewnętrzny (o pojemności 16TB), 3 szt. serwer NAS/dysk zewnętrzny (o pojemności 4TB), 2 szt. skanery,
1 szt. drukarka atramentowa i 1 szt. drukarka laserowa - szczegółowo opisane w Tomie III – Opis przedmiotu zamówienia Część III oraz formularzu ofertowym część III.
4.2.5.) Wartość części: 12590,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 48823000-3 - Serwery plików
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
L.p Kryterium Waga [%] Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
1 Cena (C) 100 % [100,00] punktów
RAZEM 100% 100,00 punktów
Sposób oceny ofert:
Sposób oceny ofert:
W kryterium Cena (C) ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C=C_N/C_OB x100%(waga)x100
gdzie:
C - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena
CN - najniższa zaoferowana cena
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 16.2. Wykonawca składając ofertę, zobowiązany jest złożyć:
16.2.1. formularz ofertowy (wzór formularza stanowi załącznik nr 1 do SWZ).
16.2.2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ – załącznik nr 2 do SWZ.
16.2.3. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy
(w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ – załącznik nr 3 do SWZ.
16.2.4. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 16.2.2, i 16.2.3 składa każdy
z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji
w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
16.2.5. w przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ– załącznik nr 4 do SWZ.
16.2.6. w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów
w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy załączyć zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, stosownie do art. 118 ust. 3 Pzp według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ – załącznik nr 5 do SWZ.
16.2.7. W przypadku, polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 16.2.2, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.
Uwaga: Powyższe dokumenty należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa w przypadkach określonych w art. 455 Pzp.2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),
b) zmiany danych teleadresowych,
3. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-24 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://puik-lukow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-24 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Modernizacja i rozbudowa systemu monitoringu w ośrodku rdzennym MOF Łukowa - mieście Łuków na potrzeby bezpieczeństwa mieszkańców MOF Łukowa
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1325L na odcinku Stoczek Łukowski - Turzec
- Sukcesywna dostawa bielizny jednorazowego użytku do SPZOZ w Łukowie
- Subskrybuj ogłoszenia Akcje dotyczące postępowania na którym jesteś. DOSTAWA TRZECH UŻYWANYCH AUTOBUSÓW
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie w roku szkolnym 2025/2026
- Rewitalizacja Placu Narutowicza w m. Łuków
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Zakup sprzętu do projekcji kinowej dla Kina Centrum w Skarżysku-Kamiennej prowadzonym przez Miejskie Centrum Kultury im. Leopolda Staffa w Skarżysku-Kamiennej
- Budowa Strażnicy KP PSP z JRG w Żarach - etap VIII.4 - dostawa i montaż wyposażenia teleinformatycznego.
- Zakup i dostawa serwera w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Cyberbezpieczny Sulejów"
- Odnowienie rocznego pakietu opieki technicznej do posiadanej przez użytkownika licencji oprogramowania Ansys Zemax OptiStudio Pro
- Zakup dwóch stacji fotogrametrycznych do analizy i modelowania danych 3D wraz z oprogramowaniem (komplet) z podziałem na 3 zadania
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.