Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00300316/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej o nr ewid. 34 położonej w miejscowości Nowa Wieś Gmina Nisko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nisko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409442
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 14
1.5.2.) Miejscowość: Nisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nisko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nisko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej o nr ewid. 34 położonej w miejscowości Nowa Wieś Gmina Nisko2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a06dd089-5670-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00004289
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009577/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przebudowa drogi gminnej w Nowej Wsi (dz.34)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00300316/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.42.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest: Przebudowa drogi gminnej o nr ewid. 34 położonej w miejscowości Nowa Wieś Gmina Nisko.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w projekcie wykonawczym oraz w STWiORB pn: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych poprzez przebudowę drogi gminnej o nr ewid. 34 położonej w miejscowości Nowa Wieś Gmina Nisko. - Załącznik nr 10 do SWZ, 3. Istotne uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Roboty, które błędnie nie zostały ujęte w przedmiarach, a należy je wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami lub sztuką budowlaną, aby przedmiotowe dzieło zostało wykonane, odebrane i spełniało swoje funkcje nie zostaną zapłacone.
b) Projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne dokumenty przekazane przez Zamawiającego, w tym przedmiary robót jako materiał
pomocniczy do dokumentacji technicznej służą ustaleniu ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w
ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje kolejność: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt wykonawczy, przedmiary robót, umowa oraz
SWZ. 4. Zamawiający informuje, że oferty składane w postępowaniu będą musiały obejmować całość zamówienia.
5. Wykonawca/podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji
zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2020 rpoz. 1320, z późn. zm.): roboty przygotowawcze, ziemne, podbudowy, nawierzchnie.
6. Zatrudnienie, o którym mowa w ust.5 powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca/podwykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę z zastrzeżeniem ust.12.
7. Dla udokumentowania faktu zatrudnienia pracowników stosownie do ust.5, Wykonawca nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy lub umowy z podwykonawcą przedłoży Zamawiającemu: a) oświadczenia zatrudnionego pracownika, lub
b) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, lub
c) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,
- zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę
zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia pracowników, o których mowa w ust.5 przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności. W tym celu
Wykonawca/podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania wezwania zobowiązuje się:
a) przedłożyć aktualne oświadczenia i dokumenty, o których mowa w ust.7,
b) udzielić wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia wymogu, o którym mowa w ust.5 niniejszej umowy
9. Zamawiający może żądać od Wykonawcy/podwykonawcy pisemnych wyjaśnień co do sposobu i stanu zatrudnienia osób, o których mowa w ust.5.
10. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę/podwykonawcę dokumentów, o których mowa w ust.7 lub 8 w terminie tam wskazanym będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia
pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej niniejszej umowie.
11. W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z obowiązku wskazanego w ust.7 i 8, pomimo dodatkowego wezwania przez Zamawiającego, Zamawiający może odstąpić od umowy z
powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca – w terminie 30 dni od upływu dodatkowego terminu wyznaczonego przez Zamawiającego do wykonania obowiązku określonego w ust.7 i 8.
12. W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na podstawie umowę o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w ust.5, Wykonawca każdorazowo przekaże
Zamawiającemu stosowne dokumenty o których mowa w ust.7 dotyczące nowego pracownika w terminie 5 dni roboczych od dnia rozpoczęcia wykonywania przez tę osobę czynności o których
mowa w ust.5. 13. W razie wątpliwości poczytuje się, iż Wykonawca podjął się wszystkich robót objętych projektem (art.649 Kodeksu cywilnego). 14. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.).
15. Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją projektową, wykonawczą, techniczną oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz z zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż. i branżowych.
16. W przypadku, wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza materiały i/lub rozwiązania równoważne opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy
należy traktować jako przykładowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
17. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 18. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. 19. Zamawiający informuje, że nie wprowadza wymogu odbycia wizji lokalnej. 20. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art.96 ust.2 pkt 2 Pzp 21. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części ze względu na to, że podział taki groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania
zamówienia. Niedokonanie podziału zamówienia podyktowane było zatem względami technicznymi, organizacyjnym oraz charakterem przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawneNa podstawie art.255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r. poz. 1129, z późn. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie – wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu;
Uzasadnienie faktyczne:
Przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione ponieważ jedyna oferta jaka została złożona w w/w postępowaniu podlegała odrzuceniu.
Wykonawca Przedsiębiorstwo Drogowe Sp. z o.o. ul. Towarowa 44 28-200 Staszów złożył ofertę na MiniPortalu w formie jednego pliku PDF. Dokumenty w pliku w tym oświadczenie woli Wykonawcy nie zostały podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, co jest niezgodne z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w Rozdziale IX ust.1 pkt 6 ppkt a) "Dokumenty lub oświadczenia, w tym oferta składane są w oryginale w formie elektronicznej, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;”
Zamawiający informuje, że zgodnie z art.63 ust.2 ustawy Pzp „W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust.1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym”.
Podsumowując. Oferta, która została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym podlega odrzuceniu na podstawie art.226 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi na niezgodność z art.63 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z NISKA
- Dostawa owoców i warzyw, mrożonek i ryb oraz jajek do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Zakup dodatkowego wyposażenia (sprzęt elektroniczny IT) dla potrzeb placówki edukacyjnej Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyki w Nisku realizowane w ramach projektu pn. "Utworzenie ...
- USŁUGA CATERINGU DLA WYCHOWANKÓW INTERNATU REGIONALNEGO CENTRUM EDUKACJI ZAWODOWEJ W NISKU W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2026 R. DO 30 CZERWCA 2026 R.
- Zakup rezerwy wyposażenia ratownika umundurowanie specjalne i wyposażenie osobiste 18 kompletów. dla Komendy Powiatowej PSP w Nisku
- "Zakup mobilnego agregatu prądotwórczego" dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nisku
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy i Miasta w Nisku.
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowości Nowogrodziec"
- Przebudowa drogi gminnej ulica Hugo Kołłątaja nr 144505N w Kisielicach
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap II
- Renaturyzacja zdegradowanej doliny rzeki Bytomki w Rudzie Śląskiej realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1333D w m. Czeszów - Złotów - etap ostatni
- Przebudowa drogi gminnej Nr 101406 Antoniówka - Dąbrowa - Łysaków w km 2+980 do km 3+290 w m-ci Łysaków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





