Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00291854/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ziemniaków, warzyw, owoców, grochu i fasoli do Aresztu Śledczego w Poznaniu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000590415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 1
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-729
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_poznan@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/as_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wykonywanie kary tymczasowego aresztowania w celu zabezpieczenia prawidłowego toku postępowania karnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ziemniaków, warzyw, owoców, grochu i fasoli do Aresztu Śledczego w Poznaniu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-546afd18-51b9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00004091
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016622/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa ziemniaków, warzyw, owoców, grochu i fasoli do Aresztu Śledczego w Poznaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291854/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Ds.9/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 275444,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: w części I: Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców do Aresztu Śledczego w Poznaniu w ilościach:1. ziemniaki 144 000 kg, 2. buraki czerwone 22 000 kg, 3. marchew 44 000 kg, 4. cebula 25 000 kg, 5. seler 22 000 kg, 6. pietruszka korzeń 19 000 kg, 7. kapusta biała 13 000 kg, 8. por 4 500 kg, 9. kapusta czerwona 5 500 kg, 10. pomidor 1 100 kg, 11. jabłko 16 000 kg, 12. kalarepa 1 000 kg, 13. kalafior 1 000 kg, 14. papryka 500 kg, 15. pieczarki 400 kg, 16. ogórek zielony 2 500 kg, 17. cukinia 1 500 kg.
Dostarczane ziemniaki, warzywa i owoce powinny być:
- całe,
- zdrowe; nie dopuszcza się produktów gnijących lub z objawami zepsucia, które czynią
je niezdatnymi do spożycia,
- czyste, praktycznie wolne od jakichkolwiek widocznych substancji obcych,
- praktycznie wolne od szkodników,
- praktycznie wolne od uszkodzeń miąższu spowodowanych przez szkodniki,
- wolne od nadmiernego zawilgocenia zewnętrznego,
- wolne od jakichkolwiek obcych zapachów lub smaków,
- powinny być nieuszkodzone i mieć kształt, wielkość i barwę charakterystyczną dla danej odmiany,
- ziemniaki - jadalne, bulwy dojrzałe, zdrowe, czyste, suche, jedno odmianowe,
o kształcie typowym dla danej odmiany, o dobrym smaku, bez pustych miejsc,
o średnicy poprzecznej min. 4 cm i o średnicy podłużnej 6 cm.
Pożądane formy pakowania:
- część I - asortyment powinien być dostarczany w workach lub skrzynkach i pakowany po: ziemniaki, buraki (max 30 kg), marchewka, cebula, seler, pietruszka korzeń (max 25 kg), kapusta biała (10-25 kg), ogórek zielony (5-25 kg), por (pęczek - 10 szt.), kapusta czerwona (10-25 kg), pomidor (skrzynka lub karton do 10 kg), jabłko (skrzynka 10-20 kg), kalarepa (pęczek 10 szt. lub worki do 25 kg), papryka (karton lub worek 5-10 kg), pieczarki (skrzynka do 6 kg), cukinia (karton lub skrzynka - max 20 kg);
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania przedmiotu zamówienia, odpowiadającego parametrom jakościowym zgodnym z normami i pochodzącymi z najświeższej partii.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03221000-6 - Warzywa
4.5.5.) Wartość części: 262520,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest w części II: Dostawa grochu i fasoli do Aresztu Śledczego w Poznaniu w ilościach:1. groch łuskany 1 800 kg, 2. fasola biała 1 800 kg.
Ziarna grochu (łuskany) i fasoli białej muszą być czyste, całe, zdrowe, jędrne, dobrze wykształcone, bez otworów spowodowanych przez owady, bez zanieczyszczeń, bez pleśni, bez zapachu stęchlizny i innych obcych zapachów.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania przedmiotu zamówienia, odpowiadającego parametrom jakościowym zgodnym z normami i pochodzącymi z najświeższej partii.
Pożądane formy pakowania: część II - groch i fasola pakowane w worki do 30 kg;
4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331130-7 - Fasola, groch, papryki, pomidory i pozostałe warzywa
4.5.5.) Wartość części: 12924,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280896,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 914077,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280896,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Ogrodnicze Zbigniew Krosnowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882695651
7.3.3) Ulica: Śmiłowice 35
7.3.4) Miejscowość: Choceń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-850
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE - ZBIGNIEW KROSNOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE - ZBIGNIEW KROSNOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280896,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13570,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13570,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Lorke, Firma Handlowa "JARO"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6980012592
7.3.3) Ulica: Osiedlowa 39
7.3.4) Miejscowość: Kościan
7.3.5) Kod pocztowy: 64-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JAROSŁAW LORKE
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JAROSŁAW LORKE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13570,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- DOSTAWA OPON I OGUMIENIA
- Dostawa akcesoriów oraz preparatów do dezynfekcji do Działu Centralnej Sterylizatorni i Dezynfektorni
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji Galerii Sztuki Starożytnej Muzeum Narodowego w Poznaniu
- Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącego nazwę ENEA STADION
- "DOSTAWA LEKÓW, MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO"
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych dla celów spotkania oraz zapewnienie sal konferencyjnych w miesiącu czerwcu 2024 r.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy jabłek, ziemniaków, warzyw
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw dla Szkoły Podstawowej nr 30 im. Króla Kazimierza Wielkiego w Lublinie
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu w okresie od lipca do grudnia 2024 roku
- Dostawa warzyw
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 w Rydułtowach w roku szkolnym 2024/2025
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w drugim półroczu 2024r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.