eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › "Dowóz uczniów (w tym niepełnosprawnych) z terenu miasta Mysłowice do szkół i placówek oświatowych z podziałem na dwie części."



Ogłoszenie z dnia 2023-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz uczniów (w tym niepełnosprawnych) z terenu miasta Mysłowice do szkół i placówek oświatowych z podziałem na dwie części."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Mysłowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255393

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców 1

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 323171195

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.janusz@um.myslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.myslowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://myslowice.logintrade.net/zapytania_email,108931,803fd3f74df4b9ce409fc3be2efd4785.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowóz uczniów (w tym niepełnosprawnych) z terenu miasta Mysłowice do szkół i placówek oświatowych z podziałem na dwie części."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-485180a0-6b06-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00003493

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025689/28/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Dowóz uczniów (w tym niepełnosprawnych) z terenu miasta Mysłowice do szkół i placówek oświatowych, Część 1

1.3.9 Dowóz uczniów (w tym niepełnosprawnych) z terenu miasta Mysłowice do szkół i placówek oświatowych, Część 2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00455090/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.33.2022.AJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 280900,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część zamówienia nr 1:
Zapewnienie transportu i opieki w czasie przewozu maksymalnie 8 uczniów z terenu miasta Mysłowice (dzielnica Ławki) do Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach (ul. Piastów Śląskich 8 i ul. Dzierżonia 26) – dowóz na zajęcia na godz. 8.00, odbiór po zajęciach o godz. 13.30 oraz 1 ucznia z niepełnosprawnością, poruszającego się na wózku inwalidzkim z terenu miasta Mysłowice do Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego w Katowicach (ul. Gościnna 8 i ul. Miła 36) – dowóz na zajęcia na godz. 8.30, odbiór po zajęciach ok. godz. 14.00 (tj. od dnia zawarcia umowy do dnia 31.07.2023 roku. Dowóz odbywać się będzie w dniach nauki szkolnej – lub inne dni tygodnia zgodnie z rozkładem zajęć uczniów, tj. ok. 146 dni (liczba dni może ulec zmianie w zależności od terminu podpisania umowy) w całym roku szkolnym oprócz dni, w których uczniowie nie udadzą się do szkoły z przyczyn osobistych. Codzienna trasa wyniesie ok. 50 km tam i z powrotem. Wykonawca odpowiadać będzie za opiekę i bezpieczeństwo uczniów niepełnosprawnych w czasie przewozu, w drodze od pojazdu samochodowego do szkoły i ze szkoły do pojazdu samochodowego. Wykonawca współpracować będzie z Zamawiającym, dyrektorami szkoły i ośrodka oraz opiekunami prawnymi w zakresie objętym realizowanym zamówieniem. Podczas całego okresu realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić opiekę co najmniej jednej osoby dorosłej przewożonym uczniom (w tym niepełnosprawnym) - opiekuna – niezależnie od kierowcy. Opiekunem może być osoba pełnoletnia dająca rękojmię bezpiecznego dojazdu uczniów niepełnosprawnych do i ze szkoły oraz ośrodka. Do obowiązków opiekuna będzie należeć: dbanie o bezpieczeństwo uczniów (w tym niepełnosprawnych) w czasie jazdy, pomoc w czasie wsiadania i wysiadania z pojazdu samochodowego, czuwanie nad bezpiecznym dotarciem do szkoły i ośrodka oraz bezpiecznym powrotem do domu. Pojazd musi być wyposażony w elektryczną windę bądź platformę, posiadające atesty, stacjonarne montowanie wózków oraz pasy służące do mocowania wózków. Trasę przejazdu stanowi załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 70956,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część zamówienia nr 2:
Zapewnienie transportu i opieki dla ok. 105 uczniów z terenu miasta Mysłowice (dzielnica Larysz) do Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach (ul. Piastów Śląskich 8) – odbiór dzieci i uczniów o godz. 6.30, 7.30, 8.30, 9.30, odbiór po zajęciach o godz. 13.00, 14.50, 16.30. Zgodny z załączonym rozkładem jazdy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. Dowóz odbywać się będzie w dniach nauki szkolnej – lub inne dni tygodnia zgodnie z rozkładem zajęć uczniów, tj. ok. 108 dni (liczba dni może ulec zmianie w zależności od terminu podpisania umowy) w całym roku szkolnym oprócz dni, w których uczniowie nie udadzą się do szkoły z przyczyn osobistych. Codzienna trasa wyniesie ok. 21 km tam i z powrotem. Wykonawca odpowiadać będzie za opiekę i bezpieczeństwo uczniów (w tym niepełnosprawnych) w czasie przewozu, w drodze od pojazdu samochodowego do szkoły i ze szkoły do pojazdu samochodowego. Wykonawca współpracować będzie z Zamawiającym, dyrektorami szkoły i ośrodka oraz opiekunami prawnymi w zakresie objętym realizowanym zamówieniem. Podczas całego okresu realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić opiekę co najmniej jednej osoby dorosłej przewożonym uczniom (w tym niepełnosprawnym) - opiekuna – niezależnie od kierowcy. Opiekunem może być osoba pełnoletnia dająca rękojmię bezpiecznego dojazdu uczniów niepełnosprawnych do i ze szkoły oraz ośrodka. Do obowiązków opiekuna będzie należeć: dbanie o bezpieczeństwo uczniów (w tym niepełnosprawnych) w czasie jazdy, pomoc w czasie wsiadania i wysiadania z pojazdu samochodowego, czuwanie nad bezpiecznym dotarciem do szkoły oraz bezpiecznym powrotem do miejsca wyznaczonego przez szkołę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 207900,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70956,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86724,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70956,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H. SBL – Trans Mateusz Kowalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462972309

7.3.3) Ulica: ul. Folwarczna 47

7.3.4) Miejscowość: Lędziny

7.3.5) Kod pocztowy: 43-144

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70956,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-02 do 2023-07-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174843,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244477,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174843,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energio – Transport Łukasz Wszołek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220820189

7.3.3) Ulica: ul. Świerczyny 72

7.3.4) Miejscowość: Mysłowicw

7.3.5) Kod pocztowy: 41-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174843,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-02 do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.