Ogłoszenie z dnia 2025-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00144142/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi wsparcia seniorów w ramach w ramach projektu "Wsparcie seniorów w Gminie Stara Dąbrowa" nr FEPZ. 06.18-IP.01-0016/24
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Starej Dąbrowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812744717
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stara Dąbrowa
1.5.2.) Miejscowość: Stara Dąbrowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-112
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 573 14 84
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@staradabrowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops-staradabrowa.2clicks.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3e4540f8-660f-452e-b2b4-ae12b2c3ab431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi wsparcia seniorów w ramach w ramach projektu "Wsparcie seniorów w Gminie Stara Dąbrowa" nr FEPZ. 06.18-IP.01-0016/242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e4540f8-660f-452e-b2b4-ae12b2c3ab43
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00310631
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00142480/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Postępowanie na usługi - prowadzenie warsztatów zajęciowych w Gminie Stara Dąbrowa objęte projektem Wsparcie Seniorów w Gminie Stara Dąbrowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Usługi wsparcia seniorów w ramach w ramach projektu "Wsparcie seniorów w Gminie Stara Dąbrowa" nr FEPZ. 06.18-IP.01-0016/24 w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00144142
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOPS.260.2.2025.KK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia to „Usługi wsparcia seniorów w ramach w ramach projektu "Wsparcie seniorów w Gminie Stara Dąbrowa" FEPZ. 06.18-IP.01-0016/24 w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus”Część I: Prowadzenie warsztatów zajęciowych w Klubie Seniora
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Informacje dotyczące Części I i II przedmiotu zamówienia:
1) Klub Seniora będzie działała w miejscowościach: Łęczyca, Łęczyna, Storkówko, Parlino i ma na celu przeciwdziałanie osamotnieniu i marginalizacji seniorów - osób potrzebująca wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, służy organizacji wolnego czasu w/w osób, ich aktywizacji.
2) Klub seniora będzie działał przez 12 miesięcy.
3) W ramach Klubu Seniora udział weźmie 40 uczestników projektu (27K, 13M), w każdej z 4 miejscowości po śr. 10 uczestników projektu (4 grup po śr.10 os.)
4) Klub seniora będzie działał w salach należących do Zamawiającego.
5) W Klubie Seniora będą realizowane zajęcia dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu – osób starszych tzw. seniorów zgodnie z definicją osoby starszej z ustawy z dnia 11 września 2015 r. o osobach starszych tj. osób, które ukończyły 60. rok życia.
6) Zajęcia w Klubie Seniora będą to warsztaty zajęciowe i zajęcia ruchowe.
7) Podmiot realizujący usługi opiekuńcze w klubie seniora będzie monitorować ich świadczenie i zapewnia ich wysoką jakość, rozumianą przynajmniej jako zgodność z minimalnymi wymaganiami określonymi dla tych usług w Wytycznych EFS Plus.
8) Wykonawca wyznaczy Koordynatora osób skierowanych do realizacji usług, upoważnionego do reprezentowania Wykonawcy podczas realizacji przedmiotu umowy oraz kontaktu z Zamawiającym, który będzie osobiście na cotygodniowych spotkaniach zespołu projektowego w biurze projektu.
Część I: Prowadzenie warsztatów zajęciowych w Klubie Seniora
1) Przedmiotem części I przedmiotu zamówienia jest prowadzenie warsztatów zajęciowych dla 40 uczestników projektu (27K, 13M) osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu – osób starszych, które ukończyły 60. rok życia.
2) Warsztaty zajęciowe mają na celu rozwijanie umiejętności i zainteresowań.
3) Łączny wymiar warsztatów zajęciowych to 576 godziny, gdzie jako godzinę rozumie się 60 min; pojedyncze zajęcia trwają 1,5 godz. zegarowej tj. 90 min stąd zostanie zrealizowanych 384 spotkania/zajęcia: w każdej z 4 lokalizacji klubu będą realizowane warsztaty dla 1 grupy (średnio 10 os.) tj. 96 spotkań/zajęć na grupę, średniomiesięcznie 11 spotkań na grupę
4) Rodzaje i tematyka warsztatów zajęciowych:
a) Warsztaty rękodzielnicze: obejmujące m.in. decoupage, tworzenie biżuterii, scrapbooking i cardmaking, tworzenie ozdób okazjonalnych / sezonowych, tworzenia skrzatów, szycia eko toreb, recyklingowe;
b) Warsztaty cyfrowe: obejmujące zagadnienia dot. nowych technologii, multimediów, obsługi urządzeń mobilnych, korzystania z e-usług;
c) Warsztaty plastyczne: obejmujące m.in. plener malarski, malowanie na szkle, malowanie kubków i talerzyków, malowanie pisanek, kartki okolicznościowe.
d) Warsztaty ogrodniczo – florystyczne dotyczące m.in. tworzenia kompozycji kwiatowych, zakładanie ogródków w donicach,
5) Tematyka warsztatów będzie bardzo różnorodna i dostosowana do potrzeb uczestników Klubu Seniora stąd wykonawca ma obowiązek zapewnienia zespołu osób, wśród których każda poprowadzi warsztaty o tematyce adekwatnej swoim kwalifikacjom i umiejętnościom, w oparciu o autorski scenariusz zajęć. Zamawiający zapewni materiały zużywalne, niezbędne do pracy na warsztatach a także poczęstunek, wodę i herbatę.
6) Wykonawca w trakcie obowiązywania umowy nie może zmienić liczby osób (zmniejszyć), które zostały zatrudnione do realizacji usług. Zamawiający dopuszcza zmianę osób skierowanych do realizacji zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca wskaże inne osoby do realizacji usług, które będą spełniały w niemniejszym stopniu warunki udziału w postępowaniu a także kryteria oceny ofert, na podstawie których oferta wykonawcy została uznana jako najkorzystniejsza.
7) Zamawiający dopuszcza zamianę osób skierowanych do realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności:
- śmierci osoby skierowanej do realizacji usług,
- niezdolności do pracy osoby skierowanej do wykonywania usług potwierdzonej dokumentacją medyczną (choroba itp.),
- przyczyna osobista np. przeprowadzka, wyjazd za granicę itp. potwierdzona oświadczeniem osoby,
- przyczyna losowa (np. choroba członka rodziny) potwierdzona oświadczeniem osoby.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 101500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia to „Usługi wsparcia seniorów w ramach w ramach projektu "Wsparcie seniorów w Gminie Stara Dąbrowa" FEPZ. 06.18-IP.01-0016/24 w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus”Część II: Prowadzenie gimnastyki rekreacyjnej w Klubie Seniora
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Informacje dotyczące Części I i II przedmiotu zamówienia:
1) Klub Seniora będzie działała w miejscowościach: Łęczyca, Łęczyna, Storkówko, Parlino i ma na celu przeciwdziałanie osamotnieniu i marginalizacji seniorów - osób potrzebująca wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, służy organizacji wolnego czasu w/w osób, ich aktywizacji.
2) Klub seniora będzie działał przez 12 miesięcy.
3) W ramach Klubu Seniora udział weźmie 40 uczestników projektu (27K, 13M), w każdej z 4 miejscowości po śr. 10 uczestników projektu (4 grup po śr.10 os.)
4) Klub seniora będzie działał w salach należących do Zamawiającego.
5) W Klubie Seniora będą realizowane zajęcia dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu – osób starszych tzw. seniorów zgodnie z definicją osoby starszej z ustawy z dnia 11 września 2015 r. o osobach starszych tj. osób, które ukończyły 60. rok życia.
6) Zajęcia w Klubie Seniora będą to warsztaty zajęciowe i zajęcia ruchowe.
7) Podmiot realizujący usługi opiekuńcze w klubie seniora będzie monitorować ich świadczenie i zapewnia ich wysoką jakość, rozumianą przynajmniej jako zgodność z minimalnymi wymaganiami określonymi dla tych usług w Wytycznych EFS Plus.
8) Wykonawca wyznaczy Koordynatora osób skierowanych do realizacji usług, upoważnionego do reprezentowania Wykonawcy podczas realizacji przedmiotu umowy oraz kontaktu z Zamawiającym, który będzie osobiście na cotygodniowych spotkaniach zespołu projektowego w biurze projektu.
Część II: Prowadzenie gimnastyki rekreacyjnej w Klubie Seniora
1) Przedmiotem części II przedmiotu zamówienia jest prowadzenie gimnastyki rekreacyjnej dla 60 uczestników projektu (27K, 13M) osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu – osób starszych, które ukończyły 60. rok życia.
2) Gimnastyka rekreacyjna w Klubie Seniora będą to zajęcia sportowe dla seniorów takie jak np. aerobik, ćwiczenia na zdrowy kręgosłup, joga, pilates – w zależności od możliwości psychofizycznych uczestników projektu o łącznym wymiarze 288 godziny dydaktyczne tj. 192 zajęć trwających 90 min/ pojedyncze zajęcia. W każdej z 4 lokalizacji klubu będzie realizowana gimnastyka dla 1 grupy (średnio 10 os.) tj. 72 godz. dyd. na grupę (48 zajęć/grupę), średniomiesięcznie 8 godz. dyd./grupę (5-6 zajęć / grupę).
3) Przed rozpoczęciem zajęć wymagane jest przeprowadzenie wywiadu zdrowotnego z każdą z osób oraz indywidulaną ocenę kondycji fizycznej każdej z osób. Osoba skierowana do realizacji przedmiotu zamówienia musi dostosować prowadzone zajęcia gimnastyczne do możliwości i ograniczeń osób starszych.
4) Zajęcia będą się odbywały się na podstawie harmonogramu ustalonego z Zamawiającym. W jednej lokalizacji mogą odbyć się nie więcej niż jedne zajęcia trwające 90 min.
5) Zamawiający dopuszcza zamianę osób skierowanych do realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności:
- śmierci osoby skierowanej do realizacji usług,
- niezdolności do pracy osoby skierowanej do wykonywania usług potwierdzonej dokumentacją medyczną (choroba itp.),
- przyczyna osobista np. przeprowadzka, wyjazd za granicę itp. potwierdzona oświadczeniem osoby,
- przyczyna losowa (np. choroba członka rodziny) potwierdzona oświadczeniem osoby.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98336000-7 - Usługi treningowe, poprawiające kondycję i w zakresie aerobiku
4.5.5.) Wartość części: 50500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80064,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130752,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80064,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TEB Edukacja Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300879141
7.3.3) Ulica: ul. Pastelowa 19
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-198
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80064,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40032,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65952,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40032,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TEB Edukacja Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300879141
7.3.3) Ulica: ul. Pastelowa 19
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-198
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40032,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktywna integracja w Mieście Grybów - usługa aktywnej integracji dla rodzin wymagających wsparcia oraz osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu i innych zakwalifikowanych do projektu.
- Wyłonienie osób świadczących wsparcie psychologiczne, prawne oraz doradztwo zawodowe dla imigrantów mieszkających na terenie MOF Starogardu Gdańskiego
- Warsztaty i wykłady realizowane w ramach Projektów realizowanych w Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. A. Tymowskiego
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Miasto Chełmno
- "Stworzenie zespołu Specjalistów i zaplecza kadrowego oraz zapewnienie świadczenia ciągłości usług specjalistycznych dla punktu konsultacyjnego STREFA Gostynin (II)"
- "Przeprowadzenie zajęć terapeutycznych w ramach realizacji projektu "Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów"- powt.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.