eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mys³owicePe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego



Og³oszenie z dnia 2025-06-27

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SP ZOZ Szpital nr 2 im. T. Boczonia w Mys³owicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308258

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Bytomska 41

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mys³owice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 723 183 366

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.paul@szpital2myslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital2myslowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bf078b39-54ce-4b26-94f6-37031c66f6bd

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00297466

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://szpital2myslowice.ezamawiajacy.pl/pn/szpital2myslowice/demand/218334/notice/public/details

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpital2myslowice.ezamawiajacy.pl/pn/szpital2myslowice/demand/218334/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Oferta sk³adana jest pod rygorem
niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym. Ofertê nale¿y sporz±dziæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Szp.2/NZ-271-11/25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy, spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu- w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Wykonawca w tym zakresie musi wykazaæ, i¿:
wykona³ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych wykonuje us³ugê pe³nienia funkcji Inspektora nadzoru lub funkcji równowa¿nej polegaj±cej na pe³nieniu wielobran¿owego nadzoru inwestorskiego dla co najmniej dwóch inwestycji polegaj±cych na budowie, rozbudowie, modernizacji lub przebudowie o warto¶ci min. 10 000 000,00 z³ brutto ka¿da.
d2)dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
d.2.1) Kierownik Zespo³u posiadaj±cy nastêpuj±ce kwalifikacje:
– wykszta³cenie wy¿sze techniczne,
– co najmniej 5 lat do¶wiadczenia zawodowego, w bezpo¶rednim zarz±dzaniu lub nadzorowaniu inwestycji budowlanych na stanowiskach kluczowych ekspertów In¿yniera Kontraktu lub zespo³u sprawuj±cego nadzór inwestorski,
– do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji In¿yniera Rezydenta lub Kierownika Zespo³u In¿yniera Kontraktu lub Kierownika Zespo³u sprawuj±cego nadzór inwestorski dla co najmniej jednej zakoñczonej i rozliczonej inwestycji polegaj±cych na budowie, rozbudowie, modernizacji lub przebudowie budynku
d.2.2) Inspektor nadzoru inwestorskiego – w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej posiadaj±cy nastêpuj±ce kwalifikacje:
– wykszta³cenie wy¿sze techniczne,
– uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa,
– co najmniej 5-letnie do¶wiadczenie w pracy na stanowisku inspektora nadzoru budowlanego lub kierownika budowy lub kierownika robót;
– do¶wiadczenie w pracy w charakterze inspektora nadzoru budowlanego lub kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji minimum dwóch zakoñczonych inwestycji.
d.2.3) Inspektor nadzoru inwestorskiego – w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych posiadaj±cy nastêpuj±ce kwalifikacje:
–wykszta³cenie wy¿sze techniczne,
– uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa,
– co najmniej 5-letnie do¶wiadczenie w pracy na stanowisku inspektora nadzoru budowlanego lub kierownika budowy lub kierownika robót;
d.2.4) Inspektor nadzoru inwestorskiego – w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych posiadaj±cy nastêpuj±ce kwalifikacje:
– wykszta³cenie wy¿sze techniczne,
– uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych
i elektroenergetycznych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;
– co najmniej 5-letnie do¶wiadczenie w pracy na stanowisku inspektora nadzoru budowlanego lub kierownika budowy lub kierownika robót;
d.2.5) Architekt posiadaj±cy nastêpuj±ce kwalifikacje:
 wykszta³cenie wy¿sze techniczne,
 uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci architektonicznej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane
na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa,
 co najmniej 5-letnie do¶wiadczenie w pracy na stanowisku projektanta specjalno¶ci architektonicznej.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany istotnych postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:
1) zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, nazwy, itp.) lub zmiany wynikaj±cej z przekszta³cenia podmiotowego po stronie Wykonawcy, np. w formie sukcesji uniwersalnej,
2) zmiany cen wynikaj±cej ze zmiany obowi±zuj±cych stawek VAT, wprowadzenia nowych podatków w stopniu wynikaj±cym z tych zmian,
3) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy – zmiana polegaj±ca na przed³u¿eniu terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy w terminie w nastêpuj±cych przypadkach:
a) wyd³u¿enia postêpowania w sprawie wydawania decyzji administracyjnych zwi±zanych z wykonywanymi robotami budowlanymi,
b) wyst±pienia konieczno¶ci wykonywania robót zamiennych lub dodatkowych,
c) wyst±pienia wcze¶niej nieprzewidzianych okoliczno¶ci, niezale¿nych od Wykonawcy, a w szczególno¶ci si³y wy¿szej;
4) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy – zmiana polegaj±ca na zmianie terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zmiany zakresu finansowania, o ile bêdzie ona mia³a wp³yw na ustalony termin wykonania robót budowlanych,
5) zmiany podwykonawcy z zastrze¿eniem, ¿e je¶li Wykonawca w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia, w wyniku którego zawarto umowê pos³u¿y³ siê do¶wiadczeniem podwykonawcy, nowy podwykonawca musi równie¿ wykazaæ siê do¶wiadczeniem wymaganym przez Zamawiaj±cego w procedurze o udzielenie zamówienia bêd±cego przedmiotem umowy,
6) zmiany osób pe³ni±cych funkcjê inspektorów bran¿owych – zmiana bêdzie mo¿liwa na wniosek Wykonawcy, uzasadniony obiektywnymi okoliczno¶ciami, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiaj±cego kandydatury innej osoby spe³niaj±cej warunki zawarte w SWZ oraz przed³o¿eniu dokumentów potwierdzaj±cych uprawnienia tych osób wraz z aktualnymi za¶wiadczeniami o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego,
7) innych przypadków opisanych w umowie; 1) zmian w obowi±zuj±cych przepisach prawa maj±cych wp³yw na przedmiot i warunki umowy oraz zmiany sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiaj±cego skutkuj±cej niemo¿liwo¶ci± realizacji przedmiotu umowy, 2) powstania nadzwyczajnych okoliczno¶ci bêd±cych „si³± wy¿sz±” skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± realizacji przedmiotu umowy lub gro¿±cych ra¿±c± strat±, których Strony nie przewidzia³y przy zawarciu umowy. Jako „si³ê wy¿sz±” rozumie siê wydarzenia i okoliczno¶ci nadzwyczajne, nieprzewidywalne, niezale¿ne od woli i intencji którejkolwiek ze Stron umowy,
3) powstania nadzwyczajnych okoliczno¶ci niebêd±cych „si³± wy¿sz±”, gro¿±cych ra¿±c± strat±, których Strony nie przewidzia³y przy zawarciu umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-07-07 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://szpital2myslowice.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-07 08:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.