eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceModernizacja obiektu- utworzenie mini-siłowni przy szkole(GBO)



Ogłoszenie z dnia 2025-07-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja obiektu- utworzenie mini-siłowni przy szkole(GBO)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ ŁĄCZNOŚCI W GLIWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361098373

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 35

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32/231 36 12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsl.gliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsl.gliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2c388d6-586e-491a-8e55-41966f7dbbe0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja obiektu- utworzenie mini-siłowni przy szkole(GBO)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2c388d6-586e-491a-8e55-41966f7dbbe0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00310628

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046117/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja obiektu- utworzenie mini-siłowni przy szkole(GBO)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00234609

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSŁ.26.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3160659,32 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 75424,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówieniem publicznym objęte są roboty budowlane

przewidujące realizację małej architektury – infrastruktury sportowo rekreacyjnej na terenie Zespołu Szkół Łączności. Siłownia wyposażona będzie w 4 urządzenia. Będą to urządzenia siłowni zewnętrznej typu „workout” wraz z towarzyszącymi jej urządzeniami oraz odpowiednią nawierzchnią bezpieczną.
W zakres prac budowlanych wchodzi:
- demontaż istniejącego ogrodzenia,
- przygotowanie fundamentów pod montaż urządzeń
- montaż nawierzchni z maty przerostowej,
- dostarczenie oraz montaż wybranych urządzeń (ZESTAW GIMNASTYCZNY wg rysunku nr 1 projektu, PORĘCZE wg rysunek p2, ZESTAW GIMNASTYCZNY wg rysunek p3, STÓŁ DO TENISA STOŁOWEGO DO ZASTOSOWANIA wg rysunek p4)
- montaż tablicy informacyjnej,
- montaż nowego ogrodzenia panelowego.
- pielęgnacja zieleni.
- montaż słupków betonowych parkingowych
-montaż nawierzchni z kostki brukowej




Wykonawca, dodatkowo w ramach realizacji przedmiotu zamówienia podejmie niezbędne działania w celu ochrony mienia placówki. W tym celu m. in. zabezpieczy w miarę możliwości sąsiadujące obiekty i pomieszczenia przed negatywnym oddziaływaniem w trakcie realizacji robót i na bieżąco będzie utrzymywał porządek. Ze względów organizacyjnych Zamawiający przewidział możliwość realizacji zamówienia wyłącznie w sposób nie kolidujący z funkcjonowaniem placówki.



W ramach prac związanych z realizacją zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania niezbędnych wymaganych decyzji lub uzgodnień związanych np. z dojazdem, wyłączeń zasilania itp

Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i użytkowych i przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z póź. zm. ).
Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności zakresu będącego przedmiotem zamówienia po zaakceptowaniu zmian materiałowych przez Zamawiającego.



Wymagany termin gwarancji: : minimum 24 miesięcy, maksimum 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Deklarowany okres gwarancji przez Wykonawcę będzie obejmować całość wykonanych robót , przy czym termin gwarancji ma być równy terminowi rękojmi.,
Wymagany termin rękojmi: minimum 24 miesięcy, maksimum 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót, przy czym termin rękojmi ma być równy terminowi gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

43200000-5 - Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45113000-2 - Roboty na placu budowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80060,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192988,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80060,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BDB sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922302693

7.3.3) Ulica: os. Wojska Polskiego 4c/6

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80060,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.