Ogłoszenie z dnia 2024-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00533545/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Świdniku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Żłobków Miejskich w Świdniku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385101903
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bartłomieja Kopera 1
1.5.2.) Miejscowość: Świdnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzm@oswiata.e-swidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zzmswidnik.szkolnastrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6079215b-9372-11ee-9ee7-e2087ac16d091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Opieka nad dziećmi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Świdniku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6079215b-9372-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00002488
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00533545
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 448900,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oraz rozładunek różnych produktów spożywczych według faktycznych potrzeb Zamawiającego, na podstawie odrębnych zamówień składanych przez Zamawiającego z określeniem ilości i rodzaju towaru oraz ze wskazaniem terminu i godziny realizacji do budynku Zespołu Żłobków Miejskich w Świdniku, ul. Bartłomieja Kopera 1, 21-040 Świdnik.Zamówienie objęte przedmiotem niniejszego postępowania zostało podzielone na trzy odrębne części:
2.1. Część 1- NABIAŁ- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15530000-2 - Masło
15511000-3 - Mleko
15512000-0 - Śmietana
15540000-5 - Produkty serowarskie
15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne
4.5.5.) Wartość części: 133460,4 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oraz rozładunek różnych produktów spożywczych według faktycznych potrzeb Zamawiającego, na podstawie odrębnych zamówień składanych przez Zamawiającego z określeniem ilości i rodzaju towaru oraz ze wskazaniem terminu i godziny realizacji do budynku Zespołu Żłobków Miejskich w Świdniku, ul. Bartłomieja Kopera 1, 21-040 Świdnik.Zamówienie objęte przedmiotem niniejszego postępowania zostało podzielone na trzy odrębne części:
2.2. Część 2- WARZYWA I OWOCE- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03212100-1 - Ziemniaki
03221000-6 - Warzywa
03222000-3 - Owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 152335 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oraz rozładunek różnych produktów spożywczych według faktycznych potrzeb Zamawiającego, na podstawie odrębnych zamówień składanych przez Zamawiającego z określeniem ilości i rodzaju towaru oraz ze wskazaniem terminu i godziny realizacji do budynku Zespołu Żłobków Miejskich w Świdniku, ul. Bartłomieja Kopera 1, 21-040 Świdnik.Zamówienie objęte przedmiotem niniejszego postępowania zostało podzielone na trzy odrębne części:
2.3. Część 3- RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze
15850000-1 - Produkty z ciasta makaronowego
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.5.5.) Wartość części: 163105,36 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124901,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124901,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124901,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solidez Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7133092298
7.3.4) Miejscowość: Turka
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124901,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124521,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133306,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124521,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMIK Tomasz Jarosław Duda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712-104-72-11
7.3.4) Miejscowość: Elizówka
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124521,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126181,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160902,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126181,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Tomar Niziuk Tomasz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462423484
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE TOMAR NIZIUK TOMASZ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE TOMAR NIZIUK TOMASZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126181,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Dostawa samochodu ciężarowego ze skrzynią ładunkową samowyładowczą
- Dostawa rękawic
- Remont sufitów polegający na wykonaniu sufitów podwieszanych w części budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Świdniku wraz z wymianą oświetlenia
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców z podziałem na części
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu - Szkolno - Przedszkolnego w Tyszowcach w roku 2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 20 w Chorzowie, ul. Czempiela 49 - I/2024
- "Zakup i dostawa artykułów spożywczych"
- "SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO na II PÓŁROCZE 2024r."
- Sukcesywna dostawa mięsa, wędlin i nabiału
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.