Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00323165/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie prac konserwacyjnych na rowach otwartych odprowadzających wody opadowe i roztopowe na terenie miasta Inowrocławia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 52 35 55 250
1.5.8.) Numer faksu: 52 35 55 233
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac konserwacyjnych na rowach otwartych odprowadzających wody opadowe i roztopowe na terenie miasta Inowrocławia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5e58ba6-ec79-4d2f-bd5d-045f054501d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00474956
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056507/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Prace polegające na konserwacji i regulacji rowów odprowadzających wody opadowe na terenie Miasta Inowrocławia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00323165
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.37.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwacyjnych na rowach otwartych odprowadzających wody opadowe i roztopowe na terenie miasta Inowrocławia. Łączna długość rowów – 7 870 metrów.
2. Zakres prac obejmuje:
1) dwukrotne ręczne oraz mechaniczne wykoszenie wraz z wygrabieniem porostów ze skarp oraz dna cieków - koszenie wiosenne do 30.08.2025 roku oraz jesienne do 30.11.2025 roku;
2) ręczne oraz mechaniczne usuwanie namułów z dna cieków;
3) ręczne czyszczenie z namułu przepustów;
4) transport trawy, trzciny, z powstałych zatorów samochodem samowyładowawczym;
5) przedstawienie Zamawiającemu dwukrotnych wyników badań próbek wód opadowych i roztopowych na zawartość zawiesiny ogólnej i węglowodorów ropopochodnych, (wiosna jesień co ok. 6 miesięcy), zgodnie z pozwoleniami wodnoprawnymi pobieranie próbek z 14 wylotów kanalizacji deszczowej, wykonanych przez podmiot posiadający akredytację w zakresie pobierania i wymaganych badań;
6) oczyszczenie terenu oraz utylizacja odpadów powstałych podczas wykonywania prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECOROAD Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562769820
7.3.3) Ulica: Sikorowo 31
7.3.4) Miejscowość: Sikorowo 31
7.3.5) Kod pocztowy: 88-101
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ECOROAD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ECOROAD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Zamawiający przewiduje wznowienie wykonania przedmiotu zamówienia na okres kolejnych 12 miesięcy.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Wykonanie modernizacji tężni solankowej w Inowrocławiu
- Zakup zestawu do dostarczania wody
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Inowrocławskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Zakup 7 agregatów prądotwórczych na przyczepkach z okablowaniem i zestawem materiałów do podłączenia agregatów.
- Zakup wyposażenia do stacji uzdatniania wody w Jaksicach
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty konserwacyjne, drobne remonty i naprawy w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej (...).
- Roboty konserwacyjne, drobne remonty i naprawy w branży elektrycznej wykonywane w zasobach Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Usługi konserwacji sieci wodociągowej
- Usługa serwisu pogwarancyjnego wybranych tablic Systemu Informacji Pasażerskiej (SIP). Naprawa uszkodzonej tablicy SIP. Renowacja słupa nośnego i wymiana wyklejek na określonych tablicach SIP
- Monitorowanie systemów antywłamaniowych i ppoż. oraz utrzymanie sprawności technicznej systemów antywłamaniowych, ppoż. i monitoringu wizyjnego w jednostkach organizacyjnych OR KRUS w Łodzi
- bieżąca obsługa, serwis, konserwacja oraz nadzór techniczny budynków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.