Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-06
Wągrowiec: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych z informatyki w połączeniu z realizacją 7 egzaminów z ECDL w ramach Projektu Przyszły absolwent bezkonkurencyjny na rynku pracy - zajęcia wyrównawcze, dodatkowe i praktyki zawodowe dla młodzieży szkół ponadgimnazjalnych kształcenia zawodowego z terenu Powiatu Wągrowieckiego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 19630 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Kościuszki 15, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 067 2680531, faks 067 2627888.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wagrowiec.pl, www.bip.wagrowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych z informatyki w połączeniu z realizacją 7 egzaminów z ECDL w ramach Projektu Przyszły absolwent bezkonkurencyjny na rynku pracy - zajęcia wyrównawcze, dodatkowe i praktyki zawodowe dla młodzieży szkół ponadgimnazjalnych kształcenia zawodowego z terenu Powiatu Wągrowieckiego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dodatkowych z informatyki w połączeniu z przeprowadzeniem 7 egzaminów ECDL-a łącznie dla 150 uczniów szkół ponadgimnazjalnych kształcenia zawodowego na poziomie technikum i zasadniczej szkoły zawodowej. Rekrutację uczniów na zajęcia przeprowadzono w miesiącu październiku 2008 r. Struktura grupy: Zajęcia dodatkowe będą prowadzone w 10 grupach liczących 15 uczniów każda. Miejsce realizacji zajęć: - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Gołańczy - 5 grup, - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Wągrowcu - 5 grup. Sposób realizacji zajęć - tryb stacjonarny - 70 godzin lekcyjnych, - tryb e-learning - 60 godzin lekcyjnych. Zajęcia stacjonarne będą prowadzone w w/w dwóch szkołach ponadgimnazjalnych, a e-learningowe na platformie e-learningowej zapewnionej przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, która pozwoli na generowanie danych monitorujących pracę uczniów i trenerów drogą on-line. Szkoła udostępni sale lekcyjne z dostępem do internetu i wyposażonych w 16 stołów i krzeseł nieodpłatnie. Sprzęt i oprogramowanie niezbędne do prowadzenia zajęć stacjonarnych zapewni Wykonawca. Sprzęt wykorzystywany do zajęć nie może być własnością szkoły, w której prowadzone będą zajęcia dodatkowe. Wykonawca będzie współpracował w sprawach organizacyjnych z powołanymi w każdej szkole Koordynatorami ds. zajęć dodatkowych z informatyki i będzie zobowiązany do przestrzegania zasad promocji i sprawozdawczości unijnego źródła dofinansowania. Program zajęć powinien obejmować materiał niezbędny do zaliczenia egzaminów ECDL. Każdy z 150 uczniów musi mieć zapewnione nieodpłatne: - materiały do zajęć w wersji papierowej i elektronicznej, - w pełni wyposażone w sprzęt i oprogramowanie jednoosobowe stanowisko pracy na zajęcia stacjonarne, - uczestnictwo w zajęciach w ilości 130 godzin prowadzonych przez doświadczonych trenerów, - korzystanie z zasobów platformy e-learningowej i kontaktu tą drogą z trenerem, - otrzymanie Europejskiej Karty Umiejętności Komputerowych, - uczestnictwo w 7 egzaminach ECDL-a (1 teoretyczny i 6 praktycznych), prowadzonych przez egzaminatorów ECDL, - po zdaniu wszystkich 7 testów otrzymanie Certyfikatu ECDL, - po zakończeniu 130 godzin otrzymanie zaświadczenia o ukończeniu zajęć dodatkowych z informatyki.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) dysponują kadrą dydaktyczną o odpowiednich kwalifikacjach, tj.: - osobami z wykształceniem minimum wyższym na kierunku zgodnym lub zbliżonym z przedmiotem zajęć, lub studiów na kierunku innym niż przedmiot zajęć i ukończonymi studiami podyplomowymi zgodnymi z przedmiotem zajęć, wraz z przygotowaniem pedagogicznym, - minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do przeprowadzania egzaminów ECDL. b) dysponują mobilnym sprzętem komputerowym: minimum dwiema pracowniami, z których każda składa się z 15 stanowisk komputerowych dla uczniów i jednego dla prowadzącego (komputery przenośne z oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia kursu ECDL), projektora, osprzętu niezbędnego dla utworzenia sieci, itp.; materiałami dydaktycznymi w wersji papierowej i elektronicznej; platformą elektroniczną z możliwością wglądu w jej zawartość przez Zamawiającego i generowania danych monitorujących pracę uczniów i prowadzących; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 2. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia określone w rozdziale VI SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie wymaganych w SIWZ dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (druk stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ). 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 3, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia: kserokopie dyplomów ukończenia studiów wyższych, studiów podyplomowych; kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień pedagogicznych; kserokopie dokumentów uprawniających do przeprowadzania egzaminów na ECDL. 6) Wykaz niezbędny do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (druk stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ); 7) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 6, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 8) Opis platformy e-learningowej, która będzie wykorzystana przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
- 3 - Potencjał techniczno-dydaktyczny - 20
- 4 - Zawartość platformy e-learningowej - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wagrowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki 15, pok. 205.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki 15, pok. 13a (Kancelaria Ogólna).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinasowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz środków własnych Powiatu Wągrowieckiego.
INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- Rozbudowa budynku Muzeum Regionalnego w Wągrowcu - roboty stanu surowego
- Opracowanie dokumentacji projektowych w rejonie ulic Kcyńska, Elizy Orzeszkowej, Arkadego Fiedlera
- Świadczenie usług cateringowych dla publicznych szkół podstawowych i przedszkoli prowadzonych przez Gminę Miejską Wągrowiec w okresie od 2 stycznia do 31 grudnia 2026 roku
- Zakup i dostawa dwóch samochodów osobowych (mikrobusów) na potrzeby przewozu osób niepełnosprawnych
- Zakup pojazdu typu "Mikrobus" dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wągrowcu
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informatycznego Urzędu Gminy Wągrowiec poprzez wdrożenie rozwiązań poprawiających odporność na ataki z cyberprzestrzeni i zapewniających ciągłość działania jednostki
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 kategorii 2 (uterenowiony) dla OSP w Choczu
- Usługa kompleksowej organizacji i realizacji dwóch szkoleń realizowanych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Lublinie z podziałem na 2 części
- "Zakup ambulansu Typ B wraz z wyposażeniem medycznym dla ZRM Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Przeprowadzenie superwizji dla Liderów Klubów Małopolskiej Pieczy Zastępczej
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla kadry Urzędu Miasta Szczecin
- Realizacja usług szkoleniowych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd Gmina Sanok
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.