Ogłoszenie z dnia 2025-10-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Realizacja usług szkoleniowych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd Gmina Sanok
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SANOK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 23
1.5.2.) Miejscowość: Sanok
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.kaczak@gminasanok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gmina.sanok.com.pl/bip
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja usług szkoleniowych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd Gmina Sanok
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66cc0f5a-fc47-4ebc-bc2a-72dc57ccee62
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00476312
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00061129/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Cyberbezpieczny Samorząd
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
w ramach projektu pn. „Cyberbezpieczny Samorząd Gmina Sanok” dofinansowanego w formie grantu z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11721733.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za
pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1172173
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środka komunikacji elektronicznej jakim jest Platforma zakupowa, dostępnej na: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1172173
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji użytkownika platformy zakupowej dostępna na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3. Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z platformy zakupowej wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ.
4. Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy zakupowej:
1) stały dostęp do sieci Internet i o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux, ub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer,
włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf,
6) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.
7) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik załączony przez Wykonawcę na Platformie zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
8) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu platformy zakupowej, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC.
9) pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy zakupowej zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
5. Za datę przekazania oświadczeń, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich doręczenia za pośrednictwem formularza zamieszczonego na stronie profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sanok, w zakładce dedykowanej postępowaniu.
6. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
6. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie zakupowej w sekcji “Komunikaty”.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsca w tej sekcji ogłoszenia, pozostałe informację zawarte są w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Sanok z siedzibą przy ul. Kościuszki 23, 38-500 Sanok.
2. Inspektorem Ochrony Danych (IOD) w Gminie Sanok jest Pan/Pani [Imię i Nazwisko], z którym można się skontaktować pod adresem e-mail: iod@gminasanok.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym na podstawie ustawy Pzp.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób zapewniający ich nienaruszalność, poufność i integralność.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu.
7. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GKI.271.34.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Szkolenia z podstaw cyberbezpieczeństwa dla pracowników i kadry kierowniczej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryteria oceny ofert
1.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena (C) 60% (60 punktów)
Doświadczenie trenera (D) 40% (40 punktów)
1.2. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
2. Sposób oceny kryterium "Cena" (C)
2.1. Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona według następującego wzoru:
C=C_min/C_oferty x 60 pkt
gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium "Cena",
Cmin – najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu,
Coferty – cena brutto oferty badanej.
2.2. Wynik obliczeń zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
3. Sposób oceny kryterium "Doświadczenie trenera" (D)
3.1. Punkty w tym kryterium zostaną przyznane za dodatkowe doświadczenie trenerów wskazanych do realizacji danej części zamówienia, przekraczające minimalne wymagania określone w Rozdziale VI pkt 4 SWZ (tj. ponad wymagane 4 usługi dla każdego z trenerów).
3.2. Podstawą oceny będzie łączna liczba dodatkowych, należycie wykonanych usług szkoleniowych, wskazanych w Wykazie osób (Załącznik nr 7 do SWZ) dla wszystkich trenerów łącznie, przypisanych do danej części zamówienia.
3.3. Punktacja w kryterium "Doświadczenie trenera" zostanie przyznana następująco:
0 punktów – Wykonawca wykazał jedynie minimalne wymagane doświadczenie dla wszystkich trenerów (brak dodatkowych usług).
15 punktów – Łączna suma dodatkowych szkoleń dla całej części wynosi od 1 do 2.
25 punktów – Łączna suma dodatkowych szkoleń dla całej części wynosi od 3 do 4.
40 punktów – Łączna suma dodatkowych szkoleń dla całej części wynosi 5 lub więcej.
Przykład obliczenia dla oferty na Część 3:
Wykonawca wskazał łącznie 3 dodatkowe szkolenia (ponad minimum) zrealizowane przez swoich trenerów.
Wynik oceny: Liczba 3 mieści się w progu "od 3 do 4". Oferta otrzymuje 25 punktów.
3.4. W celu oceny doświadczenia trenera, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ. W wykazie należy przedstawić wszystkie usługi (zarówno te potwierdzające spełnienie warunku, jak i te składane na potrzeby oceny w ramach kryterium). Brak załączenia wykazu lub przedstawienie w nim jedynie minimalnego doświadczenia skutkować będzie przyznaniem 0 punktów w tym kryterium.
4. Łączna ocena
4.1. Ostateczna, łączna liczba punktów (P) dla każdej oferty zostanie obliczona jako suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach:
P = C + D
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Szkolenia zaawansowane z cyberbezpieczeństwa dla informatyków
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryteria oceny ofert
1.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena (C) 60% (60 punktów)
Doświadczenie trenera (D) 40% (40 punktów)
1.2. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
2. Sposób oceny kryterium "Cena" (C)
2.1. Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona według następującego wzoru:
C=C_min/C_oferty x 60 pkt
gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium "Cena",
Cmin – najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu,
Coferty – cena brutto oferty badanej.
2.2. Wynik obliczeń zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
3. Sposób oceny kryterium "Doświadczenie trenera" (D)
3.1. Punkty w tym kryterium zostaną przyznane za dodatkowe doświadczenie trenerów wskazanych do realizacji danej części zamówienia, przekraczające minimalne wymagania określone w Rozdziale VI pkt 4 SWZ (tj. ponad wymagane 4 usługi dla każdego z trenerów).
3.2. Podstawą oceny będzie łączna liczba dodatkowych, należycie wykonanych usług szkoleniowych, wskazanych w Wykazie osób (Załącznik nr 7 do SWZ) dla wszystkich trenerów łącznie, przypisanych do danej części zamówienia.
3.3. Punktacja w kryterium "Doświadczenie trenera" zostanie przyznana następująco:
0 punktów – Wykonawca wykazał jedynie minimalne wymagane doświadczenie dla wszystkich trenerów (brak dodatkowych usług).
15 punktów – Łączna suma dodatkowych szkoleń dla całej części wynosi od 1 do 2.
25 punktów – Łączna suma dodatkowych szkoleń dla całej części wynosi od 3 do 4.
40 punktów – Łączna suma dodatkowych szkoleń dla całej części wynosi 5 lub więcej.
Przykład obliczenia dla oferty na Część 3:
Wykonawca wskazał łącznie 3 dodatkowe szkolenia (ponad minimum) zrealizowane przez swoich trenerów.
Wynik oceny: Liczba 3 mieści się w progu "od 3 do 4". Oferta otrzymuje 25 punktów.
3.4. W celu oceny doświadczenia trenera, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ. W wykazie należy przedstawić wszystkie usługi (zarówno te potwierdzające spełnienie warunku, jak i te składane na potrzeby oceny w ramach kryterium). Brak załączenia wykazu lub przedstawienie w nim jedynie minimalnego doświadczenia skutkować będzie przyznaniem 0 punktów w tym kryterium.
4. Łączna ocena
4.1. Ostateczna, łączna liczba punktów (P) dla każdej oferty zostanie obliczona jako suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach:
P = C + D
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Szkolenia z administracji systemami Microsoft.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryteria oceny ofert
1.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena (C) 60% (60 punktów)
Doświadczenie trenera (D) 40% (40 punktów)
1.2. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
2. Sposób oceny kryterium "Cena" (C)
2.1. Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona według następującego wzoru:
C=C_min/C_oferty x 60 pkt
gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium "Cena",
Cmin – najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu,
Coferty – cena brutto oferty badanej.
2.2. Wynik obliczeń zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
3. Sposób oceny kryterium "Doświadczenie trenera" (D)
3.1. Punkty w tym kryterium zostaną przyznane za dodatkowe doświadczenie trenerów wskazanych do realizacji danej części zamówienia, przekraczające minimalne wymagania określone w Rozdziale VI pkt 4 SWZ (tj. ponad wymagane 4 usługi dla każdego z trenerów).
3.2. Podstawą oceny będzie łączna liczba dodatkowych, należycie wykonanych usług szkoleniowych, wskazanych w Wykazie osób (Załącznik nr 7 do SWZ) dla wszystkich trenerów łącznie, przypisanych do danej części zamówienia.
3.3. Punktacja w kryterium "Doświadczenie trenera" zostanie przyznana następująco:
0 punktów – Wykonawca wykazał jedynie minimalne wymagane doświadczenie dla wszystkich trenerów (brak dodatkowych usług).
15 punktów – Łączna suma dodatkowych szkoleń dla całej części wynosi od 1 do 2.
25 punktów – Łączna suma dodatkowych szkoleń dla całej części wynosi od 3 do 4.
40 punktów – Łączna suma dodatkowych szkoleń dla całej części wynosi 5 lub więcej.
Przykład obliczenia dla oferty na Część 3:
Wykonawca wskazał łącznie 3 dodatkowe szkolenia (ponad minimum) zrealizowane przez swoich trenerów.
Wynik oceny: Liczba 3 mieści się w progu "od 3 do 4". Oferta otrzymuje 25 punktów.
3.4. W celu oceny doświadczenia trenera, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ. W wykazie należy przedstawić wszystkie usługi (zarówno te potwierdzające spełnienie warunku, jak i te składane na potrzeby oceny w ramach kryterium). Brak załączenia wykazu lub przedstawienie w nim jedynie minimalnego doświadczenia skutkować będzie przyznaniem 0 punktów w tym kryterium.
4. Łączna ocena
4.1. Ostateczna, łączna liczba punktów (P) dla każdej oferty zostanie obliczona jako suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach:
P = C + D
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Szkolenie z wirtualizacji Vmware vSphere.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryteria oceny ofert
1.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena (C) 60% (60 punktów)
Doświadczenie trenera (D) 40% (40 punktów)
1.2. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
2. Sposób oceny kryterium "Cena" (C)
2.1. Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona według następującego wzoru:
C=C_min/C_oferty x 60 pkt
gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium "Cena",
Cmin – najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu,
Coferty – cena brutto oferty badanej.
2.2. Wynik obliczeń zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
3. Sposób oceny kryterium "Doświadczenie trenera" (D)
3.1. Punkty w tym kryterium zostaną przyznane za dodatkowe doświadczenie trenerów wskazanych do realizacji danej części zamówienia, przekraczające minimalne wymagania określone w Rozdziale VI pkt 4 SWZ (tj. ponad wymagane 4 usługi dla każdego z trenerów).
3.2. Podstawą oceny będzie łączna liczba dodatkowych, należycie wykonanych usług szkoleniowych, wskazanych w Wykazie osób (Załącznik nr 7 do SWZ) dla wszystkich trenerów łącznie, przypisanych do danej części zamówienia.
3.3. Punktacja w kryterium "Doświadczenie trenera" zostanie przyznana następująco:
0 punktów – Wykonawca wykazał jedynie minimalne wymagane doświadczenie dla wszystkich trenerów (brak dodatkowych usług).
15 punktów – Łączna suma dodatkowych szkoleń dla całej części wynosi od 1 do 2.
25 punktów – Łączna suma dodatkowych szkoleń dla całej części wynosi od 3 do 4.
40 punktów – Łączna suma dodatkowych szkoleń dla całej części wynosi 5 lub więcej.
Przykład obliczenia dla oferty na Część 3:
Wykonawca wskazał łącznie 3 dodatkowe szkolenia (ponad minimum) zrealizowane przez swoich trenerów.
Wynik oceny: Liczba 3 mieści się w progu "od 3 do 4". Oferta otrzymuje 25 punktów.
3.4. W celu oceny doświadczenia trenera, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ. W wykazie należy przedstawić wszystkie usługi (zarówno te potwierdzające spełnienie warunku, jak i te składane na potrzeby oceny w ramach kryterium). Brak załączenia wykazu lub przedstawienie w nim jedynie minimalnego doświadczenia skutkować będzie przyznaniem 0 punktów w tym kryterium.
4. Łączna ocena
4.1. Ostateczna, łączna liczba punktów (P) dla każdej oferty zostanie obliczona jako suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach:
P = C + D
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Szkolenia z obsługi rozwiązań UTM Fortinet
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryteria oceny ofert
1.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena (C) 60% (60 punktów)
Doświadczenie trenera (D) 40% (40 punktów)
1.2. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
2. Sposób oceny kryterium "Cena" (C)
2.1. Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona według następującego wzoru:
C=C_min/C_oferty x 60 pkt
gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium "Cena",
Cmin – najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu,
Coferty – cena brutto oferty badanej.
2.2. Wynik obliczeń zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
3. Sposób oceny kryterium "Doświadczenie trenera" (D)
3.1. Punkty w tym kryterium zostaną przyznane za dodatkowe doświadczenie trenerów wskazanych do realizacji danej części zamówienia, przekraczające minimalne wymagania określone w Rozdziale VI pkt 4 SWZ (tj. ponad wymagane 4 usługi dla każdego z trenerów).
3.2. Podstawą oceny będzie łączna liczba dodatkowych, należycie wykonanych usług szkoleniowych, wskazanych w Wykazie osób (Załącznik nr 7 do SWZ) dla wszystkich trenerów łącznie, przypisanych do danej części zamówienia.
3.3. Punktacja w kryterium "Doświadczenie trenera" zostanie przyznana następująco:
0 punktów – Wykonawca wykazał jedynie minimalne wymagane doświadczenie dla wszystkich trenerów (brak dodatkowych usług).
15 punktów – Łączna suma dodatkowych szkoleń dla całej części wynosi od 1 do 2.
25 punktów – Łączna suma dodatkowych szkoleń dla całej części wynosi od 3 do 4.
40 punktów – Łączna suma dodatkowych szkoleń dla całej części wynosi 5 lub więcej.
Przykład obliczenia dla oferty na Część 3:
Wykonawca wskazał łącznie 3 dodatkowe szkolenia (ponad minimum) zrealizowane przez swoich trenerów.
Wynik oceny: Liczba 3 mieści się w progu "od 3 do 4". Oferta otrzymuje 25 punktów.
3.4. W celu oceny doświadczenia trenera, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ. W wykazie należy przedstawić wszystkie usługi (zarówno te potwierdzające spełnienie warunku, jak i te składane na potrzeby oceny w ramach kryterium). Brak załączenia wykazu lub przedstawienie w nim jedynie minimalnego doświadczenia skutkować będzie przyznaniem 0 punktów w tym kryterium.
4. Łączna ocena
4.1. Ostateczna, łączna liczba punktów (P) dla każdej oferty zostanie obliczona jako suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach:
P = C + D
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają określone przez Zamawiającego, na podstawie art. 112 ust. 1 ustawy Pzp, warunki udziału w postępowaniu:1. Warunki dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w powyższym zakresie.
2. Warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w powyższym zakresie, ponieważ przepisy prawa nie wymagają posiadania specjalnych uprawnień do realizacji niniejszego zamówienia.
3. Warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w powyższym zakresie.
4. Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
4.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że każda osoba (trener), którą skieruje do realizacji poszczególnych szkoleń w ramach części, na którą składana jest oferta, spełnia następujące wymagania:
a. w okresie ostatnich 3 lat przed
b. upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał(a) co najmniej cztery (4) usługi szkoleniowe,
c. zakres każdej z tych czterech usług odpowiadał tematyce szkolenia, do którego dana osoba jest przypisana,
d. usługi te zostały zrealizowane w co najmniej dwóch różnych latach kalendarzowych.
e. posiada aktualny certyfikat potwierdzający wiedzę z zakresu szkolenia. Zamawiający będzie akceptował certyfikaty wydane przez producenta danego rozwiązania i powszechnie uznane certyfikaty z obszaru szkolenia.
4.2. Zakres wymaganych usług dla poszczególnych części:
a) Dla Części 1: co najmniej cztery (4) usługi polegające na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu podstaw cyberbezpieczeństwa lub ochrony danych osobowych.
b) Dla Części 2: co najmniej cztery (4) usługi polegające na przeprowadzeniu specjalistycznych szkoleń z zakresu technicznego bezpieczeństwa IT (np. bezpieczeństwo sieci, systemów, testy penetracyjne).
c) Dla Części 3: co najmniej cztery (4) usługi polegające na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu administracji serwerowymi systemami Microsoft (Windows Server, Active Directory, SQL Server).
d) Dla Części 4: co najmniej cztery (4) usługi polegające na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu administracji środowiskiem wirtualizacyjnym VMware vSphere.
e) Dla Części 5: co najmniej cztery (4) usługi polegające na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu administracji urządzeniami klasy UTM.
4.3. Wyjaśnienia dotyczące sposobu oceny spełniania warunku:
a) Warunek określony w pkt 4.1 musi zostać spełniony odrębnie przez każdego z trenerów wskazanych w Wykazie osób dla konkretnego szkolenia (lub szkoleń), do którego został przypisany.
b) Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia musi wykazać spełnienie warunku odrębnie dla każdej z tych części
c) Zamawiający dopuszcza, aby ta sama osoba (trener) została wskazana do realizacji więcej niż jednego szkolenia, pod warunkiem że spełnia warunek doświadczenia dla każdego z nich.
d) Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, złoży wykaz osób zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca, jako potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, składa wraz z ofertą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
2. Wzór oświadczenia, o którym mowa w pkt 4.1 SWZ stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
3. Oświadczenie dotyczące podstaw wykluczenia wynikających z sankcji międzynarodowych, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
Zamawiający, przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób (Załącznik nr 7 do SWZ)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
4. Przedmiotowe środki dowodowe – zamawiający wymaga składania przedmiotowych środków dowodowych4.1 Zamawiający wymaga złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych tj. dla każdego wskazanego w ofercie trenera dla poszczególnej części aktualny certyfikat potwierdzający wiedzę z zakresu szkolenia. Zamawiający będzie akceptował certyfikaty wydane przez producenta danego rozwiązania i powszechnie uznane certyfikaty z obszaru szkolenia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Aktualny certyfikat potwierdzający wiedzę z zakresu szkolenia. Zamawiający będzie akceptował certyfikaty wydane przez producenta danego rozwiązania i powszechnie uznane certyfikaty z obszaru szkolenia.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum lub spółki cywilnej).2. W takim przypadku Wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty.
3. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu oraz podstaw wykluczenia, obowiązują następujące zasady:
a) W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenia), opisanego w Rozdziale VI SWZ, warunek ten uznaje się za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie spełnia go w wymaganym zakresie lub jeżeli wszyscy ci Wykonawcy spełniają go łącznie.
b) W odniesieniu do braku podstaw wykluczenia, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w Rozdziale VII SWZ.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, Wykonawcy dołączają do oferty następujące dokumenty:
a) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór w Załączniku nr 4 do SWZ) – składane odrębnie przez każdego z Wykonawców.
b) Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – składane wspólnie, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
5. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawienia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zawarte w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik do swz7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-24 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1172173
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-24 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wykluczy wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w przypadku wystąpienia którejkolwiek z określonych w niej przesłanek, tj.:- wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
- którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
- którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3. Ustawy o szczególnych rozwiązaniach.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Realizacja usług szkoleniowych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd Gmina Sanok
- Dostawa krzeseł oraz materacy do ewakuacji w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej 2025-2026
- Usługa ochrony osób, mienia i posesji obiektu Sądu Rejonowego w Sanoku
- Wykonanie dokumentacji projektowo-budowlanej w ramach zadania pn.: "Stabilizacja osuwiska położonego pod Zamkiem Królewskim w Sanoku na dz. o nr ewid. 627"
- "Dostawa motopompy przewoźnej do wody zanieczyszczonej o wydajności minimum 6000 dm3/min dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sanoku w ramach Programu OLiOC na lata 2025-2026"
- Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych w sezonie zimowym 2025/2026 i 2026/2027
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 kategorii 2 (uterenowiony) dla OSP w Choczu
- Usługa kompleksowej organizacji i realizacji dwóch szkoleń realizowanych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Lublinie z podziałem na 2 części
- Dostawa i wdrożenie rozwiązań informatycznych z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miejska Człuchów"
- "Zakup ambulansu Typ B wraz z wyposażeniem medycznym dla ZRM Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Cyberbezpieczne Koronowo - Usługi związane z Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI), szkolenia z zakresu cyberzagrożeń, audyty infrastruktury i SZBI - 5 części
- Przeprowadzenie superwizji dla Liderów Klubów Małopolskiej Pieczy Zastępczej
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.