Ogłoszenie z dnia 2025-10-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku Muzeum Regionalnego w Wągrowcu - roboty stanu surowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Regionalne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570319875
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Opacka 15
1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672685911
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@muzeum.wagrowiec.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opatowka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa budynku Muzeum Regionalnego w Wągrowcu - roboty stanu surowego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-600f1733-a5c8-423a-a59b-e4b140fabf14
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00475742
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00474897/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 ,,Rozbudowa budynku Muzeum Regionalnego w Wągrowcu - roboty stanu surowego" w ramach zadania "Rozbudowa i przebudowa budynku Muzeum Regionalnego w Wągrowcu - etap II".
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11926413.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1192641
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zakupowej, działającej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/wagrowiec_eu.
W zakresie pytań technicznych związanych z działaniem systemu prosi się o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta https://platformazakupowa.pl pod numer (22)1010202, cwk@platformazakupowa.pl
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy) odbywa się również za pośrednictwem Platformy zakupowej, działającej pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1192641.
4. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
5. Zaleca się, aby przed rozpoczęciem składania oferty Wykonawca zalogował się do systemu, a jeżeli nie posiada konta, założył bezpłatne konto. W przeciwnym wypadku wykonawca będzie miał ograniczone funkcjonalności, np. brak widoku wiadomości prywatnych od Zamawiającego w systemie lub wycofania oferty bez kontaktu
z Centrum Wsparcia Klienta.
6. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1192641. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1192641. do konkretnego wykonawcy.
7. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio
na https://platformazakupowa.pl/transakcja/1192641 przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
8. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki poprzez Platformę, dostępną pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1192641.
9. Za datę przekazania oświadczeń, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich doręczenia
za pośrednictwem formularza zamieszczonego na stronie https://platformazakupowa.pl/transakcja/1192641.
w zakładce dedykowanej postępowaniu.
10. Na stronie Platformy znajduje się Instrukcja dla Wykonawców zawierająca: informacje ogólne, informacje dot. sposobu i formy złożenia oferty oraz sposobu komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert), Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące
w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Z uwagi na ograniczenie liczby znaków cd. treści znajduje się w Rozdziale: Informacje dodatkowe
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem 31 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem 31 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych stanu surowego do pierwszej kondygnacji planowanej rozbudowy budynku muzeum. Docelowo rozbudowę zaplanowano jako budynek trzykondygnacyjny, w technologii tradycyjnej na rzucie prostokąta, o prostej bryle. Budynek lokalizowany częściowo w skarpie prostopadle do budynku istniejącego. Obiekt łączył się będzie z budynkiem istniejącym, stąd część prac realizowana będzie przy istniejącym budynku muzeum, który stanowi zabytek indywidualnie wpisany do Rejestru Zabytków.
W zakres prac wchodzi wykonanie stanu surowego pierwszej kondygnacji w szczególności:
- wykonanie robót ziemnych i towarzyszących w obrębie rozbudowy,
- wykonanie fundamentów i murów fundamentowych oraz ich izolacja,
- wykonanie podłoża przyziemia,
- wykonanie robót murowych i konstrukcyjnych ścian przyziemia,
- wykonanie stropu nad przyziemiem.
Charakterystyczne parametry planowanej rozbudowy:
- powierzchnia zabudowy projektowanego budynku - 236,77m2
- długość 22,63m; szerokość 12,30m
4.2.6.) Główny kod CPV: 45212313-3 - Roboty budowlane w zakresie muzeów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45262210-6 - Fundamentowanie
45262300-4 - Betonowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art.214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp.
Poniżej zakres oraz warunki na jakich mogą zostać udzielone te zamówienia.
Zakres zamówienia dotyczy powtórzenia podobnych robót budowlanych jak w zamówieniu podstawowym, określonych w Rozdziale 4 punkt ust. 4 SWZ,
Wielkość zamówienia: do 30% wartości zamówienia podstawowego,
Zamówienie będzie realizowane na warunkach zbliżonych do warunków określonych w umowie podstawowej zawartej po przeprowadzeniu przedmiotowego postępowania po uzgodnieniach z Wykonawcą, realizującym zamówienie podstawowe, przy założeniu, że uzgadniane warunki nie będą mniej korzystne dla Zamawiającego niż warunki zamówienia podstawowego, chyba że w momencie uzgodnień zaistnieją okoliczności, których nie można było przewidzieć w czasie udzielania zamówienia podstawowego, które uniemożliwią uzgodnienie warunków nie gorszych niż określone dla realizacji zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający wymaga aby Wykonawca:
1) wykazał że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył przynajmniej jedną robotę budowlaną, w ramach której wykonane były fundamenty budynku o powierzchni zabudowy min. 140m2.
2) skierował do realizacji zamówienia:
kierownika budowy, który: posiada aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub równoważnej (do kierowania robotami) oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego
Osoba wskazana w wykazie osób będzie pełniła funkcję kierownika budowy w trakcie realizacji zadania będącego przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku gdy Wykonawca będzie zmuszony do zmiany kierownika budowy musi zapewnić udział osoby, o wiedzy
i doświadczeniu odpowiadającym warunkom określonym w niniejszym SWZ.
Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tj. Dz. U.
z 2025 r., poz. 418). Zamawiający dopuszcza możliwość posiadania przez jedną osobę więcej niż jednego
z uprawnień, o których mowa powyżej.
Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać,
że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów,
w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
2. Wykonawcy występujący wspólnie, łącznie muszą spełnić warunki udziału w postępowaniu
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3. Zamawiający będzie żądał na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
Oświadczenie o aktualności informacji zawartych informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - w zakresie podstaw wykluczenia - załącznik nr 5 do SWZ,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Zamawiający będzie żądał na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju (z uwzględnieniem powierzchni użytkowej), wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 6 do SWZ.
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie
do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 poz. 419).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Pałuckim Banku Spółdzielczym w Wągrowcu nr rachunku: 97 8959 0001 0000 9999 2000 0050.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną (np. w formie konsorcjum lub spółki cywilnej), treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego, co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj.: działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niezbędne jest wymienienie wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego (jako Stron bankowej lub ubezpieczeniowej gwarancji wadialnej, poręczenia wadialnego) albo przynajmniej zasygnalizowanie, że Strona stosunku gwarancyjnego jest liderem/jednym z uczestników konsorcjum/współwłaścicielem spółki cywilnej
- działającym także w imieniu i na rzecz innych uczestników jako Wykonawców (przy sugerowanym wymienieniu wszystkich wspólników/członków/itp.).
6. Z treści gwarancji/poręczenia musi wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta/poręczyciela
do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-30 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1192641
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-30 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-28
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
c.d. pkt 3.6)1. Zgodnie z § 11 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz zgodnie z art. 67 ustawy Pzp, Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 104, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja
10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
2. Wykonawca może dołączyć maksymalnie 10 załączników (jest to suma plików dodanych w obu punktach: Oferta/Wniosek Wykonawcy oraz Tajemnica przedsiębiorstwa), o maksymalnym rozmiarze 150MB każdy, natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności z tytułu nieotrzymania przez Wykonawcę informacji związanych
z prowadzonym postępowaniem, w przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie np. błędnego adresu poczty elektronicznej.
4. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia: akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem
w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl.
5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania
z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę
w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek zawarty w art. 221 ustawy Pzp.
6. Informacje o sposobie komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w przypadku zaistnienia jednej z sytuacji określonych w art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69 Ustawy Pzp – Zamawiający nie przewiduje.
7. Ze strony Zamawiającego osoby uprawnione do kontaktu: Małgorzata Kranc - Rybczyńska, tel. 508 088 767
Zaleca się, aby komunikacja odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, nie za pośrednictwem kontaktu telefonicznego
UWAGA: Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z 13.04.2022 r.
Zgodnie z paragrafem 14 projektowanych postanowień umowy - Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia
INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- Rozbudowa budynku Muzeum Regionalnego w Wągrowcu - roboty stanu surowego
- Opracowanie dokumentacji projektowych w rejonie ulic Kcyńska, Elizy Orzeszkowej, Arkadego Fiedlera
- Świadczenie usług cateringowych dla publicznych szkół podstawowych i przedszkoli prowadzonych przez Gminę Miejską Wągrowiec w okresie od 2 stycznia do 31 grudnia 2026 roku
- Zakup i dostawa dwóch samochodów osobowych (mikrobusów) na potrzeby przewozu osób niepełnosprawnych
- Budowa hali magazynowej ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wągrowcu
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2048P Chrustowo-Lulin - etap 1
- Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Lelisie o pomieszczenia zaplecza kuchennego i przebudowa istniejącej kuchni
- Wykonanie prac remontowo-instalacyjno-wykończeniowych pomieszczeń w internacie Zespołu Szkół Architektoniczno- Budowlanych w Krakowie
- Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Zębowie
- Remont drogi powiatowej nr 1567 L na długości około 800 m od granicy z powiatem parczewskim w kierunku Rudki Starościańskiej
- "Zakup modułowych betonowych monolitycznych magazynów OL i OC wraz zagospodarowaniem terenu pod magazyn"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.