eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻyrardówRemont wewnętrznych pomieszczeń oraz remont dachu w osiach 2-3 A - F W budynku Państwowej Szkoły muzycznej I i II stopnia im. I. J. Paderewskiego w Żyrardowie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-15

Żyrardów: Remont wewnętrznych pomieszczeń oraz remont dachu w osiach 2-3 : A - F W budynku Państwowej Szkoły muzycznej I i II stopnia im. I. J. Paderewskiego w Żyrardowie
Numer ogłoszenia: 194859 - 2011; data zamieszczenia: 15.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. Ignacego J. Paderewskiego , ul. Narutowicza 39B, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 46 855 36 85, faks 46 855 36 85.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psmzyrardow.art.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państowa jednostka organizacyjna (art3.1 pkt 2 Ust. z dnia 29 stycznia 2004 PZP.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wewnętrznych pomieszczeń oraz remont dachu w osiach 2-3 : A - F W budynku Państwowej Szkoły muzycznej I i II stopnia im. I. J. Paderewskiego w Żyrardowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projektowana inwestycja obejmuje remont dachu w osiach : 2-3 : A - F , kompleksowy remont dwóch sal koncertowych z wymianą podłóg oraz remont korytarzy I piętra. I ETAP inwestycji (z terminem wykonania - 60 dni od dnia podpisania umowy) : Obejmuje wykonanie kompleksowego remontu stropodachu nad salą koncertową Nr.2 polegającego na zdemontowaniu istniejącego pokrycia.Odkryte w ten sposób dźwigary kratowe i stężenia należy oczyścić oraz zabezpieczyć farbą ogniochronną do konstrukcji stalowych.Po wykonaniu zabezpieczenia konstrukcji nośnej należy ponownie ułożyć zdemontowane płyty korytkowe,wykonać warstwę wyrównawczą i pokryć papą termozgrzewalną. Należy zdemontować wszystkie obróbki blacharskie w tym obróbki kominów i gzymsów oraz rury spustowe i wykonać nowe. Należy zdemontować starą instalację odgromową i zamontować nową zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Istniejący podwieszony strop należy w całości zdemontować. Wykonać konstrukcję nośną dla stelaża sufitu podwieszanego. Wykonać ruszt systemowy do podwieszenia podwójnej płyty K-G ( ogień).Wykonać ocieplenie wełną mineralną.Na stropie należy odtworzyć istniejącą instalację elektryczną Powierzchnie ścian należy zaimpregnować,wyrównać tynkiem gipsowym i pomalować dwukrotnie farbą emulsyjną.Istniejącą konstrukcję drewnianej podłogi w całości zdemontować. Nierówności stropu odcinkowego wyrównać keramzytem wymieszanym z cementem.Na całości położyć styropian oraz warstwę betonu . Całość pokryć parkietem dębowym. W Sali należy zdemontować istniejące drzwi wejściowe i zamontować nowe, identyczne z istniejącymi drzwiami w Sali koncertowej nr. 1. Na korytarzu pierwszego piętra zdemontować istniejące warstwy podłogowe. Nierówności stropu odcinkowego wyrównać keramzytem wymieszanym z cementem i położyć styropian oraz warstwę betonu .Na całości położyć gres. Na wywożone z budowy odpady a w szczególności na wymagające utylizacji Zamawiający będzie wymagał karty przekazania odpadów. II ETAP INWESTYCJI - ( z terminem rozpoczęcia w roku 2012 po uzyskaniu środków finansowych z Centrum Edukacji Artystycznej i zakończeniem do 31.08.2012 r. ) : Obejmuje wykonanie kompleksowego remontu stropodachu nad salą koncertową Nr.1 polegającego na zdemontowaniu istniejącego pokrycia.Odkryte w ten sposób dźwigary kratowe i stężenia należy oczyścić oraz zabezpieczyć farbą ogniochronną do konstrukcji stalowych.Po wykonaniu zabezpieczenia konstrukcji nośnej należy ponownie ułożyć zdemontowane płyty korytkowe , wykonać warstwę wyrównawczą i pokryć papą termozgrzewalną. Należy zdemontować wszystkie obróbki blacharskie w tym obróbki kominów i gzymsów oraz rury spustowe i wykonać nowe . Należy zdemontować starą instalację odgromową i zamontować nową zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Istniejący podwieszony strop należy w całości zdemontować. Wykonać konstrukcję nośną dla stelaża sufitu podwieszanego. Wykonać ruszt systemowy do podwieszenia podwójnej płyty K-G ( ogień).Wykonać ocieplenie wełną mineralną.Na stropie należy odtworzyć istniejącą instalację elektryczną. Powierzchnie ścian należy zaimpregnować, wyrównać tynkiem gipsowym i pomalować . Istniejącą konstrukcję drewnianej podłogi w całości zdemontować. Nierówności stropu odcinkowego wyrównać keramzytem wymieszanym z cementem. Na całości położyć styropian oraz warstwę betonu . Całość pokryć parkietem dębowym. Zdemontować istniejące warstwy podłogowe w salach lekcyjnych pierwszego piętra.Nierówności stropu odcinkowego wyrównać keramzytem wymieszanym z cementem i położyć styropian oraz warstwę betonu .Na całości położyć dywanowe wykładziny podłogowe. Na wywożone z budowy odpady a w szczególności na wymagające utylizacji Zamawiający będzie wymagał karty przekazania odpadów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeniesienia części prac z I do II etapu inwestycji jak również rezygnację z drugiego etapu w razie braku przekazania środków finansowych z Centrum Edukacji Artystycznej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w przypadku wystąpienia robót zamiennych, dodatkowych itp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) - przed upływem terminu składania ofert określonym w niniejszej SIWZ.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów, a w tym zakresie wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ( z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) co najmniej dwa zadania inwestycyjne polegające na wykonaniu prac remontowo - budowlanych w budynkach użyteczności publicznej, kulturalno - oświatowych lub wielorodzinnych na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł każde, porównywalne swoim zakresem z przedmiotowym zamówieniem. Zamawiający wymaga by co najmniej jedno z nich prowadzone było w budynku zabytkowym.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów a w tym zakresie wykaże dysponowanie poniższymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj: 1-Kierownik budowy - posiadający co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w budownictwie na stanowiskach kierowniczych, w robotach w branży konstrukcyjno-budowlanej, w tym pełnienie funkcji kierownika budowy dla co najmniej dwóch inwestycji odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Ponadto wyżej wymieniona osoba musi posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, mające prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz.U. z 2001 r. Nr. 5 poz 42 z późniejszymi zmianami. 2. Dysponowanie minimum 5 pracownikami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów a w tym zakresie wykonawca posiada potencjał finansowy pozwalający na realizację zamówienia. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotowym zamówieniem o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psmzyrardow.art.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st. im. I.J. Paderewskiego w Żyrardowie ul. Narutowicza 39B, 96-300 Żyrardów..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2011 godzina 12:00, miejsce: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st. im. I.J. Paderewskiego w Żyrardowie ul. Narutowicza 39B, 96-300 Żyrardów..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.