Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2014-09-12
Inowrocław: Świadczenie stałej obsługi prawnej dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu
Numer ogłoszenia: 194729 - 2014; data zamieszczenia: 12.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3573454, faks 051 3564305.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o. o. - własność samorządowa, zarządzanie nieruchomościami.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie stałej obsługi prawnej dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem umowy jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego stałej obsługi prawnej w zakresie prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, w szczególności obejmującej: a) reprezentowanie Zamawiającego w postępowaniach sądowych, egzekucyjnych i innych postępowaniach toczących się z jego udziałem. b) udzielanie porad prawnych, c) sporządzenie opinii prawnych, d) opracowywanie projektów umów i innych aktów prawnych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum Kancelaria Radcy Prawnego Mirosława Janowska- Radtke Kancelaria Radcy Prawnego Cezary Szymański, ul. Makuszyńskiego 62, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 135058,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 112000,00
Oferta z najniższą ceną: 112000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 112000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie - art. 5 ust.1 pkt 1b i ust. 2, ustawy Prawo zamówień publicznych. W stosunku do usług o charakterze niepriorytetowym ustawa przewiduje uproszczoną procedurę udzielenia zamówień publicznych polegającą na możliwości odstąpienia przez zamawiającego od przepisów Prawa zamówień publicznych określonych w tym przepisie. W postępowaniach o udzielenie zamówienia, których przedmiotem są usługi o charakterze niepriorytetowym na podstawie art. 5 ust.1, zamawiający nie stosuje przepisów ustawy dotyczących: - terminów składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub terminów składania ofert, - obowiązku żądania wadium, - obowiązku żądania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postepowaniu, - zakazu ustalania kryteriów oceny ofert na podstawie właściwości wykonawcy oraz przesłanek wyboru trybu negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego oraz licytacji elektronicznej. Art. 5 pkt 1b, ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku zamówień, których przedmiotem zamówienia są usługi prawnicze, polegające na wykonywaniu zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi lub doradztwie prawnym w zakres zastępstwa procesowego, lub jeżeli wymaga tego ochrona ważnych praw lub interesów Skarbu Państwa, nie stosuje się przepisów ustawy dotyczących przesłanek wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia oraz przesłanek ustawy dotyczących przesłanek wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia oraz przesłanek wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki. Art. 5 ust. 2, ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli zamówienie obejmuje równocześnie usługi, o których mowa w ust. 1, oraz inne usługi, dostawy lub roboty budowlane, do udzielenia zamówienia stosuje się przepisy dotyczące tego przedmiotu zamówienia, którego wartościowy udział w danym zamówieniu jest większy. Z uwagi na fakt, że największy udział usług prawniczych przypada na sprawy związane z doradztwem prawnym w zakresie zastępstwa procesowego i związane z wykonywaniem zastępstwa procesowego w niniejszym zamówieniu ma zastosowanie art. 5 ust. 1b związku z art. 5 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W związku z koniecznością podpisania nowej umowy na obsługę prawną Spółki, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 984, 1047 i 1473 oraz z 2014r., poz. 423, 811 i 915) zostanie podpisana umowa zgodnie z zasadami przewidzianymi w art. 66 ww. ustawy.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- "Szkolenie z fizjoterapeutą dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu w ramach projektu pn. "Pracownik zdrowy- urząd rozwojowy"
- Obsługa i konserwacja fontann oraz przepompowni Tężni Solankowej w Inowrocławiu
- Wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego i miejsc publicznych stanowiących własność Miasta Inowrocławia
- Budowa budynku wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Koronowie dz. nr 1028/132
- Zakup koparko-ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników oraz przystanków autobusowych na terenie gminy Inowrocław w sezonie 2025/2026
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa prawna Urzędu Miasta Tychy w latach 2026-2027
- Obsługa prawna Centrum Usług Wspólnych Miasta Tychy oraz jednostek obsługiwanych przez okres 12 miesięcy
- Kompleksowa obsługa prawna Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Katowicach
- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA PRAWNA PROJEKTU PARTNERSKIEGO PN." MAŁOPOLSKI DWÓR- "ZIELONA" ODNOWA I ODBUDOWA ZABYTKÓW ORAZ ADAPTACJA DLA NOWYCH FUNKCJI SPOŁECZNO - GOSPODARCZYCH" DO DZIAŁANIA FEMP.05.17.
- "Kompleksowe świadczenie usługi w zakresie bieżącej obsługi prawnej TBS Wrocław Sp. z o. o. przez okres 12 miesięcy"
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





