Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-02
Nowa Wieś Lęborska: Zakup i dostawa stołów i krzeseł do świetlic wiejskich w Kębłowie Nowowiejskim, Pogorzelicach, Redkowicach.
Numer ogłoszenia: 194509 - 2009; data zamieszczenia: 02.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Wieś Lęborska , ul. Grunwaldzka 24, 84-351 Nowa Wieś Lęborska, woj. pomorskie, tel. 059 8612428 w. 34, faks 059 8612164.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nwl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa stołów i krzeseł do świetlic wiejskich w Kębłowie Nowowiejskim, Pogorzelicach, Redkowicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa stołów i krzeseł do świetlic wiejskich w Kębłowie Nowowiejskim, Pogorzelicach, Redkowicach. Transport, rozładunek i montaż w cenie oferty. Oferowane dostawy muszą spełniać Polską Normę. Krzesła -Ilość - 360 szt. (świetlica w Kębłowie Nowowiejskim - 120 krzeseł, świetlica w Pogorzelicach - 120 krzeseł, świetlica w Redkowicach - 120 krzeseł)-Kolor siedziska brąz. -Krzesło konferencyjne z profilowanym siedziskiem obitym materiałem skóropodobnym (skórą ekologiczną, łatwo zmywalnym) -Oparcie profilowane obite jak siedzisko- Podstawę krzesła stanowi czteronożny stelaż wykonany z rurek stalowych, do którego przymocowane jest sztywno siedzisko i oparcie. -Elementy stelażu, które opierają się na podłodze muszą być wykończone nakładkami z tworzywa sztucznego. -Siedzisko krzesła wykonane z formatki ze sprężystego tworzywa sztucznego PP. Siedzisko posiada zaokrągloną krawędź przednią w celu zmniejszenia ucisku na mięśnie ud i zapobiegania uczuciu drętwienia kończyn dolnych podczas siedzenia. -Tylny, wypukły profil siedziska ułatwiający prawidłowe pozycjonowanie miednicy. -Oparcie krzesła - krótkie, wykonane z profilowanej formatki - tapicerowane. -Wyprofilowane oparcia na wysokości odcinka lędźwiowego kręgosłupa w korelacji z profilem siedziska, zapewniające prawidłowe podparcie lędźwiowe niezbędne podczas długotrwałego siedzenia. -Szerokość siedziska i oparcia pozwalająca na utrzymanie prawidłowej pozycji ciała nie ograniczając jednocześnie możliwości zmiany pozycji ciała podczas siedzenia. - Możliwość sztaplowania krzeseł w ilości nie mniej niż 12 szt. w słupku. -Krzesło powinno posiadać tkaninę odporną na ścieranie, trudnopalność zgodnie z normą polską BS EN 1021. -Dodatkowo krzesło musi spełniać normy i atesty wytrzymałościowe oraz posiadać pozytywny protokół ergonomiczny. -Krzesło powinno posiadać właściwości ergonomiczno fizjologiczne, pozwalające na wykorzystywanie jako krzesła konferencyjnego, a także pomocniczego (recepcyjne, gościnne). -Krzesło musi spełniać także wszystkie wymagania normy PN-92/F-06000/01 w zakresie wymiarów funkcjonalnych dla krzeseł biurowych. -Gwarancja 24 miesięcy od dostawy. Stoły konferencyjne. -Ilość - 60 szt. (świetlica w Kębłowie Nowowiejskim - 20 stołów, świetlica w Pogorzelicach - 20 stołów, świetlica w Redkowicach - 20 stołów) -Wymiary blatu: szerokość nie mniej niż 90cm, długość nie mniej niż 180cm, Blat z płyty sklejkowej. Wysokość według Polskiej Normy -Kolor - Dostawca zaprezentuje katalog kolorów z którego Zamawiający dokona ostatecznego wyboru koloru. Kolor nie może mieć wpływu na cenę oferty. -Materiał (blat stołu) - płyta okleinowana -Nogi stołów metalowe rurki o długości 74cm-Nogi składane do wewnątrz umieszczone nie mniej niż 15 cm od krawędzi blatu.- Gwarancja 24 miesięcy od dostaw..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 36.11.21.00 - 36.11.21.00 36.13.33.12 - 36.13.33.12 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, którzy złożą z ofertą pisemne oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy oraz dokumenty potwierdzające warunki udziału w postępowaniu tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. 2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie kierował się regułą: spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie dokumentów lub oświadczeń..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert 2.aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał wymagane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.stosowne pełnomocnictwa w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 4.w przypadku konsorcjum dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nwl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Nowej Wsi Lęborskiej , ul. Grunwaldzka 24, 84-351 Nowa Wieś Lęborska, pokój nr 5..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Nowej Wsi Lęborskiej , ul. Grunwaldzka 24, 84-351 Nowa Wieś Lęborska, pokój nr 15..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013, działanie Odnowa i rozwój wsi..
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Strażnicy KP PSP z JRG w Żarach - etap VIII.5 - dostawa i montaż wyposażenia
- Utworzenie 40 nowych miejsc opieki w Żłobku Gminnym we Wschowie
- Doposażenie szkół podstawowych w ramach projektu pn.: ,,Organizacja zajęć pozalekcyjnych rozwijających kompetencje kluczowe w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Lubiewo"
- "Dostawa foteli, krzeseł oraz mebli na przejścia graniczne oraz dla LZOPG w Chełmie"
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem krzeseł dla Wydziału Filologicznego
- Dostawa mebli w ramach projektu "Wsparcie ogólnodostępnych szkół i placówek systemu oświaty powiatu pilskiego w prowadzeniu skutecznej edukacji włączającej"
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.