To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-08-19
Rzeszów: 1). Usługi drukowania i dostawy: ulotek, zakładek, plakatów i plakatów bilbordowych - Część nr 1,
2). Zakup materiałów reklamowych z nadrukiem - Część nr 2,
promujących programy profilaktyki raka piersi i raka szyjki macicy dla Wojewódzkiego Szpita
Numer ogłoszenia: 192859 - 2008; data zamieszczenia: 19.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 171816 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina, ul. Chopina, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096, fax 017 8666 097.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1). Usługi drukowania i dostawy: ulotek, zakładek, plakatów i plakatów bilbordowych - Część nr 1, 2). Zakup materiałów reklamowych z nadrukiem - Część nr 2, promujących programy profilaktyki raka piersi i raka szyjki macicy dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina w Rzeszowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: - usługi drukowania i dostawy ulotek, zakładek, plakatów i plakatów bilbordowych, w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowym - Części nr 1, - zakup materiałów reklamowych z nadrukiem, w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowym - Części nr 2. Kod CPC: 88442, Kat. CPC: 15 Szczegółową ilość, opis, wymagania, co do przedmiotu zamówienia przedstawiają Formularze cenowe - Części nr 1 - 2, będące integralną częścią SIWZ. Wzory przedmiotów zamówienia w formie elektronicznej na usługi drukowania w załączeniu do SIWZ. Wzory te udostępnia także wszystkim Wykonawcom Kierownik Działu Zaopatrzenia, tel. kontaktowy nr: 017 8666 060. Informuje się Wykonawców, że przedmioty zamówienia stanowią tylko wzory do wykonania. Zamawiający nie posiada żadnych matryc, ani innych materiałów, które byłyby pomocne do ich wykonania. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wzorów przedmiotów zamówienia wymienionych w Części nr 1 i 2 , w trakcie realizacji umowy, z uwagi na obowiązujące go przepisy Ministerstwa Zdrowia i innych nadrzędnych organów. W przypadku stwierdzenia wad ilościowych, omyłek w pisowni, złej jakości druku ulotek , zakładek, plakatów i plakatów bilbordowych oraz złej jakości zakupionych materiałów reklamowych i wykonanych na nich nadruków, Zamawiający zobowiązuje się niezwłocznie poinformować o powyższym Wykonawcę. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do załatwienia reklamacji w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia reklamacji, zastępując reklamowany towar innym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.19.00.00 - Usługi w zakresie drukowania plakatów Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 78.11.41.00 - Usługi w zakresie drukowania broszur Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 22.40.00.00 - Znaczki, formularze czeków, świadectwa udziałowe, handlowe materiały reklamowe, katalogi i podręczniki Kod CPV wg słownika 2008: 22.40.00.00 - Znaczki, formularze czeków, świadectwa udziałowe, handlowe materiały reklamowe, katalogi i podręczniki .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 28885 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Usługi drukowania i dostawy: ulotek, zakładek, plakatów, banerów i plakatów bilbordowych..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA REKLAMY ACTIV-MEDIA RAFAŁ CZMOK
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA REKLAMY ACTIV-MEDIA RAFAŁ CZMOK
- Agencja Reklamy Activ Media, ul. Dębicka 1, 35-503 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 24 585.00
- Oferta z najniższą ceną: 24 585.00 / oferta z najwyższą ceną: 26 055.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup materiałów reklamowych z nadrukiem..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Drukarnia Artpress.pl., ul. Mydlnicka 2, 30-120 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4 300.00
- Oferta z najniższą ceną: 4 300.00 / oferta z najwyższą ceną: 4 700.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa odczynników, materiałów laboratoryjnych i materiałów zużywalnych dla Wydziałów UR
- Sukcesywna dostawa wyrobów cukierniczych i czekoladowych dla potrzeb PZPW w Rzeszowie w tym projektów: RaP STEAM oraz Zdrowo-cyfrowo w przedszkolu II - 3 części
- Sukcesywny zakup paliw płynnych na potrzeby PCI Sp. z o.o.
- Modernizacja parkingu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 2 w Rzeszowie oraz remont schodów wejściowych, schodów do szatni i sali gimnastycznej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 2 w Rzeszowie
- Dostawa sprzętu medycznego dla Pracowni Endoskopowej - Myjnia endoskopowa podwójna
- Zakup i dostawa produktów mleczarskich i nabiału do stołówki Internatu ZSE w Rzeszowie w 2026 r.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa druku materiałów informacyjno-edukacyjnych, publikacji, książek, podręcznika wraz z dostawą, składem i przygotowaniem do druku dla ROPS w Lublinie z podziałem na 2 części
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych, publikacji oraz gadżetów promocyjnych w ramach projektu pt. "Umiejętności tworzą możliwości"
- Wykonanie (druk) plakatów, ulotek, kalendarzy, kart, broszur itp. na rok 2026
- Usługi poligraficzne w 2026 - drukowanie miesięcznika RADA
- WYDRUK I DOSTAWA KATALOGÓW
- 126.2025 Sukcesywne usługi drukowania i dostawy materiałów poligraficznych - plakatów na potrzeby Uniwersytetu Medycznego im. Piastów we Wrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





