eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Budowa budynku przeznaczonego dla potrzeb Państwowej Szkoły Muzycznej im Rodziny Wiłkomirskich



Ogłoszenie z dnia 2007-10-11

Świdnik: Budowa budynku przeznaczonego dla potrzeb Państwowej Szkoły Muzycznej im Rodziny Wiłkomirskich
Numer ogłoszenia: 191655 - 2007; data zamieszczenia: 11.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I st. w Świdniku, ul. Króla Pole 5, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 081 7516856, fax 0814687047.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psm.swidnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Szkoła Muzyczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku przeznaczonego dla potrzeb Państwowej Szkoły Muzycznej im Rodziny Wiłkomirskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa Budynku Szkoły

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.43.10 - Instalowanie okablowania komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.10 - Układanie kabli Oryginalny kod CPV: 45.31.22.00 - Instalowanie alarmów włamaniowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów Oryginalny kod CPV: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości : 50.000,00 zł, słownie pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania: na konto zamawiającego PKO BP S.A. IV Lublin 9210203176000054020013 lub w jednej z poniżej podanych form: - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczednosciowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - w gwarancjach ubezpieczeniowych - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 4 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami),.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - reprezentacja wykonawcy - załącznik nr 2 do SIWZ - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - podpisane przez wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków art. 24 ust. 1 i 2 oraz art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ; 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz kierownictwa i pracowników potrzebnych do realizacji zadania - sporządzony wg wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ wraz z danymi na temat kwalifikacji osób zatrudnionych do wykonania zamówienia - kserokopie uprawnień i aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających pełnienie samodzielnych funkcji w budownictwie. Wykonawca winien posiadać lub zatrudniać osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami branży konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej. Do oferty załączamy kserokopie uprawnień kierownictwa budowy i robót, - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 latach robót budowlanych jako główny wykonawca a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, sporządzony wg wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ Wykonawcy, którzy wykonywali roboty w zakresie takim samym lub podobnym do przedmiotu zamówienia w w/w okresie na rzecz zamawiającego winni załączyć aktualne referencje (uzyskane po wykonaniu całości robót lub zakończenia okresu gwarancji) - wykaz (nazwę) podwykonawców przewidzianych do udziału w realizacji przedmiotu zamówienia, określeniem zakresu prac do powierzenia wraz z oświadczeniem podwykonawcy o gotowości współpracy przy realizacji zamówienia bądź oświadczenie o samodzielnej realizacji zadania. Należy przedłożyć dokumenty identyfikujące podwykonawcę (aktualny odpis z właściwego rejestru sadowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej).Podwykonawca winien również załączyć kserokopie uprawnień kierownictwa robót oraz wykaz pracowników potrzebnych do realizacji zadania. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) oświadczenie wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; b) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej c) sprawozdania finansowe za okres ostatniego roku obrotowe wraz z opinią biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu, jeżeli podlegało badaniu; w przypadku wykonawcy nie zobowiązanego do składania sprawozdań finansowych - innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności. W przypadku krótszego okresu działalności - odpowiednie dokumenty za okres prowadzenia tej działalności. Wystarczające jest załączenie bilansu, rachunków zysków i strat wraz z opinia biegłego d) informacji z banku /spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym/ej wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, z której wynika zabezpieczenie kwoty w wysokości min. 500.000,00 zł na cele przedmiotowego zamówienia tzn., że na rachunku znajduje się taka wysokość środków bądź bank udzieli Wykonawcy kredytu w kwocie min. 500.000,00 zł wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - z w/w informacji winna jednoznacznie wynikać wysokość posiadanych środków (lub zdolność kredytowa) 4. Wykonawca zamieszkały lub mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów , o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie według formuły: spełnia / nie spełnia. Ocena spełnienia warunków udziału w niniejszym przetargu dokonana będzie przez Komisję Przetargową na podstawie wymaganych specyfikacją dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. Dokumenty te zostały wymienione w pkt. VI. specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zwierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania (zgodnie z art. 26 ustawy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy -załącznik nr 1 do SIWZ 2) zestawienie kosztorysów wraz z wartościami - załącznik do formularza ofertowego 3) dowód wniesienia wadium 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzającym uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 5) reprezentacja wykonawcy - załącznik nr 2 do SIWZ 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9) podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy -(wzór załącznik nr 3 do SIWZ); 10) wykaz kierownictwa i pracowników potrzebnych do realizacji zadania - sporządzony wg wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ wraz z danymi na temat kwalifikacji osób zatrudnionych do wykonania zamówienia - kserokopie uprawnień i aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających pełnienie samodzielnych funkcji w budownictwie. Wykonawca winien posiadać lub zatrudniać osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami branży konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej 11) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 latach robót o charakterze i wartości podobnej do przedmiotu zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz terminu i miejsca wykonania jako główny wykonawca sporządzony wg wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ Wykonawcy, którzy wykonywali roboty w zakresie takim samym lub podobnym do przedmiotu zamówienia w w/w okresie na rzecz zamawiającego winni załączyć aktualne referencje (uzyskane po wykonaniu całości robót lub zakończenia okresu gwarancji) 12) dokumenty potwierdzające, że roboty te, tj. wymienione w ww. wykazie, zostały wykonane należycie, 13) wykaz (nazwę) podwykonawców przewidzianych do udziału w realizacji przedmiotu zamówienia, określeniem zakresu prac do powierzenia wraz z oświadczeniem podwykonawcy o gotowości współpracy przy realizacji zamówienia bądź oświadczenie o samodzielnej realizacji zadania. Należy przedłożyć dokumenty identyfikujące podwykonawcę (aktualny odpis z właściwego rejestru sadowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej).Podwykonawca winien również załączyć kserokopie uprawnień kierownictwa robót oraz wykaz pracowników potrzebnych do realizacji zadania. 14) oświadczenie wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 15) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 16) sprawozdania finansowe za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe wraz z opinią biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu, jeżeli podlegało badaniu; w przypadku wykonawcy nie zobowiązanego do składania sprawozdań finansowych - innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności. W przypadku krótszego okresu działalności - odpowiednie dokumenty za okres prowadzenia tej działalności. Wystarczające jest załączenie bilansu, rachunków zysków i strat wraz z opinia biegłego 17)informacja z banku /spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym/ej wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy, z której wynika zabezpieczenie kwoty w wysokości min. 500.000,00 zł na cele przedmiotowego zamówienia tzn., że na rachunku znajduje się taka wysokość środków bądź bank udzieli Wykonawcy kredytu w kwocie min. 500.000,00 zł wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - z w/w informacji winna jednoznacznie wynikać wysokość posiadanych środków (lub zdolność kredytowa) 18) w przypadku, gdy upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy przez osobę, która podpisała ofertę, nie wynika z właściwego wypisu z rejestru sadowego lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, oferta powinna zawierać również dokument potwierdzający to upoważnienie, np. odpowiednie pełnomocnictwo. Zaleca się, aby pełnomocnictwo to było opatrzone dowodami uiszczonej opłaty skarbowej w wymaganej wysokości (np. znakami skarbowymi), itp., zgodnie z ustawa z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. Nr 86, poz. 960 z pózń. zm.).; 19) w przypadku, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie winny one ustanowić pełnomocnika - do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ww. ustawy), pozostałe dokumenty należy złożyć odpowiednio; 20) oświadczenie o akceptacji warunków gwarancji określonych w pkt. III pkt. 3 niniejszej SIWZ 21) dokumenty potwierdzające uprawnienia oraz przynależność do odpowiedniej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osób sprawujących nadzór techniczny (kierownik budowy i kierownicy robót) 22) oświadczenie o odpowiedzialności wykonawcy za prace wykonane przez podwykonawców 23) oświadczenie wykonawcy o akceptacji warunków przetargu, w tym również okres związania oferta w czasie 30 dni od jej złożenia oraz o akceptacji warunków umownych zawartych w projekcie umowy 24) oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia oraz o posiadanej świadomości wykonawcy co do przedmiotu i zakresu zamówienia 25) oświadczenie o akceptacji postanowień zawartych w projekcie umowy - załącznik nr 7 do SIWZ 26) kosztorysy ofertowe (zamawiający dopuszcza opisy poszczególnych pozycji kosztorysowych wynikające z komputerowych programów kosztorysujących, które mogą się nieznacznie różnic. Jednakże zakres robót winien być zgodny z przedmiarem robót, dokumentacja projektowa i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Kosztorysy ofertowe winny zawierać stawki i narzuty przyjęte do kosztorysowania, kosztorysy uproszczone lub szczegółowe oraz wszelkie zestawienia R, M, S.) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają ww. Dokumenty w następujący sposób : W oparciu o art. 23 ust. 1 ustawy Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku, o którym mowa powyżej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do Wykonawców występujących wspólnie stosuje się przepisy dotyczące wykonawcy. A. Każdy z podmiotów występujących wspólnie Jeśli wykonawca nie jest w stanie samodzielnie spełnić wszystkich warunków określonych przez zamawiającego, lub też z innych powodów, może ubiegać się o udzielenie zamówienia z innymi. W takim przypadku wykonawcy - np. połączeni umowa konsorcjum - zobowiązani są zapisem art. 23 ust. 2 UPZP do ustanowienia pełnomocnika do: - reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do - reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca winien złożyć pełnomocnictwo, jak również inny dokument , w szczególności może to być umowa lub porozumienie, które regulują zasady współpracy podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. W przypadku, gdy umowa taka nie została jeszcze zawarta należy złożyć oświadczenie wyrażające chęć zawarcia takiej umowy lub takiego porozumienia - w przypadku złożenia wspólnej oferty najkorzystniejszej. Należy przyjąć, że składane osobno dla każdego z członków konsorcjum będą wszystkie dokumenty: -identyfikujące wykonawców wchodzących w skład konsorcjum, - poświadczające uprawnienia osób uprawnionych do reprezentowania wykonawców, zaciągania w ich imieniu zobowiązań, - poświadczające niezaleganie z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, - potwierdzające, że nie zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania, wymienione w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 oraz 9 (wypisy z Krajowego Rejestru Karnego). Natomiast składane wspólnie będą dokumenty poświadczające: - niezbędne do wykonania zamówienia doświadczenie, - niezbędną wiedze, - potencjał techniczny potrzebny do wykonania zamówienia, - spełnienie innych warunków ustalonych w postępowaniu. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii Potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawniona do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. B. Łącznie jako konsorcjum W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta musi spełniać następujące warunki: Wraz z oferta winna być przedłożona kopia umowy lub inny dokument potwierdzający zawarcie konsorcjum / spółki cywilnej(lub podpisane oświadczenie wyrażające chęć podpisania takiej umowy lub porozumienia), podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela / partnera wiodącego Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - należy załączyć je do oferty Przedstawiciel / wiodący partner winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu - do oferty należy załączyć oświadczenie. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarna odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. Warunkiem podpisania umowy z wykonawca (w przypadku występowania wykonawców wspólnie) jest posiadanie zawartej umowy w formie aktu notarialnego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 0,75
  • 2. Doświadczenie przy realizacji podobnej inwestycji pod rygorem zamówień publicznych - 0,25

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psm.swidnik.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul Króla Pole 5 21-040 Świdnik.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Ul. Króla Pole 5 21-040 Świdnik.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.