eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiewierzDostwa sprzętu informatycznego dla Nadleśnictwa Siewierz w roku 2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-12

Siewierz: Dostwa sprzętu informatycznego dla Nadleśnictwa Siewierz w roku 2008
Numer ogłoszenia: 188767 - 2008; data zamieszczenia: 12.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Siewierz, Łysa Góra 6, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 032 6742957, 6742958, fax 032 6741160.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/siewierz

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostwa sprzętu informatycznego dla Nadleśnictwa Siewierz w roku 2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby Nadleśnictwa Siewierz w 2008r. 1 Kody słownika CPV 30213200-7 Laptopy 30213300-8 Komputery przenośne 30231100-8 Komputery 30231200-9 Sprzęt komputerowy 30231300-0 Komputery biurowe 30232000-4 Różny sprzęt komputerowy 30232510-2 Rejestratory danych 30233211-3 Klawiatury komputerowe 30241000-0 Oprogramowanie komputerowe 30232520-5 Urządzenia do wprowadzania danych 30233231-9 Drukarki laserowe 33195100-4 Monitory 2 Opis części zamówienia Zamówienie składa się z dwóch zadań częściowych: Szczegółowy opis zadań częściowych zawierają załączniki do niniejszej SIWZ nr: 1.1-1.2. W załącznikach tych opisano szczegółowo minimalne wymagania warunków technicznych zamawianego sprzętu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.20.00 - Różny sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.23.25.10 - Rejestratory danych Kod CPV wg słownika 2008: 31.64.40.00 - Różne rejestratory danych Oryginalny kod CPV: 30.23.32.11 - Klawiatury komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.23.25.20 - Urządzenia do wprowadzania danych Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.00 - Akcesoria do wprowadzania danych Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 33.19.51.00 - Monitory Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.51.00 - Monitory .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: zadanie częściowe nr 1 - wadium o wartości: 400 zł. (słownie: czterysta złotych). zadanie częściowe nr 2 - wadium o wartości: 1000 zł. (słownie: tysiąc złotych). Szczegóły dotyczace formy wadium i sposobu jego wniesienia opisane zostały w dokumentacji SIWZ dostępnej na stronie internetowej Nadleśnictwa Siewierz..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Dla zadania częściowego nr 1: Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zadania częściowego nr 1 a ponadto ich wartość brutto wyniosła 20 000 zł Dla zadania częściowego nr 2: Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zadania częściowego nr 2 a ponadto ich wartość brutto wyniosła 50 000 zł 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku- zał. nr 2.1 - 2.2 do SIWZ, 2) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (zał. nr 3 do SIWZ); 3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi¬dencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły¬wem terminu składania ofert), 4) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), dotycząca: a) osób fizycznych ( współwłaścicieli spółek, właścicieli firm ), b) urzędujących członków władz osób prawnych. 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła¬dania ofert); 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 7) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zale¬ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, bądź zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wy¬stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 8) wykaz wykonanych dostaw w wymaganym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia stosownie do postanowień SIWZ w punkcie V.1. 2). Należy dołączyć dokumenty (opinie zaświadczenia itp.) świadczące o należytym wykonaniu zamówienia- wg zał. nr 4; Załączniki o ktorych mowa są załącznikami dokumentacji SIWZ dostępnej na stronie internetowej NAdlesnictwa Siewierz

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. jakość - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/siewierz w zakładce przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Siewierz ul. Łysa Góra 6 kod pocztowy 42-470 miejscowość Siewierz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2008 godzina 13:00, miejsce: Nadleśnictwo Siewierz ul. Łysa Góra 6 kod pocztowy 42-470 miejscowość Siewierz pokój nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa komputerów stacjonarnych (3 szt.), laptopów ze stacjami dokującymi (2 szt.) i monitorów LCD 19 (5 szt.), drukarki laserowej monochromatycznej (1 szt.)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów stacjonarnych (3 szt.), laptopów ze stacjami dokującymi (2 szt.) i monitorów LCD 19 (5 szt.), drukarki laserowej monochromatycznej (1 szt.). Szczegółowy opis zadań częściowych zawierają załączniki do SIWZ nr: 1.1-1.2. W załącznikach tych opisano szczegółowo minimalne wymagania warunków technicznych zamawianego sprzętu. SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Nadleśnictwa Siewierz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa rejestratorów leśniczego- komputery typu Handheld w zestawie ze stacją dokującą ( 8 zestawów) oraz 2 dodatkowe stacje dokujące dla biura Nadleśnictwa wraz z niezbędnymi akcesoriami dodatkowymi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa rejestratorów leśniczego- komputery typu Handheld w zestawie ze stacją dokującą ( 8 zestawów) oraz 2 dodatkowe stacje dokujące dla biura Nadleśnictwa wraz z niezbędnymi akcesoriami dodatkowymi. Szczegółowy opis zadań częściowych zawierają załączniki do SIWZ nr: 1.1-1.2. W załącznikach tych opisano szczegółowo minimalne wymagania warunków technicznych zamawianego sprzętu. SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Nadleśnictwa Siewierz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. jakość - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.