eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głowno › Remont boiska do piłki nożnej położonego przy ul. Kopernika 45 w Głownie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-03

Głowno: Remont boiska do piłki nożnej położonego przy ul. Kopernika 45 w Głownie
Numer ogłoszenia: 188225 - 2014; data zamieszczenia: 03.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 345872 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Głownie, ul. Młynarska 15, 95-015 Głowno, woj. łódzkie, tel. 042 7191151, faks 042 7191151.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont boiska do piłki nożnej położonego przy ul. Kopernika 45 w Głownie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont boiska do piłki nożnej położonego przy ul. M. Kopernika 45 w Głownie polega na wykonaniu automatycznej instalacji nawadniającej oraz remontu nawierzchni trawiastej płyty boiska. Wykonanie automatycznej instalacji nawadniającej polega na dostawie i montażu: - rurociągów PE/PN10 63 mm z niezbędnymi kształtkami i zaworami - zraszaczy wynurzanych o regulowanym obszarze zraszania. Promień zraszania R min 27m w ilości - 10 sztuk - zraszaczy wynurzanych o kołowym obszarze zraszania. Promień zraszania R min 27m w ilości - 2 sztuki, - pompy o wydajności Q = 16 m3/h, przy parametrach 9 bar, kompletnej z osprzętem - sterownika zalecanego przez producenta systemu w ilości 1 sztuka, - czujnika deszczu w ilości 1 sztuka, - zaworu antyskażeniowego 2 cal. w ilości 1 sztuka, - włączenie systemu nawadniania do istniejącej sieci wodociągowej - instalacji elektrycznej zasilającej i sterującej pracą układu nawadniania. - układu opróżniania systemu z wody przed okresem zimowym (bez sprężarki) Wykonanie remontu nawierzchni trawiastej płyty boiska polega na: - Robotach pomiarowych, oraz niwelacji terenu o powierzchni 6820,00 m2. - Opryskaniu istniejącej murawy boiska środkiem chemicznym na bazie herbicydów w ilości przekraczającej optymalną dawkę. - Rozłożeniu warstwy piasku drobnego lub średniego, przepuszczalnego o frakcji > 0,075 -2 mm, o grubości ok. 10 cm, - Spulchnieniu mechaniczne istniejącej mieszanki, warstwy ziemi organicznej i piasku na gł. ok. 30 cm za pomocą glebogryzarki do uzyskania jednorodnej warstwy, - Profilowaniu warstwy ziemi od osi boiska do linii bocznych z nadaniem wymaganych spadków poprzecznych - 0,5%. - Trzykrotnym zagęszczeniu wykonanego podłoża walcem pierścieniowym. - Wykonanie nawożenia mineralnego zgodnie z zaleceniami producenta trawy. - Dostawie oraz rozłożeniu trawy rolowanej wg zaleceń producenta, z zabezpieczeniem murawy przed ingerencją kretów. Uwaga: - Wykonawca wykona nawożenie mineralne w oparciu o chemiczną analizę gleby. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Inwestorowi plan całorocznego nawożenia mineralnego, oraz przekazać całoroczną szczegółową instrukcję pielęgnacji i konserwacji płyty boiska. - Wykonawca jest zobowiązany do pierwszego uruchomienia systemu automatycznego nawodnienia wraz z przeszkoleniem osoby odpowiedzialnej za konserwację murawy. - Wykonawca zobowiązany jest do chemicznej analizy podłoża pod trawą z rolki w okresie wczesnowiosennym przez okres 2 lat od daty odbioru końcowego. - Wykonawca wykona i przekaże Zamawiającemu powykonawczą dokumentację techniczną systemu nawadniania boiska oraz inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. Kod CPV: 45236119 - 7 Naprawa boisk sportowych 45236110 - 4 Wyrównanie nawierzchni boisk sportowych 45232121 - 6 Roboty budowlane w zakresie rurociągów nawadniających Uwaga: Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się materiały wymienione z nazwy, pochodzące od konkretnych producentów lub opisane w sposób wskazujący jednoznacznie na producenta markę, typ itp. określają minimalne parametry techniczne, jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać urządzenia i materiały, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Za materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same lub korzystniejsze parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz warunkach zawartych w pozwoleniu na budowę. Szczegółowe rozwiązania projektowe, zalecenia dotyczące zastosowanych materiałów i technologii wykonania robót oraz zakres robót określa dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiary robót załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jako załączniki, pełnią funkcję pomocniczą (nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia oraz jego zakresu). Jeżeli przedmiary robót w pozycji podstawa, posiadają podstawę wyceny, należy ją traktować pomocniczo. Wykonawca może wycenić ofertę na podstawie dowolnych podstaw wyceny...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.61.19-7, 45.23.61.10-4, 45.23.21.21-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Realizacja zadania dofinansowana jest ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu rozwoju inwestycji sportowych dla zadania: Remont boiska do piłki nożnej położonego przy ul. Kopernika 45 w Głownie.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DROPSERVICE Spółka Jawna Dariusz Dośpiał, Piotr Wypychowski, ul. Szymczaka 1/29, 01-227 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121951,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 169740,00

  • Oferta z najniższą ceną: 169740,00 / Oferta z najwyższą ceną: 419489,93

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.