Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-27
Głowno: Remont boiska do piłki nożnej położonego przy ul. Kopernika 45 w Głownie
Numer ogłoszenia: 345872 - 2013; data zamieszczenia: 27.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Głownie , ul. Młynarska 15, 95-015 Głowno, woj. łódzkie, tel. 042 7191151, faks 042 7191151.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont boiska do piłki nożnej położonego przy ul. Kopernika 45 w Głownie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont boiska do piłki nożnej położonego przy ul. M. Kopernika 45 w Głownie polega na wykonaniu automatycznej instalacji nawadniającej oraz remontu nawierzchni trawiastej płyty boiska. Wykonanie automatycznej instalacji nawadniającej polega na dostawie i montażu: - rurociągów PE/PN10 63 mm z niezbędnymi kształtkami i zaworami - zraszaczy wynurzanych o regulowanym obszarze zraszania. Promień zraszania R min 27m w ilości - 10 sztuk - zraszaczy wynurzanych o kołowym obszarze zraszania. Promień zraszania R min 27m w ilości - 2 sztuki, - pompy o wydajności Q = 16 m3/h, przy parametrach 9 bar, kompletnej z osprzętem - sterownika zalecanego przez producenta systemu w ilości 1 sztuka, - czujnika deszczu w ilości 1 sztuka, - zaworu antyskażeniowego 2 cal. w ilości 1 sztuka, - włączenie systemu nawadniania do istniejącej sieci wodociągowej - instalacji elektrycznej zasilającej i sterującej pracą układu nawadniania. - układu opróżniania systemu z wody przed okresem zimowym (bez sprężarki) Wykonanie remontu nawierzchni trawiastej płyty boiska polega na: - Robotach pomiarowych, oraz niwelacji terenu o powierzchni 6820,00 m2. - Opryskaniu istniejącej murawy boiska środkiem chemicznym na bazie herbicydów w ilości przekraczającej optymalną dawkę. - Rozłożeniu warstwy piasku drobnego lub średniego, przepuszczalnego o frakcji > 0,075 -2 mm, o grubości ok. 10 cm, - Spulchnieniu mechaniczne istniejącej mieszanki, warstwy ziemi organicznej i piasku na gł. ok. 30 cm za pomocą glebogryzarki do uzyskania jednorodnej warstwy, - Profilowaniu warstwy ziemi od osi boiska do linii bocznych z nadaniem wymaganych spadków poprzecznych - 0,5%. - Trzykrotnym zagęszczeniu wykonanego podłoża walcem pierścieniowym. - Wykonanie nawożenia mineralnego zgodnie z zaleceniami producenta trawy. - Dostawie oraz rozłożeniu trawy rolowanej wg zaleceń producenta, z zabezpieczeniem murawy przed ingerencją kretów. Uwaga: - Wykonawca wykona nawożenie mineralne w oparciu o chemiczną analizę gleby. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Inwestorowi plan całorocznego nawożenia mineralnego, oraz przekazać całoroczną szczegółową instrukcję pielęgnacji i konserwacji płyty boiska. - Wykonawca jest zobowiązany do pierwszego uruchomienia systemu automatycznego nawodnienia wraz z przeszkoleniem osoby odpowiedzialnej za konserwację murawy. - Wykonawca zobowiązany jest do chemicznej analizy podłoża pod trawą z rolki w okresie wczesnowiosennym przez okres 2 lat od daty odbioru końcowego. - Wykonawca wykona i przekaże Zamawiającemu powykonawczą dokumentację techniczną systemu nawadniania boiska oraz inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. Kod CPV: 45236119 - 7 Naprawa boisk sportowych 45236110 - 4 Wyrównanie nawierzchni boisk sportowych 45232121 - 6 Roboty budowlane w zakresie rurociągów nawadniających Uwaga: Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się materiały wymienione z nazwy, pochodzące od konkretnych producentów lub opisane w sposób wskazujący jednoznacznie na producenta markę, typ itp. określają minimalne parametry techniczne, jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać urządzenia i materiały, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Za materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same lub korzystniejsze parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz warunkach zawartych w pozwoleniu na budowę. Szczegółowe rozwiązania projektowe, zalecenia dotyczące zastosowanych materiałów i technologii wykonania robót oraz zakres robót określa dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiary robót załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jako załączniki, pełnią funkcję pomocniczą (nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia oraz jego zakresu). Jeżeli przedmiary robót w pozycji podstawa, posiadają podstawę wyceny, należy ją traktować pomocniczo. Wykonawca może wycenić ofertę na podstawie dowolnych podstaw wyceny..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.61.19-7, 45.23.61.10-4, 45.23.21.21-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku wymienionego zostanie uznane, jeżeli wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: - co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem było ułożenie nawierzchni z trawy naturalnej z rolki na powierzchni nie mniejszej niż 3000m2 - co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem było wykonanie automatycznego systemu nawadniania terenów zielonych na powierzchni nie mniejszej niż 3000m2 Zamawiający uzna warunek za spełniony również jeżeli wykonawca udokumentuje że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem było ułożenie nawierzchni z trawy naturalnej z rolki na powierzchni nie mniejszej niż 3000m2 i wykonanie automatycznego systemu nawadniania terenów zielonych na powierzchni nie mniejszej niż 3000m2 Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego, powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podany przez NBP (Tabela A kursów średnich walut obcych) na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 PZP zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w tym: 1) jeżeli zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego i w szczególności dotyczyć będzie: a) zmiany sposobu wykonania robót, w stosunku do przewidzianej w siwz, w szczególności b) zamiany materiałów przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej; c) innych nie wymienionych zmian korzystnych dla Zamawiającego; 2) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od obu stron, oraz wynagrodzenia które w szczególności dotyczyć będą: a) odbiegających od normalnych warunków pogodowych uniemożliwiających wykonywanie prac; b) uwarunkowań formalno-prawnych, w szczególności dotyczących wprowadzenia zmian na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron; c) rezygnacji z wykonania części zamówienia - Pomniejszenie wynagrodzenia w przypadku rezygnacji z części robót, odbywać się będzie na podstawie kosztorysu ofertowego. d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; e) wystąpienia siły wyższej tj. wydarzenia nieprzewidywalnego i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występującej po podpisaniu umowy, a powodujące niemożność wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glowno.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Głownie, 95-015 Głowno, ul. Młynarska 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Głownie, 95-015 Głowno, ul. Młynarska 15, pokój nr 6 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja zadania dofinansowana jest ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu rozwoju inwestycji sportowych dla zadania: Remont boiska do piłki nożnej położonego przy ul. Kopernika 45 w Głownie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja boiska do piłki nożnej w miejscowości Inowłódz (postępowanie II)
- Budowa kanalizacji sanitarnej w Czechlu - etap II, modernizacja stacji uzdatniania wody w Kucharkach oraz zaprojektowanie i wykonanie podziemnego zbiornika retencyjnego w Tursku.
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
- Modernizacja kompleksu sportowego ,,Moje Boisko - Orlik" przy ulicy Górnej w Kargowej
- Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Lnisno, gm. Godzianów
- "Remont boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Zondka 6 w Grodzisku Mazowieckim"
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów nawadniających »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.