eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › Przedmiotem zamówienia jest zakup kompleksowej usługi - pełnienie funkcji inwestora zastępczego - dla planowanego przedsięwzięcia MODERNIZACJA SYSTEMU CIEPŁOWNICZEGO W SIERPCU polegająca na przebudowie istniejącej ciepłowni węglowej na źródło ciepła bazujące na skojarzonej produkcji energii cieplnej i elektrycznej z wykorzystaniem gazu ziemnego jako paliwa.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-06

Sierpc: Przedmiotem zamówienia jest zakup kompleksowej usługi - pełnienie funkcji inwestora zastępczego - dla planowanego przedsięwzięcia : MODERNIZACJA SYSTEMU CIEPŁOWNICZEGO W SIERPCU polegająca na przebudowie istniejącej ciepłowni węglowej na źródło ciepła bazujące na skojarzonej produkcji energii cieplnej i elektrycznej z wykorzystaniem gazu ziemnego jako paliwa.
Numer ogłoszenia: 186374 - 2011; data zamieszczenia: 06.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 154914 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ciepłownia Sierpc Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 2a, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 24 275 22 47, faks 24 275 22 47.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo ze 100% udziałem Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup kompleksowej usługi - pełnienie funkcji inwestora zastępczego - dla planowanego przedsięwzięcia : MODERNIZACJA SYSTEMU CIEPŁOWNICZEGO W SIERPCU polegająca na przebudowie istniejącej ciepłowni węglowej na źródło ciepła bazujące na skojarzonej produkcji energii cieplnej i elektrycznej z wykorzystaniem gazu ziemnego jako paliwa..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I Etap - przygotowanie inwestycji 1. Opracowanie studium wykonalności przedsięwzięcia pod względem technicznym i ekonomicznym - zgodnie z wymogami instytucji finansujących 2. Opracowanie wniosków wstępnych i ostatecznych ( wraz z niezbędnymi załącznikami, w tym studium wykonalności przedsięwzięcia inwestycyjnego ) w celu pozyskania środków finansowych niezbędnych do realizacji inwestycji w formie preferencyjnych pożyczek , kredytów i dotacji ze źródeł finansowania : z krajowych instytucji finansujących oraz funduszy unijnych. 3. Pomoc w pozyskaniu środków finansowych , zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego programem finansowania, pochodzących spoza budżetu Zamawiającego ( w formie dotacji - o ile wystąpią takie możliwości oraz niskooprocentowanych pożyczek i kredytów preferencyjnych) na realizację zadania w wysokości min. 75% przewidywanego kosztu przedsięwzięcia. 4. Współudział w postępowaniu przetargowym na wybór wykonawców robót budowlano-montażowych zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo zamówień publicznych w zakresie a) przygotowania dokumentacji przetargowej i uzgodnienia jej z Zamawiającym b) obsługi dokumentacyjnej, analizy kompletności oraz strony formalno-prawnej złożonych ofert 5. Przygotowanie treści umowy z wybranym wykonawcą , zgodnie z ustaleniami przetargu i na warunkach wynikających ze złożonej oferty . 6. Obsługa prawna a) audyt prawny nieruchomości w kontekście przewidywanej inwestycji b) udział w postępowaniach ( zastępstwo prawne) oraz organami administracji samorządowej i rządowej w przedmiocie wydania decyzji pozwolenia na budowę na poszczególnych etapach : - postępowania w przedmiocie uzyskania decyzji o warunkach zabudowy , - postępowania związanego z uzyskaniem opinii niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, - postępowania w przedmiocie uzyskania decyzji pozwolenia na budowę a) przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej tj. umów z poszczególnymi uczestnikami procesu inwestycyjnego b) udział w postępowaniu o zamówienie publiczne : - przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej w postępowaniu o zamówienie publiczne, - zastępstwo procesowe w postępowaniach przed Krajową Izbą Odwoławczą, a) sporządzanie opinii prawnych i analiz prawnych związanych z inwestycjami b) obsługa prawna w zakresie realizacji inwestycji : - opiniowanie projektów umów, - zastępstwo procesowe w postępowaniach sadowych wynikających z umów związanych z realizacją inwestycji oraz po zakończeniu procesu inwestycyjnego (dotyczy roszczeń z gwarancji i rękojmi) - sporządzenie analiz i opinii prawnych II Etap - realizacja 1. Przekazanie wykonawcy przy współudziale Zamawiającego terenu budowy, a także dokumentów formalno-prawnych wraz z dziennikiem budowy. 2. Sprawowanie nadzoru nad kompleksową realizacją inwestycji zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego oraz z zasadami działania inspektora nadzoru, a w szczególności: a) kontrola jakości wykonywanych prac budowlano-montażowych, zgodności robót z dokumentacją, zaleceniami nadzoru, przepisami techniczno-budowlanymi, normami polskimi, zasadami bezpieczeństwa w toku budowy i przyszłego użytkownika, b) sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów świadectw jakości, wyników badań) dotyczących materiałów i urządzeń, c) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania i wyceny robót, d) kontrola jakości wykonanych prac, e) uczestniczenie w prowadzonych próbach o odbiorach technicznych, częściowych, f) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej, w razie potrzeby zasięgania opinii autora projektu bądź rzeczoznawców, g) bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji . 3. Zorganizowanie odbiorów częściowych i końcowego oraz protokólarne przekazanie Zleceniodawcy zrealizowanego zakresu przedsięwzięcia, 4. Bieżąca obsługa informacyjna o przebiegu realizacji przedsięwzięcia umożliwiająca Zamawiającemu sporządzenie wymaganej przepisami sprawozdawczości inwestycyjnej, 5. Sprawdzenie faktur pod względem zgodności z ustaleniami zawartymi w umowie z wykonawcą, 6. Prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją inwestycji - zgodnie z wymogami instytucji finansujących, 7. Załatwienie spraw związanych z ewentualnymi zmianami w dokumentacji projektowej, 8. Odbiory techniczne, dokonywane przy współudziale Zamawiającego, wykonywanych elementów budowy, odbiory robót zanikających i ulegających zakryciu oraz zakończonych robót, instalacji, zamontowanych urządzeń i wyposażenia, 9. Uczestnictwo w naradach technicznych i koordynacyjnych na budowie oraz udział w pracach komisji związanych z budową, 10. Potwierdzenie wpisu kierownika budowy o zakończeniu robót w Dzienniku Budowy 11. Wyegzekowanie od wykonawcy kompletu dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbioru końcowego, 12.Udział w pracach komisji odbioru i przekazania obiektu do użytkownika, 13.Przygotowanie wymaganych i niezbędnych dokumentów i zezwoleń na eksploatację, 14.Pomoc w przygotowaniu wniosków o uzyskanie decyzji na użytkowanie (o ile będzie taka potrzeba). III Etap Rozliczenie końcowe inwestycji wraz z audytem projektu i rozliczeniem z jednostkami dotującymi i finansującymi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.53.00.00 - Doradcze usługi budowlane 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. JUWA J. Brynkiewicz , W. Filipkowski, 15-084 Białystok, ul. Orzeszkowej 32, 15-084 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13200000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 613770,00

  • Oferta z najniższą ceną: 613770,00 / Oferta z najwyższą ceną: 613770,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.