Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-13
Sierpc: przedmiotem zamówienia jest zakup kompleksowej usługi - pełnienie funkcji inwestora zastępczego - dla planowanego przedsięwzięcia:
MODERNIZACJA SYSTEMU CIEPŁOWNICZEGO W SIERPCU
polegajaca na przebudowie istniejącej ciepłowni węglowej na źródło ciepła bazujace na skojarzonej produkckji energii cieplnej i elektrycznej z wykorzystaniem gazu ziemnego jako paliwa
Numer ogłoszenia: 154914 - 2011; data zamieszczenia: 13.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ciepłownia Sierpc Sp. z o.o. , ul. Przemysłowa 2a, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 24 275 22 47, faks 24 275 22 47.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cieplownia-sierpc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo ze 100% udziałem Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia jest zakup kompleksowej usługi - pełnienie funkcji inwestora zastępczego - dla planowanego przedsięwzięcia: MODERNIZACJA SYSTEMU CIEPŁOWNICZEGO W SIERPCU polegajaca na przebudowie istniejącej ciepłowni węglowej na źródło ciepła bazujace na skojarzonej produkckji energii cieplnej i elektrycznej z wykorzystaniem gazu ziemnego jako paliwa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I Etap - przygotowanie inwestycji 1. Opracowanie studium wykonalności przedsięwzięcia pod względem technicznym i ekonomicznym - zgodnie z wymogami instytucji finansujących. 2. OPracowanie wniosków wstępnych i ostatecznych (wraz z niezbędnymi załącznikami, w tym studium wykonalności przedsięwzięcia inwestycyjnego) w celu pozyskania środków finansowych niezbędnych do realizaci inwestycji w formie preferencyjnych pożyczek, kredytów i dotacji ze źródeł finansowania: z krajowych instytucji finansujacych oraz funduszy unijnych. 3. Pomoc w pozyskaniu środkówfinansowych, zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego programem finasowania, pochodzacych spoza budżetu Zamawiającego (w formie dotacjo - o ile wystąpią takie możliwości oraz niskooprocentowanych pozyczek i kredytów preferencyjnych) na realizację zadania w wysokości min. 75 % przewidywanego kosztu przedsięwżięcia. 4. Współudział w postępowaniu przetargowym na wybór wykonawcówrobót budowlano-montażowychzgodnie z obowiązujacą ustawą Prawo zamówień publicznych w zakresie: a) przygotowania dokumentacji przetargowej i uzgodnienia jej z Zamawiającym b) obsługi dokumentacyjnej, analizy kompletności oraz strony formalno-prawnej złożonych ofert. 5. Przygotowanie tresci umowy z wybranym wykonawcą, zgodnie z ustaleniami przetargu i na warunkach wynikajacych ze złożonej oferty. 6. Obsługa prawna a) audyt prawny nieruchomości w kontekście przewidywanej inwestycji, b) udział w postępowaniach (zastępstwo prawne) oraz organami administracji samorządowej i rządowej w przedmiocie wydania decyzji pozwolenia na budowee na poszczególnych etapach: - postępowania w przedmiocie uzyskania decyzji o warunkach zabudowy, - postępowania związanego z usyskaniem opinii środowiskowych i innych opinii niezbednych do usyskania pozwolenia na budowę , - postepowania w przedmiocie uzyskania decyzji pozwolenia na budowę. a) przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej tj. umów z poszczególnymi uczestnikami procesu inwestycyjnego, b) udział w postępowanich o zamówienie publiczne: - przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej w postępowaniu o zamówienie publiczne, - zastepstwo procesowe w postępowaniach przed Krajową Izbą Odwoławczą, a) sporządzenie opinii prawnych i analiz prawnych związanych z inwestycjami b) obsługa prawna w zakresie realizacji inwestycji: - oopiniowaniw projektów umów, - zastepstwo procesowe w postępowaniach sądowych wynikających z umów związanych z realizacją inwestycji oraz po zakończeniu procesu inwestycyjnego (dotyczy roszczeń z gwarancji i rękojmi) - sporzadzenie analiz i opinii prawnych II Etap II - realizacja 1. Przekazanie wykonawcy przy współudziale Zamawiającego terenu budowy, a także dokumentów formalno-prawnych wraz z dziennikiem budowy. 2. Sprawowanie nadzoru nad kompleksową realizacją inwestycji zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego oraz z zasadami działania inspektora nadzoru, a w szczególności: a) kontrola jakości wykonywanych prac budowlano-montażowych, zgodności robót z dokumentacji, zaleceniami nadzoru, przepisami techniczno-budowlanymi, normami polskimi, zasadami bezpieczeństwa w toku budowy i przyszłego użytkownika, b) sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów świadectw jakości, wyników badań) dotyczacych materiałów i urządzeń, c) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzajacych oko0liczności majace znaczenie dla włąściwego wykonania i wyceny robót, d) kontrola jakości wykonywanych prac, e) uczestniczenie w prowadzonych próbach o odbiorach technicznych, częściowych, f) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej, w razie potrzeby zasięgania opinii autora projektu bąź rzeczoznawców, g) bieżące informowanie Zamawiąjącego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji. 3. Zorganizowanie odbiorów częściowych i końcowego oraz protokółarne przekazanie Zleceniodawcy zrealiwowanego zakresu przedsięwzięcia, 4. Bieżąca obsługa informacyjna o przebiegu realizacji przedsięwzięci, umożliwiającą Zamawiajacemu sporzadzenie wymaganej przepisami sprawozdawczości inwestycyjnej, 5. Sprawdzenie faktur pod wzglęem zgodności z ustaleniami zawartymi w umowie z wykonawcą, 6. Prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją inwestycji - zgodnie z wymogami instytucji finansujących, 7. Załatwienie spraw związanych z ewentualnymi zmianami w dokumentacji projektowej, 8. Odbiory techniczne, dokonywane przy współudziale Zamawiającego, wykonywanych elementów budowy budowy, odbiory robót zanikających i ulegających zakryciu oraz zakończonych robót, instalacji, zamontowanych urzadzeń i wyposażenia, 9. Uczestnictwo w naradach technicznych i koordynacyjnych na budowie oraz udział w pracach komisji związanych z budową, 10. Potwierdzenie wpisu kierownika budowy o zakończeniu robót w Dzienniku Budowy 11. Wyegzekwownie od wykonawcy kompletu dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbioru końcowego, 12. Udział w pracach komisji odbioru i przekazania obiektu do użytkownika, 13. Przygotowanie wymaganych i niezbędnych dokumentów i zezwoleń na eksploatację, 14. Pomoc w przygotowaniu wniosków o uzyskanie decyzji na użytkowanie ( o ile będzie taka potrzeba). III. Rozliczenie końcowe inwestycji wraz z udytem projektu i rozliczeniem z jednostkami dotującymi i finansującymi..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Prace związane z rozszerzeniem zakresu inwestycji - do 50 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.53.00.00 - Doradcze usługi budowlane 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie ( zgodnie z prawem budowlanym) w branżach: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciagłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmnie dwóch usług, odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, data wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzajacych, że te usługi zostały wykonane należycie, tzn. usług związanych z przygotowaniem wniosków, pomocą w pozyskaniu środków oraz nadzorowaniu inwestycji związanych z modernizacją systemów ciepłowniczych na bazie wykorzystania gazu ziemnego jako paliwa: - nadzór inwestorski nad realizacją jednego systemu produkującego energię cieplną i elektryczną wysokosprawnej kogeneracj9i, - przygotowanie wniosków oeaz pozyskanie środków krajowych i unijnych dla syastemu produkującego energię cieplną i elektryczną w wysokosprawnej kogeneracji na kwotę minimum 7,0 mln PLN
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian - korzystne dla zamawiającego w tym, przewidujace niższą cenę udzielonego zamówienia niż wynikająca z treści oferty bądź szerszy zakres zobowiązania wykonawcy lub kształtujące w sposób korzystniejszy niż wynikałoby to z treści oferty sposób zapłaty za udzielone zamówienie, w szczególności w ratach zamiast jednorazowej płatności lub w większej jej liczbie, bądź przewidująca dłuższy termin zapłaty, - ograniczenia zakresu rzeczowego zamówienia na etapie realizacji umowy, w przypadku nie pozyskania przez Zamawiajaceho środków z zewnetrznych źródeł finansowania, - wzrostu zakresu rzeczowego poprzez zamówienie uzupełniające lub dodatkowe, - przewidująca dłuższy termin wykonania zamówienia na skutek obiektywnych okoliczności, których nie mozna było przewidzieć, - zmiany nie mogą dotyczyć zobowiązań wykonawcy zawartych w ofercie które były oceniane w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cieplownia-sierpc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ciepłownia Sierpc Spółka z o.o.
09-200 Sierpc, ul. Przemysłowa 2a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Ciepłownia Sierpc Spółka z o.o. 09-200 Sierpc, ul. Przemysłowa 2a.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
- Opracowanie dokumentacji budowlanej i technicznych dla rewitalizowanych obiektów zabudowy drewnianej w mieście Sierpc
- "Remont budynku Szkoły Podstawowej w Sudragach, gmina Sierpc"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3713W Rościszewo - Łukomie
- Kompleksowe ubezpieczenia Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej "EMPEGEK" Sp. z o.o. w Sierpcu.
więcej: przetargi w Sierpcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa żłobka miejskiego w Oleśnicy przy ul. Kazimierza Wielkiego w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach remontu drogi powiatowej nr 2144E
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego z kontrolą rozliczenia budowy dla zadania pn.: Budowa i remont dróg gminnych w ramach projektu "przebudowa dróg śródpolnych wsi Królewo i Krasnołęka ...
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania "Budowa boiska piłkarskiego z zapleczem - Zespół Obiektów Sportowych Górne w Pile
- Wykonanie kompleksowej usługi inspektora nadzoru dla zadania pn: "Budowa Centrum Aktywizacji Sportowej "Mszczonowianka"
- WYKONANIE EKSPERTYZY TECHNICZNEJ BUDYNKU NR 38 W WARSZAWA - REMBERTÓW PRZY UL. MARSA 110
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.