eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sztumoczyszczanie ulic w granicach administracyjnych miast na terenie działania RDW Sztum

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-23

POZYCJA 18503

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Sztum: oczyszczanie ulic w granicach administracyjnych miast na terenie działania RDW Sztum Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Rejon Dróg Wojewódzkich w Sztumie, do kontaktów: Alicja Bednarczyk, ul. Żeromskiego 14, 82-400 Sztum, woj. pomorskie, tel. 055 2772483, 2775605, fax 055 2772483, e-mail: 97867005@pro.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdw.hnet.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.zdw.hnet.pl/zp Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:Zarządzanie drogami. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: oczyszczanie ulic w granicach administracyjnych miast na terenie działania RDW Sztum. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 16. Główne miejsce świadczenia usług: m. Kwidzyn,Dzierzgoń i Prabuty. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Celem zamówienia jest sprzątanie pozimowe ulic i kratek ściekowych (Część 1 i 2) oraz systematyczne sprzątanie ulic (Zadanie 3,4,5) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Sprzątanie pozimowe - termin realizacji - 2 tygodnie od podpisania umowy Część 1 - m. Dzierzgoń (3934,5 m2 + 22 kratki ściekowe) Część 2 - m. Kwidzyn ( 3195 m2 + 51 kratek ) Sprzątanie letnie - cykliczne od 10.05.2007 do 31.10.2007r. (ulica - 1 raz w miesiącu, kratki ściekowe - w miesiącach: czerwiec, sierpień, październik) Część 3 - m. Dzierzgoń (3934,5 m2 + 22 kratki ściekowe) Część 4 - m. Kwidzyn ( 3195 m2 + 51 kratek ) część 5 - m. Prabuty (2250 m2 + 45 kratek) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 17.04.2007; lub data zakończenia: 31.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Część 1 - 30,00 zł (słownie zł: trzydzieści 00/100) Część 2 - 35,00 zł (słownie zł: trzydzieści pięć 00/100) Część 3 - 150,00 zł (słownie zł: sto pięćdziesiąt 00/100) Część 4 - 180,00 zł (słownie zł: sto osiemdziesiąt 00/100) Część 5 - 130,00 zł (słownie zł: sto trzydzieści 00/100) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunek musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 1. Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować jednostką sprzętu lub środkiem transportu niezbędnym dla wykonania przedmiotu zamówienia: - zamiatarka samochodowa lub - samochód ciężarowy lub dostawczy lub ciągnik z przyczepą 2. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, co najmniej 1 zamówienie porównywalne z przedmiotem niniejszego przetargu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastapi na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę, na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Informację o sprzęcie będącym w dyspozycji Wykonawcy, na załączonym Formularzu Nr 1 Rozdziału II. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w Instrukcji dla Wykonawców. 5. Informację o doświadczeniu Wykonawcy na załączonym Formularzu Nr 2 Rozdziału II. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione roboty zostały wykonane należycie. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 2,3 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w okt 2-3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie zlożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, sdministracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Daty ważności tych dokumentów stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.hnet.pl. Opłata: 6 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelew na konto zamawiającego: Kredyt Bank S.A. II o?Gdańsk Nr 86 1500 11711210 2004 7623 0000. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.04.2007, godzina 10:10, Siedziba Zamawiającego - ul. Żeromskiego 14, 82-400 Sztum.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Nr sprawy nadany przez Zamawiającego: RDW-8/06/07 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Oczyszczanie ulic w granicach administracyjnych miast na terenie działania RDW Sztum. 1) Krótki opis: Celem zamówienia jest sprzątanie pozimowe ulic w granicach administracyjnych m. Dzierzgoń. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Część 01 - m. Dzierzgoń - 3934,5 m2 nawierzchni ulic i 22 kratki ściekowe. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Oczyszczanie ulic w granicach administracyjnych miast na terenie działania RDW Sztum. 1) Krótki opis: Celem zamówienia jest sprzątanie pozimowe ulic w granicach administracyjnych m. Kwidzyn. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Część 02 - m. Kwidzyn - 3195 m2 nawierzchni ulic i 51 kratek ściekowych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Oczyszczanie ulic w granicach administracyjnych miast na terenie działania RDW Sztum. 1) Krótki opis: Celem zamówienia jest sprzatanie letnie w granicach administracyjnych m. Dzierzgoń. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Część 03 - m. Dzierzgoń - 3934,5 m2 nawierzchni ulic x 6 miesięcy i 22 kratki ściekowe (czyszczone w miesiącach: czerwiec, sierpień, październik). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 10.05.2007; Zakończenie: 31.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Oczyszczanie ulic w granicach administracyjnych miast na terenie działania RDW Sztum. 1) Krótki opis: Celem zamówienia jest sprzątanie letnie w granicach administracyjnych m. Kwidzyn. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Część 04 - m. Kwidzyn - 3195 m2 nawierzchni ulic x 6 miesięcy i 51 kratek ściekowych (czyszczenie w miesiącach: czerwiec, sierpień, październik). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 10.05.2007; Zakończenie: 31.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Oczyszczanie ulic w granicach administracyjnych miast na terenie działania RDW Sztum. 1) Krótki opis: Celem zamówienia jest sprzątanie letnie w granicach administracyjnych m. Prabuty. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Część 05 - m. Prabuty - 2250 m2 nawierzchni ulic x 6 miesięcy i 45 kratek ściekowych (czyszczone w miesiącach: czerwiec, sierpień, październik). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 10.05.2007; Zakończenie: 31.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.