eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puck › sukcesywna dostawa igieł do długotrwałych wlewów dożylnych, znak zp/9/2010.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-25

Puck: sukcesywna dostawa igieł do długotrwałych wlewów dożylnych, znak zp/9/2010.
Numer ogłoszenia: 184018 - 2010; data zamieszczenia: 25.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149612 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Franciszka Żaczka w Pucku, ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 058 6730912, 6730846, faks 058 6732281.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa igieł do długotrwałych wlewów dożylnych, znak zp/9/2010..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa igieł do długotrwałych wlewów dożylnych do magazynu medycznego na okres 12 miesięcy, w ilości, asortymencie zgodnie z załącznikiem nr 2, SIWZ - formularz cenowy. 2. Nazwy poszczególnych artykułów i ich orientacyjne ilości znajdują się w załączniku nr 2 SIWZ - formularz cenowy. 3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 zakresy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresach, które podano w załączniku nr 2 SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896). 5. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia o parametrach takich samych jak opisane w formularzu asortymentowo - cenowym lub o wyższych parametrach. 6. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 7. Do oferty należy dołączyć katalogi oferowanego asortymentu. W przypadku, gdy producent nie posiada numeru katalogowego, należy podać w Formularzu cenowym w kolumnie -Nr katalogowy- numer indeksu obowiązującego w wewnętrznym programie sprzedaży Wykonawcy z dopiskiem -własny. Nie zwalnia to jednak Wykonawcy z obowiązku dołączenia do oferty katalogów. 8. Do ofert należy dołączyć po jednej sztuce oferowanych produktów. Próbki zostaną wykorzystane w celu potwierdzenia, że zaoferowany przedmiot oferty odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Próbki podlegają zwrotowi Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane wyłącznie na ich wniosek załączony do oferty. 8. Wykonawca, który wygra przetarg, obowiązany jest do przedstawienia certyfikatu CE lub certyfikaty wydane przez jednostkę notyfikowaną, na każde wezwanie Zamawiającego, (w przypadku istnienia takiego wymogu).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20 - Kaniula .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: zakres 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKAMEX Sp. z o.o. Spółka komandytowa, ul. Częstochowska 38/52,, Łódź, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47190,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41475,00

  • Oferta z najniższą ceną: 41475,00 / Oferta z najwyższą ceną: 41475,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: zakres 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKAMEX Sp. z o.o. Spółka komandytowa, ul. Częstochowska 38/52,, Łódź, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 32700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 32700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.